Alltrack, noul diamant montat în coroana "regelui" Passat
Alltrack, noul diamant montat în coroana "regelui" Passat
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestVarianta de teren, Alltrack, a celui mai mare break Volkswagen a devenit opţiunea de top a celei mai de succes game din clasa medie - Passat. Volkswagen Passat, de departe cel mai bine vândut model de clasă medie pe piaţa din România, a primit o nouă versiune de top - Alltrack. Break-ul cu veleităţi offroad Passat Alltrack a ocupat locul rămas liber în familia VW după ce varianta CC - coupe cu patru uşi - a fost transformată în model de sine stătător. Noul diamant montat în coroana "regelui" Passat este o interpretare a deja clasicului Audi allroad, autoturismul care a impus nişa break-urilor supraînălţate, cu tracţiune integrală şi look aprig - o alternativă serioasă pentru SUV-urile ostentative. Între timp, marca premium a grupului Volkswagen a plusat cu un A4 allroad, iar Skoda, producătorul ceh deţinut şi el de VAG, a introdus Octavia Scout. Ca o adevărată versiune de top, Passat Alltrack oferă tot ce avea mai bun gama germană de segment D şi, suplimentar, o serie întreagă de echipamente şi avantaje în premieră. Aşa cum ne aşteptam, lista sistemelor care se îngrijesc de siguranţa şi de confortul pasagerilor este, realmente, interminabilă. Alltrack, cel mai scump Passat, va ajunge în România chiar în această lună. Managerii în ascensiune, cu un stil de viaţă dinamic şi câţiva urmaşi, vor avea, iată, încă o opţiune atunci când îşi vor negocia pachetul salariu-beneficii, conform evz.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News