REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.4° Constanța Dum., 5 Mai 2024
Anul XX Nr. 6720
16.4° Constanța Duminică, 5 Mai 2024 Anul XX Nr. 6720
 

Proiect important implementat de Colegiul Naţional de Arte „Regina Maria”

Proiect important implementat de Colegiul Naţional de Arte „Regina Maria”

Replica API 9 septembrie 2017 | 00:00 291

Colegiul Naţional de Arte „Regina Maria” din Constanţa va implementa proiectul „Animated Learning for Tranitions – Early Recognition (ALT-ER)” care face parte din Programul Erasmus +, acţiunea KA 2 – parteneriate strategice, finanţat cu sprijinul Comisiei Europene.

Partenerii proiectului vor desfășura la Colegiul Naţional de Arte „Regina Maria” din Constanţa, în perioada 6 – 8 septembrie 2017, o primă întâlnire de lucru, proiectată în calendarul activităților specifice, urmând ca în cel de – al treilea an să fie implementat de către instituția constanțeană.

Proiectul se desfăşoară pe o perioadă de 3 ani (1 septembrie 2016 – 31 august 2019), având un grup ţintă de 500 de copiii şi 1350 de adulţi, reprezentând atât beneficiarii direcţi cât şi indirecţi. Sunt implicate patru instituţii de învăţământ superior, un colegiu preuniversitar, o companie producătoare de soft educaţional şi două ONG-uri cu experienţă în multimedia din 6 ţări europene: Danemarca, Finlanda, Estonia, Olanda, Belgia şi Romnânia, astfel:

1. VIA University College, Risskov, Danemarca - coordonator

2. Colegiul Naţional de Arte „Regina Maria”, Constanţa, România - partener

3. Stichting NHTV Internationale Hogeschool, Breda Olanda - partener

4. Mittetulundushing Kinobuss, Tallinn, Estonia - partener

5. Aalborg Universitet, Aalborg, Danemarca - partener

6. Teachergaming LLC, Tampere, Finlanda - partener

7. Camera-etc asbl, Liege, Belgium - partener

Proiectul îşi propune să îmbunătăţească calitatea educaţiei copiilor aflaţi în perioada de tranziţie de la grădiniţă la şcoală, prin crearea unor medii de învățare flexibile, pentru a diminua sau pentru a preveni abandonul școlar timpuriu, oferind în acelaşi timp un început favorabil vieţii de şcolar.

În acest scop, parteneriatul va crea şi dezvolta instrumente multimedia adecvate vârstei: animaţie, jocuri video, platformă e-Learning și va oferi noi experiențe de învățare realizate într-un cadru pedagogic specific copiilor aflaţi în clasa pregătitoare.

Cadrul pedagogic și setul de instrumente vor dezvolta noi modalități de implicare a copiilor în propria lor învățare. Animația are un puternic impact vizual, cu multe implicaţii didactice, ceea ce face posibilă îmbogăţirea experienţei de cunoaştere a elevilor.

Instrumentele multimedia oferite de proiectul ALT-ER vor încuraja profesorii și pedagogii să implice copiii în propria lor învățare într-o manieră atractivă, integrată, facilitând transferul cunoştinţelor chiar si pentru copiii din medii dezavantajate.

Proiectul ALT-ER promovează utilizarea mijloacelor multimedia ca motor de învățare, de predare și chiar de tranziție de la o etapa de vârstă la alta.

C.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212