REPLICA ONLINE CONSTANTA

6.4° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
6.4° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

Goidea, despre constănțenii care se plâng de aglomerația de la intrare în port:”Sunt aglomerări normale”.

Goidea, despre constănțenii care se plâng de aglomerația de la intrare în port:”Sunt aglomerări normale”.

Replica API 11 august 2022 | 00:00 2521

Cetățenii orașului Constanța sunt nemulțumiți de aglomerația creată de zile în șir în zona Portului Constanța, mai cu seamă Constanța Sud-Agigea, Poarta 10, aceștia declarând că stau peste 40 de minute la coadă pentru o porțiune de câțiva km. În urma sesizărilor primite, jurnaliști Replica de Constanța l-au contactat pe Florin Goidea, directorul general al CN Administrației Porturilor Maritime Constanța, acesta spunând: ”Portul a fost proiectat și gândit ca port CF, nu ca port auto”.

Mai mulți constănțeni care au locurile de muncă Portul Constanța, cu precădere în zona Sud-Agigea, Poarta 10, se plâng de blocajele din trafic, unul dintre aceștia declarând: ”Se circulă bară la bară zilnc, se stă la coadă și 40 de minute, este inadmisibil.”

Pentru a creiona o imagine de ansamblu, reporterii Replica de Constanța l-au contactat pe directorul general al CN Administrației Porturilor Maritime Constanța, Florin Goidea, pentru un punct de vedere.

Goidea spune că aglomerările sunt normale. ”Nu sunt probleme, sunt aglomerările normale din perioada celectării ceralelor, iar peste toate acestea sunt și lucrări de reabilitare a carosabilului, proiecte europene, de mare anvergură, nu le pot opri acum, sunt proiecte majore de zeci de euro. Toată lumea este obișnuită să se plângă și să nu facă nimic în țara asta, asta este realitatea. Sunt niște aglomerări absolut normale. Portul a fost proiectat și gândit ca port CF, datorită situației în care este CF-ul a ajuns Port auto. Sunt locuri de 300 de camioane, dar la poartă așteaptă 5000”, a spus Goidea.

„Am reușit să fac niște drumuri, niște circuite, dar nu este o problemă care se poate rezolva peste noapte și tot sper, pentru că acum se lucrează foarte intes la căile ferate, sper ca o parte din traficul auto să treacă pe CF. Dacă nu era războiul, vârfurile de sarcină, au existat totdeauna în Portul Constanța, mai ales în perioada de recoltare”, a conchis, pentru Replica, Florin Goidea.

V. R.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Faceti loc ba ca nu mai ajung angajatii la program la GSP, nu mai ajung sa munceasca fara bani, ba...
0
0
Ai reusit sa faci pe dracu ! Nu mai minti incompetentule ! Arata o filmare cu modul in care se freaca paul la lucrarea de latire a unui drum de cateva sute de metri de la poarta 10 bis ,cum stau parcati ucrainienii peste tot in port ,cum nu faceti nimic ! Niste ordinari si incompetenti la conducerea APC .S unteti doar pe furat si sifonat banii ! Nu sunteti in stare sa obligati pe cei care au terenuri luate in concesiune sa faca ceva ori daca nu sa batatoriti un pic pamantul si sa inventati niste parcari pentru cei care parcheaza. Nu exista dusuri sau toalete pentru soferi. ORDINARILOR.
0
0
arata un proiect de anvergura de zeci de euro. vrem sa stim . cu siguranta nu stapaniti nici operatia copy paste. de gramatica, o lasam pe alta data...
0
0
Toata conducerea APC sa plece . goidea ,digaiasu etc
2
0
Firmele de operatori portuari sunt cei care incarca-descara navele si primesc marfa. Astia trebuie sa se organizeze si sa programeze camioanele la intrare in Port intr-un flux rationalizat. Portul este cel care impreuna cu Ministarul Transpoorturilor trebuie sa gaseasca solutia parcarilor In afara portului in afara podului in afara soselei. Sa stea in parcare pana este chemat la intrarea in port. Altfel nu se descurca aglomeratia. Celebra minciuna cu Rotterdam gelos pe Constanta ca ii fura traficul se dovedeste a fi fost numai o minciuna politica.
0
0
Ati fost colegi la pacanele sau Goidea sub pseudonim? Mai da-te'n spume cu experienta de rahat. Cat despre aglomerari e greu cand tu ai 2-3 neuroni si aia handicapati. Acolo, in cerebel daca era aglomeratie nu era rau dar nu este deloc
2
0
mai lasa ne cu goide asta al tau, a avut 3 nave cu care cara fier vechi de competent ce e le-a taiat cat despre activitatea portuara iti spun eu ca ce e la noi nu e in alte porturi europene, cai de access ioc, parcari ioc pt amaratii aia de soferi care stau ca animalele in camp, n-au o parcare o toaleta un loc unde sa manance hai sictir pupincuristule
0
0
Toti cei care au scris comentariile de mai jos, vorbesc fara ca macar sa aiba habar ce presupune o activitate portuara. In primul rand directorul APC nu este un mos senil asa cum sugerati. Omul are 63 ani se este un tip caruia ii merge mintea brici. Daca ii studiati CV-ul, o sa remarcati ca este cel mai potrivit pentru acest post. Este absolvent de institut de marina, a trecut prin toate treptele profesionale in domeniu, ajungand comandant de nava, a fost director de companii maritime romanesti si straine, este un profesionist cu experienta in management. Uitati-va ce oameni ocupa posturi mult
0
0
Goidea, mare mafiot, mare caracter
1
0
Ati distrus pilotajul, acum urmeaza remorcajul, adica serviciile de siguranta. APMC ul nu mai are nimic in proprietate ca au vandut si ce a mai ramas au inchiriat. Nu mai este nimic de vandut prin port. Oriunde te duci, in orice dana, totul este privat. Luati chirii pentru cheiaj in dane care apartin privatilor. Au inventat taxa pentru luciul apei pentru ca cheurile nu mai sunt ale lor. 90 la suta din manevre se efectueaza noaptea. De ce oare?
1
0
si zi asa monser, capacitate de 300 de masini, 5000 asteapta si totul este ok, huh? asta inca mai e director?
0
0
esti praf, poate la tine e ceva normal in alte tari nu.
0
0
Nu mai cotiza la Stroie ca te minte,iti ia bani degeba si nu te ajuta a facut si cu alti
0
0
Pacaliciul asta ce sa zica ca doar a fost in partidul lui chioru. Iarna nu-i ca vara e lucru normal. Toti analfabetii si turnatorii au ramas pe functii si agarici asta o da de gard. Avem parte numai de p****i ingamfati pe peste tot
1
0
Ce putea sa spuna un guster de 70 de ani, Saligny e de vina ca nu erau tiruri pe vremea lui. Mortaciunea nu realizeaza ca portul Odesa sub bombardament se descurca mai bine decat portul Constanta sub conducerea gusterului. Asta-i viata, omu e preocupat de un loc de veci mai central.
2
0

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614