Postul de administrator public al judeţului Constanţa, scos la concurs! Iată condițiile
Postul de administrator public al judeţului Constanţa, scos la concurs! Iată condițiile
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestConsiliul Județean Constanța organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale de conducere vacante, de administrator public la nivelul judeţului Constanţa. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt: studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă în domeniul economic, administrativ, juridic, tehnic; studii postuniversitare sau de masterat în domeniul managementului, administraţiei publice sau în specialitatea studiilor absolvite; vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei: minimum 9 ani și experienţă minimum 5 ani în funcţii de conducere, din care cel puţin 2 ani m cadrul unei instituţii publice. Concursul se va organiza conform calendarului următor: 08 iunie 2017, termenul limită de depunere a dosarelor; 19 iunie 2017, ora 10:00: proba scrisă; 21 iunie 2017, ora 10:00: proba interviu. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Consiliului Judeţean Constanţa, camera 241, Luni – Joi: 8-16.30, Vineri: 8-14, la telefon 0241/488.433. Precizăm că în ultima şedinţa de Consiliu Judeţean, consilierii i-au desemnat pe vicepreşedintele CJ Claudiu Palaz şi pe consilierul judeţean Gheorghe Donţu să facă parte din comisia de concurs.
Mihaela UNGUREANU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News