REPLICA ONLINE CONSTANTA

20° Constanța Vin., 29 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6683
20° Constanța Vineri, 29 Martie 2024 Anul XX Nr. 6683
 

Primăria Hârşova angajează director executiv pentru Direcţia de buget, finanţe şi contabilitate

Primăria Hârşova angajează director executiv pentru Direcţia de buget, finanţe şi contabilitate

Replica API 10 septembrie 2018 | 23:44 286

Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici anunţă organizarea de concurs de promovare pentru ocuparea funcţiei publice de conducere vacante de director executiv – Direcţia buget, finanţe, contabilitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului oraşului Hârşova, judeţul Constanţa.

Data de susţinere a probei scrise: 01.10.2018, ora 10:00. Locaţia de desfăşurare a concursului: Bucureşti, sediul ANFP.

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici până pe data de 19 septembrie 2018, inclusiv.

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute de art. 66 din Legea nr.188/1999, (r2), cu modificările şi completările ulterioare.

Condiţiile de participare sunt:

- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în ştiinţe economice;

-studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management, ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice, în condiţiile legii;

-să fie numiţi într-o funcţie publică din clasa I;

-vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice minimum 7 ani;

-să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată, în condiţiile legii.

Funcţionarii publici de conducere pot promova într-o funcţie publică de conducere vacantă de nivel superior, conform prevederilor art. 140 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Atributiile postului

1. Directorul economic organizează şi răspunde pentru activitatea de Ansamblu a Direcţiei economice şi coordonează direct activitatea Direcţiei Buget, Finanţe Contabilitate,

2. Organizează, îndrumă şi coordonează activitatea de elaborare a lucrărilor privind întocmirea bugetului local pe anul în curs, pregăteşte şi întocmeste lucrarile, referitoare la proiectul de buget pentru anii viitori, antrenând toate serviciile publice şi instituţiile care colaborează la finalizarea proiectului de buget;

- solicita compartimentelor de specialitate şi instituţiilor subordonate necesarul de fonduri în vederea stabilirii proiectului de buget;

- verifică şi analizează legalitatea propunerilor, centralizeaza datele, urmăreşte încadrarea lor în sursele de venituri;

- întocmeşte lucrările şi supune spre aprobare ordonatorului de credite proiectul de buget cu împărţirea pe capitolele execuţiei bugetare, repartizarea pe trimestru;

- comunică instituţiilor publice de interes local indicatorii financiari aprobaţi;

- verifică şi analizează solicitările de modificare a bugetului propus şi a bugetelor unităţilor din subordinea Consiliului Local ;

3. Urmăreşte utilizarea fondului de rezervă bugetară aflat la Dispoziţia Consiliului Local conform legislaţiei în vigoare.

4. Urmăreşte, organizează şi conduce activitatea de alimentare cu mijloace băneşti pentru realizarea cheltuielilor proprii şi a unităţilor alimentate din bugetul local.

5. Coordonează activitatea de verificare financiar-gestionară a patrimoniului propriu al unităţilor subordonate.

6. Urmăreste efectuarea inventarierii anuale a bunurilor proprietatea domeniului public şi privat, bunurilor materiale şi a valorilor băneşti.

7. Efectuează periodic controale la casierie.

8. Analizează săptămânal cu şefii de compartimente stadiul realizării sarcinilor de serviciu şi stabileste acţiunile pentru perioada următoare.

9. Asigură buna circulaţie a documentelor din cadrul Direcţiei şi avizează în vederea înaintarii spre aprobare.

10. Angajează unitatea alături de conducerea Primăriei şi Consiliului Local în relatiile contractuale şi de decontare.

11. Urmăreşte efectuarea cheltuielilor conform legii şi informează ordonatorul de credite când este necesar.

12. întocmeste deschiderea de credite în baza bugetului aprobat pe capitolele execuţiei bugetare.

13. Verifică dările de seamă în conformitate cu normele legale în vigoare.

14. Urmăreşte şi verifică activitatea contabilă la unităţile subordonate din subordinea Primăriei şi a Consiliului Local;

15. Verifică şi centralizează execuţiile bugetare şi dările de seamă depuse de unităţile finanţate din bugetul local şi prezintă spre aprobare ordonatorului de credite şi Consiliului Local contul de execuţie bugetară.

16. Prezintă ordonatorului de credite date referitoare la evoluţia plăţilor şi a încasărilor şi face propuneri privind atragerea de noi resurse financiare.

17. Urmăreşte recuperarea debitelor şi reîntregirea patrimoniului Consiliului Local .

18. Controlează şi urmăreşte încasarea impozitelor şi taxelor locale, majorărilor de întârziere şi amenzilor.

19. Coordonează activitatea de perfecţionare a personalului din subordine

20.Urmăreşte şi răspunde de efectuarea cheltuielilor bugetare cu încadrarea în prevederile bugetului de venituri şi cheltuieli aprobat de Consiliul Local ..

21. Respectă prevederile Legii 188/1999 privind Statutul Funcţionarului public cu modificările ulterioare.

22. Exercită şi alte sarcini stabilite prin lege sau alte acte normative, Hotărâri ale Consiliului Local sau dispoziţii ale Primarului.

Bibliografie concurs

1Constituţia României;

2. Legea administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

3. Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată 2, cu modificările şi completările ulterioare;

4. Legea nr.7/2004 privind Codul de conduită a funcţionarilor publici, republicată , cu modificările şi completările ulterioare;

5. O.M.F.P. nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale, cu modificările şi completările ulterioare;

6. Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare;

7.Legea nr. 82/1991 a contabilităţii, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;

8.Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiuni de aplicare a acestuia, cu modificările şi completările ulterioare

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
e ok bratenu ca te invata ce sa faci, are studiii
0
0
brateanu e nr 1 e capabil pt postul asta.
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
15331744146
5/49
383120264010
joker
3416910367