JALE și HAOS GENERALIZAT la DSP Constanța!
JALE și HAOS GENERALIZAT la DSP Constanța!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestFoarte mulţi constănțeni au sesizat, în ultima perioadă, cât de dificil este să poți lua legătura cu cineva din cadrul Direcţiei de Sănătate Publică (DSP) Constanța. Aceștia aduc acuzații legate de faptul că timpul de așteptare este extrem de mare dar și de coordonarea deficitară din cadrul instituției.
Pandemia de coronavirus se află pe un trend ascendent în ultima perioadă în județul Constanța. Odată cu numărul zilnic de noi infectări, crește și numărul de persoane ce intră în izolare. Ei bine, acel moment este unul foarte dificil pentru constănțeni. Odată ajunși, cu voie sau fără voie, în izolare sau în carantină, constănțenii își dau seama cât de greu este să dai de cineva din cadrul Direcției de Sănătate Publică Constanța. Aceștia aduc acuzații direcțiunii dar și membrilor instituției pentru coordonarea deficitară de care dau dovadă. „De două zile încerc să iau legătura cu cineva de la DSP și tot de două zile la telefon nu răspunde nimeni. Trebuie să ies din izolare dar nu pot fără decizia lor. Nu știu ce să fac”, „Îți răspunde robotul îți transmite că ești pe lista de așteptare al treilea, al patrulea și nici după 38 de minute nu ești preluat de cineva”, „Este o mare aventură să dai de cei de la DSP din Constanța. Mai degrabă îți răspunde cineva de la București sau din altă țară decât ăștia. Sunt praf ca și coordonare. La atâtea sute de mii de oameni, tu ca instituție pui doar un om să răspundă la telefoane? Omul ăla e copleșit. Sau, mai e și varianta în care îți bagă ton de așteptare și ei își văd de cafele. Acum, ei știu cel mai bine ce fac. Dar ar fi foarte grav dacă s-ar întâmpla așa ceva… Așa ajungem să îi disperăm pe cei de la 112, fără să vrem”, sunt doar câteva dintre opiniile constănțenilor despre ceea ce se întâmplă la DSP Constanța.
DSP Constanţa, o singură linie telefonică
La numărul de telefon al Direcției de Sănătate Publică, 0241- 838330, timpul de aşteptare este de aproximativ 15 minute pentru a intra în legătură cu o secretară care îţi va explica că timpul de aşteptare este atât de mare pentru că acest număr de telefon deserveşte o întreagă instituţie, dar că nu te poate ajuta cu informaţii despre coronavirus. La rândul ei, aceasta te redirecționează la „o colegă”, unde trebuie iar să aștepți zeci de minute sau te poți trezi chiar cu apelul închis.
Replica de Constanţa a iniţiat chiar și un experiment pentru a observa care este timpul de aşteptare pentru a intra în dialog cu cineva din cadrul DSP dar şi cât de bine pregătiţi sunt cei care au fost angajați pentru a ajuta populaţia. Detalii puteți citi aici: CÂT de GREU este să VORBEȘTI cu CINEVA de la DSP Constanța!
Citește și: CÂT de GREU este să VORBEȘTI cu CINEVA de la DSP Constanța! VIDEO
Diana BERECHET
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News