REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.1° Constanța Dum., 5 Mai 2024
Anul XX Nr. 6720
16.1° Constanța Duminică, 5 Mai 2024 Anul XX Nr. 6720
 

BĂTAIE DE JOC! A cumpărat un Ford Transit nou şi s-a stricat deja de cel puţin 4 ori. Dealerul îi transmite că... şi Range Rover-urile se defectează?!

BĂTAIE DE JOC! A cumpărat un Ford Transit nou şi s-a stricat deja de cel puţin 4 ori. Dealerul îi transmite că... şi Range Rover-urile se defectează?!

Replica API 5 iunie 2019 | 02:22 2870

Reparaţii la motor, cutie de viteze şi climă, NU din vina utilizatorului

Reparaţii la motor, cutie de viteze şi climă, NU din vina utilizatorului

Un client al reprezentanţei Ford din Constanţa a ajuns la capătul răbdării! Achiziţia unui autoturism nou, în urmă cu un an şi jumătate, i-a provocat deja pierderi de circa 10.000 de euro, după cum susţine constănţeanul, precum şi neplăceri în relaţia cu partenerii de afaceri. De la momentul cumpărării maşinii şi până în prezent, a avut nevoie de mai multe intervenţii în service, lucru admis şi de dealerul Ford, care, de cealaltă parte, îl contrazice pe client şi susţine că este vorba despre defecţiuni minore. Clientul, de cealaltă parte, spune că nu este deloc „minor” să se strice de 4 ori motorul, cutia de viteze - o dată şi clima de 2 ori! Un lucru foarte interesant: dealerul de maşini recunoaşte că nici una dintre defecţiuni nu a fost cauzată de proasta utilizare a maşinii!

„Maşina este în garanţie. Reparaţiile au fost făcute pe garanţie, nimic de spus din acest punct de vedere. Dar este inadmisibil să se strice motorul de 4 ori, cutia de viteze, clima! Este un Ford Transit cumpărat pentru firmă, utilizat pentru transporturi şi în afara ţării. Cu acest Ford nou, am avut surpriza ca în Lituania să se defecteze. Vă daţi seama ce a însemnat asta? A însemnat ca eu să plătesc 2.500 de euro cazare şi diurnă pentru şoferi, până când a fost reparată maşina”, declară reprezentantul firmei Step Proiect SRL, cel care are de tras de pe urma maşinii. Dacă ar fi fost vorba doar despre acest incident, reprezentantul Step Proiect nu ar fi reacţionat, însă maşina s-a defectat din nou, cu ocazia unei alte curse, spre Franţa! „Serveam un client, Metaxa, când a survenit o defecţiune. Apoi, maşina s-a stricat din nou, în Elveţia, când aveam client Lufthansa. Adică nişte clienţi buni pentru firma pe care o reprezint, deci nu îmi permiteam să mă fac de râs. În total, am cheltuit peste 10 mii de euro cu înlocuirea transportului, cu cazarea oamenilor... Asta în condiţiile în care pe acest Ford Transit am dat 30 de mii de euro”, mai spune reprezentantul Step Proiect, care adaugă că o altă defecţiune a avut loc şi pe parcursul unei curse în România. „Sunt prea multe defecţiuni. Nu spun că am dat bani pentru reparaţii, nu. Cei de la Ford şi-au asumat cheltuielile, maşina e în garanţie. Dar tot acest disconfort, faptul că am apelat la un moment dat la un alt transport, pentru a ajunge la clientul firmei noastre, e inadmisibil. Ceva este în neregulă cu maşina şi, după toată paguba înregistrată de mine, am solicitat o altă maşină la schimb! E bătaie de joc ce fac ei, cred că habar nu au să repare, că nu ştiu ce altceva să mai concluzionez!”.

Reacţia reprezentantului Ford: Se strică şi Range Rover-uri!

Contactat de „Replica” de Constanţa, pentru a elucida „misterul” maşinii care se strică de fiecare dată când pleacă într-o cursă mai lungă, reprezentantul Ford Constanţa, Toni Samara, a precizat din start că nimeni nu îi impută clientului defecţiunile. „De fiecare dată, reparaţiile au fost făcute pe garanţie, domnul nu a plătit nimic. Ştiţi la câte Range Rover s-au calat motoarele pentru că nu au fost utilizate corespunzător maşinile de către proprietari?! Dar nu este cazul la acest Ford Transit, de aceea a şi fost reparat pe cheltuiala noastră”, a spus Toni Samara. Acesta a contrazis clientul, susţinând că maşina a fost cumpărată în urmă cu 2 ani şi 6 luni, nu 1 an şi 6 luni, şi că defecţiunile au fost „minore”, nicidecum la motor! „Maşina are o garanţie de 2 ani, plus alţi 2. Ştiţi de fapt ce doreşte cel care a cumpărat-o? O maşină nouă în schimb! Ori asta nu se poate. Cine îi dă o maşină nouă în schimbul uneia care are deja 2 ani şi jumătate şi are şi reparaţii făcute pe garanţie?!”, a continuat Samara, care a adăugat că nu mai oferă alte detalii şi aşteaptă să aibă discuţii şi cu cei de la Ford România pentru a clarifica situaţia.

În replică, proprietarul Fordului „buclucaş” spune că este o minciună versiunea oferită de Toni Samara: „Maşina nu are 2 ani şi jumătate! Maşina a avut reparaţii la motor – asta e defecţiune minoră?!”.

UPDATE:

Reprezentantul Ford Constanţa, Toni Samara, a revenit în cursul zilei de 4 iunie, precizând că Ford România va transmite un punct de vedere redacţiei noastre. De asemenea, acesta a insistat că cel care a achiziţionat maşina nu are dreptate cu privire la anul de achiziţie! Într-adevăr, clientul a admis că a greşit, însă acest aspect este prea puţin relevant: "Da, am verificat actele mai bine, de altfel aşa le-am scris şi în sesizarea mea oficială, are peste 2 ani, însă relevant este că maşina are sub 100 de mii de kilometri si de 1 an, 1 an şi jumătate chiar, are numai probleme. Şi în clipa de faţă nu mă pot folosi de ea, este în service! Vi se pare normal?!", a spus reprezentantul Step Proiect SRL.

În continuare, aşteptăm punct de vedere de la Ford, aşa cum solicitat încă de luni, 3 iunie!

Între timp, vă furnizăm şi o imagine cu defecţiunile maşinii, aşa cum ne-a pus la dispoziţie proprietarul (click pe imagine!!!):

De asemenea, facem precizarea că, ulterior publicării acestui articol, un alt client ne-a sesizat că are probleme cu maşina, iar cei de la service nu reuşesc să remedieze defecţiunea apărută. Însă, ne-a declarat acest client, momentan nu doreşte să facă publică speţa. Da, a menţionat - o va face, dacă situaţia nu se remediază: "Deja am ajuns de vreo 20 de ori cu maşina la ei".

Vom reveni.

A.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Farukule! Vad ca scuipi ca un gaozar de la Poarta Alba. Ai fost cumva tovaras cu Vlagea? V-ati ars amandoi p-acolo?
0
1
si ce o sa-i faci ma ii faci un oral pana ii asasinezi pula stai drq fii fata cuminte cum esti tu natural de obicei terorizatule in afara de covoare nu stii si alea cand le bati ai totusi o retinere ca zici sa nu riposteze
0
1
Concluzia este in felul urmatoru.Nu mai luati masini scumpe cu foarte multe optiuni ca daca se strica platesti mai mult.Cat mai ieftina in care se strica sa fie inlocuita piesa cat mai ieftin si cat mai usor.
4
0
Astia vand niste mizerii de masini. Artagea Bogdan, directorul aeroportului cu wc de lux, a cumparat 20de forduri cu probleme pt aeroport. S-a umplut de bani!
3
0
Au existat de la bun inceput ambele opinii. Ulterior au revenit cu detalii si cel care a reclamat, si dealerul.
3
0
Ce va place sa scrieti sub anonimat! Un articol de doi lei pe care autorul l-a si corectat ulterior , cea ce denota ca nu avea informatiile decat dintr-o parte,a dat apa la moara unor "destepti" care, se pare ca atat au asteptat. Care mai de care cate o postare. Cel care a facut reclamatia macar a facut-o asumandu-si ce a declarat..ramane de vazut daca e adevarat sau fals...restul ...de ce nu va publicati si numele?? Sau de ce nu va duceti si voi la Replica..ca ei oricum publica tot fara sa verifice informatiile.
4
8
Aia-i teprezentanta auto? Cade varul de pe pereti si tavan cand intri inauntru si ramai cu manerul de la usa in mana. Cand mai cumparati masini SH de la ei "conduse pana la piata in germania de o bunicuta" cereti si factura de impirt sa vedeti cati km au fost dati inapoi.
8
0
Am schimbat acum 5 ani in reprezentanta kitul de ambreiaj la focusul meu, cumparat de nou de la ei si mi-au bagat piese after market, desi m-au taxat cu pret de originale. Am descoperit asta anul acesta, cand a cazut din nou, dar nu l-am mai scimbat la ei. Mentionez ca este vorba despre acelasi dealer.
13
0
Puteti sa faceti pozele mai mari sa se vada revlama??? Va rog. Daca tot e gratis, puneti poze mai mari. Asa uituc e clientul? Nu a uitat o luna- doua. Un an, 12 luni !!!! E cam cusuta cu ata alba. Faceti 20000 de km pe luna, si dati km inapoi la 6 luni, si mai vreti garantie? Bah, voi ne luati de prosti? Sa vezi ce si-o ia fraierul cand o sa demonstreze Ford. Pai ei nu se iau de Samara, se iau de Ford. Pai cine plm e el si cine e Ford? Si in viata daca ai pacate, nici masina nu trage !
4
5
Nu luati masini de la privati, luati de la samsari si reprezentante, astia sunt oameni calumea, daca le iese un ou pe cur cand vorbesc sa stati cu fesu in mana doar sa il prindeti
3
3
Cand cumperi masini de la tepari si puscariasi, sigur iei TEAPA - ajungi TEPUIT! Ce zici Vlagea? Ce zici Samara? Ce zici Mihut? Voi in care din cele doua categorii sunteti? Sa spunem lumii???
8
0
Bai baieti , firma SENTOSA a cumparat 30 de FORDURI si acum toate sunt intr-un parc la vanzare pt ca intre 50.000 si 100.000 toate au cazut. Multi se plang de aceste modele, Sunt prost facute
6
0
Ford Transit cumperi SH din Benelux, nu de la Romanika. Si cauti motorizarea si anul cu cele mai bune reviews. S-au dus dracu demult legendele cu Mercedes, BMW, Ford etc bine facute. Tinichele ordinare pentru fraierii din Est. Mai degraba cumparam o duba GAZ, daca tot vroiam ceva nou.
10
3
O masina care este deja rulata, nu va fi niciodata inlocuita cu alta noua, la niciun dealer, oricare ar fi el. De aceea exista garantie. Acum, de dorit ar fi fost ca importatorul sa ofere in cadrul garantiei, inclusiv acoperirea cheltuielilor de cazare, masa, tractare etc., daca clientul face dovada ca defectiunea produsa pe perioada garantiei, i-a generat alte cheltuieli. Este treaba importatorului, si mai putin a dealerului.
15
0
nu faceti afaceri cu machedoni!
15
4
masina a avut probleme...insa cum sa ii dea dealerul masina nou ? comentati precum curcile fara sa cititi intreg articolul!
5
5
O singura solutie este: actionarea in instanta!
11
1
sunt maisi pentr europa de est dublul standard
13
0
Am un Ford Transit 2006 cumparat din Belgia devla TNT cu 410000 km.Masina are acum peste 600000 si merge tambal,a cazut decat pompa si un alternator,15 milioane la Agigea.Masina lui nenisorul din articol o fi din aia turceasca facuta la Kocaeli pentru tarile lumii a treia
14
2
Loganul meu are 300.000 si am schimbat doar cureaua de 2 ori si 2 capete de bara , placutele si uleiul cu filtrele. Consum 4,5 la suta motorina. Dar probabil ca lui ii statea Loganul in gat.
12
5
Cazanul meu are peste 300000km si merge ceas
13
2
De multe marci a ramas doar numele pacat
14
0
Am cumparat un x5 nou din Germania si la 42000 s-a oprit in mers si se arsese 2 injectoare,meci mare,am mers la reprezentanta la Bucuresti sa cer inlocuirea si doar cu amenintari ca public in ziare si etc mi-au fost inlocuite eu platind doar manopera...La 200.000 km s-a dus grupul de pe spate iar la 210000 s-a rupt lantul de distributie.Asta e...
12
4
dar reprezentantul sau seful diler-ului care a spus asa ceva clientului mai este oare angajat?
13
1
facut pentru tarile din est , special, precum produsele straine din supermarket.
23
1
Dle reprezentant ...si cam cum trebuie utilizate corespunzator masinile ? Ce expresie e asta ? Una care sa acopere 90% din situatiile in care masina ajunge la service ? Te scuipam daca eram in locul lui si imi raspundeai aberatia asta cu utilizarea corespunzatoare mars
39
1
Si in auto s-au bagat astia? Parca erau specialisti in oi.
38
0
Samara saracu, e aerian - sluga lui Vlagea! El este adevaratul patron. Avand in vedere ca Vlagea a tepuit statul roman cu peste 5 mil euro, inca un tepuit pe lista ... ce mai conteaza! Luati masini de la Vlagea & Co si dobanditi calitatea de TEPUIT in mod automat!
29
3
A fost un cumparator de buna credinta ! Vanzatorul trebuie sa ii dea o alta masina in locul celei care nu corespunde standardelor !
37
4
In 2 ani o masina de firma care este alergata poate sa faca si 300 000 km , trebuiau specificati si nr de kilometrii la interventiile respective......eu nu as fi avut curaj sa public numele marcii respective pana nu aveam o situatie clara si definitiva !
20
8
aviz prostilor care iau masini noi si zbiara la cei cu asa zisele cazane....
19
24
Fix Or Repair Daily
22
2

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212