REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.4° Constanța Sâm., 27 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6712
9.4° Constanța Sâmbătă, 27 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6712
 

RECLAMAŢIE privind PROGRAMĂRILE la Policlinica 1: ‘Mi-a fost închis telefonul în nas!’

RECLAMAŢIE privind PROGRAMĂRILE la Policlinica 1: ‘Mi-a fost închis telefonul în nas!’

Replica API 12 ianuarie 2019 | 00:00 3322

Probleme, la început de an, la centrala telefonică a Policlinicii 1 a Spitalului Clinic Județean de Urgență „Sf. Andrei” Constanța. O constănțeancă reclamă că a încercat pentru mai bine de o oră să facă o programare la un medic specialist care oferă consultații în ambulatoriul spitalului, fără succes. „Când robotul anunța că următorul apel care va fi preluat de operatoare este al meu, se închidea convorbirea”, a sesizat pacienta. Conducerea Spitalului Județean a anunțat demararea unei anchete interne pentru a stabili dacă a fost vorba despre o defecțiune tehnică.

Sistemul de programare telefonic de la Policlinica 1 a Spitalului Județean Constanța face probleme din primele zile ale anului 2019. O constănțeancă a sesizat „Replica de Constanța” că pentru mai bine de o oră s-a străduit să facă o programare la un medic specialist din cadrul ambulatoriului unității spitalicești, dar fără să reușească să ajungă măcar să poarte o conversație cu operatoarea.

„Numărătoarea începe de la 14. Și tot anunță robotul, pe măsură ce trece timpul, că ești al 13-lea apel în așteptare, al 12-lea și așa mai departe. Dar când ajungeam într-un final să fiu primul apel în așteptare, urmând să intru în legătură cu operatoarea, se întrerupea convorbirea, mi se închidea telefonul în nas! Mai bine de o oră m-am străduit să fac o programare! Este evident că îi depășește tehnologia!”, a sesizat constănțeanca.

Problema a fost semnalată conducerii unității spitalicești, care a demarat cercetări pentru a stabili care a fost motivul pentru care s-a ajuns în această situație.

„În urma sesizărilor primite, conducerea Spitalului Clinic Județean de Urgență a demarat o anchetă internă, pentru a stabili dacă a fost vorba despre o defecțiune tehnică. Ne cerem scuze pentru situația creată și, în același timp, le reamintim pacienților că se pot efectua programări pentru Ambulatoriul 1 zilnic, de luni până vineri, direct în policlinică, la ghișeu între orele 08.00-18.00 ,telefonic la nr. 0241.503.424 în intervalul orar 12:00 - 18:00 și pe adresa de email receptie@spitalulconstanta.ro

Pentru o mai bună operativitate vă rugăm ca în momentul efectuării programărilor telefonice, să aveți la îndemână datele pacientului (nume, prenume, cod numeric personal)”, au transmis reprezentanții Spitalului Județean Constanța.

Florentina BOZÎNTAN

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Trebuie sa ai o răbdare de fier sa fii preluat de un operator ptr o programare.După 3 încercări,când ajungi primul pe lista de așteptare,ți se inchide telefonul.Toată distracția costa 1h su 30’ impulsuri,nu mai spun de starea de disconfort creată!
0
0
Fix in aceiasi situatie ma aflu si eu acum de o ora sun incontinuu am 6/7 apeluri astept si cand imi vine randul la apelul in asteptare mi se inchide telefonul
0
0
Am incercat ieri sa fac programare telefonica, sistemul telefonic de asteptare, dupa 10 -15 minute se inchide.Am incercat de mai multe ori, acelasi lucru.Astazi din nou am reluat poate am mai mult noroc.Din pacate si astazi la fel robotul dupa 10- 15 minute de asteptare , se inchide.Ma intreb de ce mai au afisat nr. la programari , daca nu raspund!
0
0
Dr Mihailov claudia o spagara Dna ce face
0
0
Sistemul de telefonic de asteptare este prost creat. dupa 10-15min de asteptare convorbirea se intrerupe automat, nu ca inchide cineva telefonul in nas. Asa e facut sistemul cu o setare suplimentara se poate rezolva. Dar e complicat pentru ?gurul It-ului din spital? mai schimbati fosila aia de la IT. Dar problema e si in faptul ca, nu poti lucra cu 2 oameni care au ca atributii o gramada -si ghiseu si telefon si mail si alte documente medicale de intocmit - toate in acelasi timp. Sunt 4 fete acolo 2 lucreaza si pentru celelalte 2 pentru ca asa e la stat prostii sunt mai cu mot.
1
0
telefonistele alea semianalfabete!!!
6
0
Pentru genul asta de comportament,e simplu,le pui lant cu lacat pe toate usile cu ei inauntru!Sa stea 2 zile poate isi mai revin,au tupeu curvele alea mai ceva ca alea la SPIT sau la Registrul Cometrului sa nu mai zic de Financiar
7
2
Adevarat!Deseori mi s-a intimplat sa nu pot face programare:Nu se face nimic in acest sens!
12
0
Mincinosilor, seful casei de sanatate anunta ca nu mai sunt cozi la programari, nici la RMN, nici la CT. Au bani di tate. A, a uitat sa precizeze, nu la noi, in vest
8
0
Asta-i boala veche cu programarile telefonice. Iti inchid telefonul in nas. Mi s-a intimplat si mie in vara lui 2018, de mai multe ori, dupa o asteptare de 30-40 de minute ti se inchidea telefonul cand ajungeai primul. Smenareala este a celor care fac programarile. Conducerea sa verifice cu seriozitate reclamatia si sa ia masuri drastice.
18
0
Sa nu gasesti in spital doctor Reumatolog asta-i prea de tot.Bataie de joc
14
1
Pai ce se mai fac programari la morga ? Eu stiam ca nu ..
2
8

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108