Complex Victoria, PRECIZĂRI cu privire la mirosul de canalizare din camere
Complex Victoria, PRECIZĂRI cu privire la mirosul de canalizare din camere
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn raport de articolul publicat ziarul Replica, la data de 12.02.2021, cu titlul de „Hotelul VICTORIA, dat în JUDECATĂ pentru MIROSUL de CANALIZARE din camere” referitor la situatia dosarului inregistrat pe rolul Judecatoriei Constanța sub nr. 24947/212/2019, reprezentanții complexului Victoria fac următoarele precizări:
”Sentința civilă ce a fost pronunțată în dosarul 24947/212/2019 nu este definitivă, a fost comunicată societății noastre în urmă cu două zile și urmează să fie atacată. În acest context, instanța superioară, Tribunalul Constanța, va analiza din nou situația de fapt prin raportare la probele administrate, cât și prin raportare la probele noi ce vor fi solicitate in apel.
Trebuie punctat faptul că, din perspectiva noastră, reclamantul nu a adus în sprijinul afirmațiilor sale nici o probă pertinentă. Astfel, apreciem ca fiind subiectivă soluția pronunțată, mai ales, in contextul in care reclamantul a invocat pretinse nereguli cu doar o zi inainte de a-si finaliza sejurul de 5 zile, timp în care a beneficiat de servicii all-inclusive. În plus, cu toate că reclamantul a învederat instanței faptul că societatea noastra nu avea un program destinat activitatilor copiilor și am depus la dosarul cauzei contractul de prestări servicii perfectat cu o echipa de animatori de copii, în vigoare inclusiv pe întreaga perioada a sejurului reclamantului, instanța de judecată a omis în a analiza aceasta proba.
În plus, din simpla vizualizare a paginii de internet a hotelului se poate observa configuratia apartamentului in care a fost cazat reclamantul, acesta avand posibilitatea sa ia cunostinta de toate caracteristicile spatiului ce urmeaza a-i fi pus la dispozitie – spatiu renovat si nou-utilat.
Deopotrivă, toate serviciile prestate clientilor nostri, atât cele de cazare (dimensionarea camerelor si configuratia acestora), cat si cele referitoare la celelalte facilitati se situează in standardele legale, avand in vedere criteriile de clasificare a hotelurilor.
Nu trebuie omis faptul că in cursul anului 2019, hotelul nostru a fost renovat, iar investitia considerabila efectuata in acest sens de societatea noastră a adus un plus de valoare calitatii serviciilor oferite.
Mentionam faptul ca avem mii de client multumiti in fiecare sezon si ca depunem toate diligentele ca acestia sa se simta bine pe intreaga perioada petrecuta in cadrul hotelului nostru”, transmit reprezentanții hotelului.
Vă reamintim că un bucureștean a dat în judecată Hotelul Victoria din Stațiunea Mamaia, invocând faptul că apartamentul care i-a fost dat nu avea uși despărțitoare, spațiul pentru picioare de la vasul de toaletă era insuficient, în baie mirosea a canalizare, locurile de joacă erau neconforme, iar evenimentele distractive pentru copii erau inexistente. Mai multe detalii puteți citi aici: Hotelul VICTORIA, dat în JUDECATĂ pentru MIROSUL de CANALIZARE din camere
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News