Cu cei 250.000 euro din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, Corina Martin face reclamă la Londra, Dubai şi Berlin
Cu cei 250.000 euro din taxa de promovare a staţiunii Mamaia, Corina Martin face reclamă la Londra, Dubai şi Berlin
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestStaţiunea Mamaia va avea site şi clip oficial
Staţiunea Mamaia va avea site şi clip oficial
Staţiunea Mamaia va avea parte în acest an, cât şi în 2014, de o promovare intensă, cel puţin aşa susţine Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral Delta Dunării. Pe lângă participarea la târgurile internaţionale de turism organizate la Londra, Dubai, Moscova şi Berlin, staţiunea Mamaia va beneficia şi de un clip oficial de promovare, cât şi de un site. Toate aceste proiecte vor fi susţinute financiar din banii colectaţi din taxa de promovare, Asociaţia Litoral Delta Dunării încasând 250.000 de euro, suma ce reprezintă 80% din valoarea totală a taxei încasate de Primăria Constanţa.
"Am votat, la prima şedinţă în care s-a întrunit această comisie, alocarea acestei sume către festivalul Antic. Am mai votat participarea Asociaţiei Litoral, pentru prima dată, la Târgul de Turism din Londra, în noiembrie acest an şi nu avem de gând să participăm oricum, ci cu un show în care să promovăm staţiunea Mamaia, pentru că este vorba de taxa de promovare care provine din staţiunea Mamaia. Vom mai participa la Târgul de la Dubai, anul viitor, la Moscova şi Berlin, care este cel mai mare târg de turism din Europa. De asemenea, am votat participarea la Târgul de Turism din noiembrie al României, la Romexpo, unde nu am mai participat de câţiva ani şi vom lansa înscrieri timpurii, vacanţele verii 2014", a declarat Corina Martin, preşedintele Asociaţiei Litoral-Delta Dunării. Staţiunea Mamaia va fi promovată şi cu ajutorul unor clipuri oficiale, care vor rula la târgurile internaţionale, acolo unde staţiunea Mamaia va fi promovată. În acelaşi timp, Corina Martin a mai susţinut că staţiunea Mamaia va beneficia şi de un site oficial, întrucât în acest moment nu există aşa ceva. De asemenea, potrivit Corinei Martin, cele mai multe dintre agenţii au vândut locurile pentru prima săptămână din programul "Litoralul pentru toţi" (perioada 1-7 septembrie).
Sorin HULUBEI
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News