Planuri de extindere a complexului hotelier Phoenicia din Năvodari
Planuri de extindere a complexului hotelier Phoenicia din Năvodari
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestSocietatea care deţine Phoenicia Resort din Năvodari are în plan extinderea complexului hotelier. În acest sens a fost depus la Agenţia pentru Protecţia Mediului Constanţa un memoriu de prezentare, pentru elaborarea Planului Urbanistic Zonal în vederea modificării reglementărilor urbanistice.
Phoenicia Express SRL explică, în memoriu, că zona este în plină dezvoltare, făcând referire în acest sens şi la bulevardul Mamaia (lărgit la patru benzi, respectiv sensuri giratorii care facilitează accesul către aleile stânga-dreapta).
“Zona studiată prezintă funcţiuni de interes general şi turistic, fiind situată la mai mult de 125 m de limita ţărmului Mării Negre. Se propun pe terenul nou reglementat funcţiunile de: locuinţe colective sezoniere şi/sau permanente, funcţiuni turistice, servicii, birouri, recepţie, parcare la subsol/sol/parter/demisol şi parcare supraetajată, spaţii plantate, alei pietonale, spaţii de depozitare complementare locuirii, spaţii pentru alimentaţie publică, bar/terasă, piscine.
Zona reglementată ZR se compune din următoarele subzone:
ZR1 – Zona cu regim de construire continuu/discontinuu cu regimul de înălţime maxim D+P+8E+Terasa circulabilă, cu înălţimea maximă de 34,00 m;
ZR2 – Zona cu regim de construire continuu/discontinuu cu regimul de înălţime maxim D+P+3E, cu înălţimea maximă de 16,00m;
ZR3 – Zona cu regim de construire continuu/discontinuu cu regimul de înălţime maxim D+P+4E, cu înălţimea maximă de 20,00m;
ZR4 – Zona cu regim de construire continuu/discontinuu cu regimul de înălţime maxim D+P+8E+Terasă circulabilă, cu înălţimea maximă de 30,00m”, se menţionează în documentul depus la Agenţia de Mediu.
R.C.
MEMORIU DE PREZENTARE
ELABORARE PLAN URBANISTIC ZONAL IN VEDEREA MODIFICARII REGLEMENTARILOR URBANISTICE
Navodari, Judetul Constanta,
Bulevardul Mamaia Nord, nr.99
BENEFICIAR:
SOCIETATEA PHOENICIA EXPRESS SRL
Date fiind condiţiile geotehnice ale amplasamentului detaliate in prezentul studiu geotehnic se recomanda următoarele: Imobilele D+P...P+8 Etaje pot fi fundate direct începând cu adâncimea de 1,00 m de la suprafaţa terenului prin intermediul unei perne de piatra sparta in grosime de 1,00 m, compactat in strate elementare de 0,20 – 0,50 m, dimensionata conf. Caietului de sarcini.
Perna va fi constituita din piatra sparta cu granulometrie continua 0...63 mm, va fi evazata lateral radierului pe o latime egala cu grosimea pernei (acolo unde spatiul permite), va fi proiectata si executata conf. unui Caietului de sarcini.
Pe materialul pus in opera se vor efectua incercari de laborator pentru determinarea granulometriei, limitelor de plasticitate si Proctor normal.
Primul strat va fi constituit din blocaj de piatra cu diametrul de 100 – 150 mm, peste care se asterne un strat criblura (piatra cu diametru mai mic cu rol de impanare). Dupa compactarea acestuia cu un cilindru compresor de 15 – 17 to, se va asterne o geogrila ce va avea rol si de marire a capacitatii portante a terenului in special la seism, aceasta geogrila va fi asezata intre stratul de blocaj si perna de piatra sparta.
Perna va fi verificata de catre un laborator specializat si se vor face minimum doua teste de incarcare pe placa de tip LUKASS cu diametrul de 600 mm, care va scoate in evidenta tasarea sub sarcina a radierului (se obtine inclusiv capacitatea portanta sub o sarcina data), cat si valoarea coeficientului de pat.
Dupa executarea sapaturilor generale pana la cota de fundare se va incerca executarea unor lucrari de epuisment usor cu sorbul pompelor introdus in jompuri in care este introdus filtrul invers, incercandu-se o coborare a nivelului apei pe o adancime de 0,30 – 0,50 m. In cazul in care nu se obtine o denivelare suficienta, blocajul de piatra va fi asternut direct pe fundul sapaturii, ca prin compactarea acestuia sa se obtina o indesare in terenul afanat.
Modernizarea circulatiei
Bulevardul Mamaia Nord este recent sistematizat, iar accesurile existente se pastreaza.
Circulatia se va realiza conform solutiilor propuse prin P.U.Z. si anume:
Accesul in imobil - se pastreaza accesurile existente din Bulevardul Mamaia Nord (2 accesuri); Accesul auto pe proprietate se va realiza fara afectarea totuarului aferent Bulevardului Mamaia Nord.
In incinta terenurilor circulatiile auto si pietonale se vor realiza conform plansei de reglementari propuse;
Se va respecta HCL Navodari nr. 157/28.04.2017 cu privirea la asigurarea numarului minim de locuri de parcare;
Parcajele necesare au fost calculate conf. HGR nr. 525/27.06.1996 si Normativului pentru proiectarea parcajelor de autoturisme in localitati urbane, indicativ P132-93, astfel:
Pentru locuinte: 1 loc de parcare la 1 unitate locativa
Pentru spatii comerciale si – 1 loc de parcare/50mp de suprafata utila
Pentru birouri si alimentatie publica - 1 loc de parcare/50mp
Pentru pensiuni, hoteluri , restaurante 1 loc de parcare la 1 unitate de cazare
Parcarea autovehicolelor se va realiza in cadrul proprietatii exclusive, fiind o zona cu un grad ridicat de trafic in sezonul estival este interzisa stationarea acestora pe carosabil sau trotuar.
Zonificarea functionala – reglementari, bilant teritorial, indici urbanistici
Amplasamentul este favorabil, fiind situat intr-o zona de interes, aflata in continua dezvoltare.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News