Primarul oraşului Ovidiu a inaugurat Centrul de Informare pentru Cetăţeni
Primarul oraşului Ovidiu a inaugurat Centrul de Informare pentru Cetăţeni
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn fostul sediu SPIT
În fostul sediu SPIT
George Scupra
Considerând că în toate administrațiile locale activitatea pentru rezolvarea problemelor cetățenilor în timp util trebuie să fie prioritatea numărul unu, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor locuitorilor, primarul oraşului Ovidiu, George Scupra, a implementat noi servicii și a relocat anumite sectoare.
Astfel, în urma unui protocol încheiat între ANAF și Primăria Ovidiu, fosta clădire SPIT din Ovidiu, a fost redată primăriei, agenția mutându-și sediul în Constanța.
După preluarea clădirii, în toamna acestui an s-au realizat reparațile interioare necesare (clădirea nefiind folosită în ultimii 8 ani), iar spațiul va fi utilizat de către direcția de asistență socială (ce acum se va afla la parter, pentru un acces mai ușor al pensionarilor și al persoanelor cu dizabilități), serviciul Corp Control, serviciul agricol, administrarea domeniului public și privat, proiecte europene și OVI-PRESTCON.
În această clădire, a fost deschis un Centru de Informare pentru Cetățeni, având drept scop fluidizarea circuitului documentelor și scăderea timpului de soluționare a cererilor. Centrul a fost inaugurat joi, 26 ianuarie, edilul oraşului Ovidiu precizând: „Comunicarea cu cetățenii se va realiza și prin e-mail, SMS, telefon (acolo unde oamenii își doresc), iar pentru casierie va fi introdus serviciul de plată online”.
Odată cu inaugurarea centrului, pentru o mai bună orientare, pe fiecare clădire, se vor trece denumirile serviciilor ce funcționează astfel:
-Corpul A: birou primar, birou viceprimar, secretar, departament juridic, consilieri
-Corpul B: informații cetățeni, casierie, registratură, impozite și taxe, resurse umane,
contabilitate
-Corpul C: asistența socială, corp control, agricol, proiecte europene, administrarea
domeniului public și privat, regia locală OVI-PRESTCON
-Corpul D: evidența populației, stare civilă, urbanism, situații de urgență, mediu
-Corpul E: Poliția Locală, Poliția Națională, OVI-PROTECT
Proiectele demarate în anii precedenți vor continua, iar începând cu luna martie vor fi implementate noi servicii și facilități:
- Pentru a veni în sprijinul mamelor, vom acorda trusoul pentru nou-născuți, prin intermediul Direcției de Asistență Socială;
- La solicitarea tinerilor căsătoriți, vom oferi gratuit filmarea video și poze de la cununia civilă;
- Persoanele cu o situație socială deosebită, sau cu dizabilități, ce trebuie să se deplaseze în Constața pentru a-și rezolva probleme ce țin de sănătate, precum și de întocmire a diverse acte, vor beneficia de transport gratuit cu mașina primăriei, fiind însoțite și îndrumate de către un reprezentant al Direcției Publice de Asistență Socială Ovidiu.
- În afară audiențelor generale (ce se desfășoară deja lunar în ultima zi de joi, începând cu ora 15:00), vor avea loc și audiente cu șefii de servicii o dată la două săptămâni;
- În vederea consilierii juridice, veți putea apela zilnic la unul dintre juriștii primăriei, pentru a fi îndrumați cu privire la diverse probleme de ordin juridic;
-Vom ține audiențe în satele Poiana și Culmea. Acestea vor avea loc lunar, în ultima zi de miercuri, începând cu ora 15:00. Locațiile vor fi: în Poiana la Centrul Cultural, iar în Culmea, în cadrul locației în care se achită factura de apă (anexa școlii);
- Serviciul InfoSMS - ce funcționează deja. Prin transmiterea unui SMS la 0787815248 cu textul ’’INFO SMS OVIDIU”, sau pe e-mail, la adresa ovidiuprimaria@gmail.com, veți intra în baza noastră de date, putând ulterior să primiți informații cu privire la situațiile de urgență (meteo, incendii), utilități publice (apă, electricitate, gaze, telefonie), trafic rutier (restricții, lucrări), administrație (evenimente culturale și sportive, proiecte), informații de interes general;
- Se continuă serviciul de informare prin intermediul ziarului local, facebook-ul primăriei, sau pe site www.primariaovidiu.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News