REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.3° Constanța Mar., 30 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6715
16.3° Constanța Marți, 30 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6715
 

Reorganizare masivă în cadrul SPIT Constanţa. Vezi ce posturi noi apar şi ce funcţionari vor fi schimbaţi

Reorganizare masivă în cadrul SPIT Constanţa. Vezi ce posturi noi apar şi ce funcţionari vor fi schimbaţi

Replica API 13 ianuarie 2016 | 12:53 882

Schimbări la început de an

Schimbări la început de an

Serviciul Public de Impozite şi Taxe Constanţa a anunţat, ieri, că instituţia se reorganizează în scopul consolidării structurii organizatorice, a optimizării activităţii, îmbunătăţirii serviciilor prestate şi creşterii gradului de satisfacţie al contribuabililor.

Astfel, Serviciul de Informatizare şi Informare Plăţi devine Serviciul Informatizare, Serviciul Constatare şi Control devine Serviciul Analiză, Constatare şi Control, iar Serviciul Trasabilitatea Documentelor devine Serviciul Managementul Documentelor. De asemenea, se înfiinţează Serviciul Taxe Speciale şi Locale. În plus, se înfiinţează posturile de director executiv adjunct, care va fi ocupate de Carmen Trentea şi Gabriela Iuliana Ganea. Pe de altă parte, mai mulţi funcţionari vor fi mutaţi din funcţii, lista acestora putând fi consultată în documentele ataşate. Procedura de reorganizare s-a realizat în mai multe etape, conform art. 100 si art. 107 din Legea nr. 188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, astfel:

- obţinerea avizului din partea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici pentru noua structură organizatorică, document pe care instituţia l-a obţinut în data de 09.11.2015, nr. aviz 53032/2015;

- aprobarea noii structuri organizatorice în sedinţa consiliului local din decembrie 2015, concretizată prin Hotărârea Consiliului Local nr. 266/27.11.2015 pentru modificarea şi completarea anexelor 3 şi 4 din Hotărârea Consiliului Local nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcţii şi organigramei aparatului de specialitate al primarului muncipiului Constanţa şi instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanţa;

- reorganizarea efectivă după minimum 30 de zile de la data comunicării Hotărârii Consiliului Local nr. 266/27.11.2015 pentru modificarea şi completarea anexelor 3 şi 4 din Hotărârea Consiliului Local nr. 150/2010 privind aprobarea statului de funcţii şi organigramei aparatului de specialitate al primarului muncipiului Constanţa şi instituţiilor publice din subordinea Consiliului Local Constanţa, termen care s-a implinit la data de 12.01.2016.

În urma reorganizării, instituţia a înfiinţat încă o funcţie de director executiv adjunct, atribuţiile postului fiind preluate prin delegare de Ganea Gabriela Iuliana, şef serviciu.Totodată, în cadrul reorganizării, din totalul de 242 de funcționari publici activi, se mută între compartimente, șapte funcționari publici de conducere, 15 funcționari publici de execuție care vor avea atributii asemanatoare față de cele din prezent și 94 de funcționari publici de execuție care vor avea aceleași atribuții, mutarea constând în redenumirea sau realocarea compartimentului, în scopul eficientizării activității, creșterii credibilității și încrederii contribuabililor în calitatea serviciilor, precum și pentru obținerea celor mai bune rezultate la competițiile privind inovația și calitatea în sectorul public.

Cristian ANTON

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272