Romania, sifonata de frunza Elenei Udrea
Romania, sifonata de frunza Elenei Udrea
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCu sau fără voia ei, Elena Udrea a reuşit din nou să calce strâmb. Şi asta nu din cauza pantofilor cu toc care au ajuns la sinistraţi, sfidând sărăcia acestora, şi nici a unor ciocolăţele împărţite cu multă dărnicie aceloraşi sinistraţi sau a unor poşete de fiţe achiziţionate din salariul de guvernant, ci a unei frunze. O banală frunză care a reuşit să încingă spiritele întregii opinii publice din ţară şi de peste hotare. O frunză verde cumpărată cu bani mulţi, aproape un milion de euro, 890.000 de euro, ca să fim mai exacţi. Poate că, pentru o cauză atât de nobilă, nici un efort nu ar fi fost prea mare, cu atât mai mult cu cât era vorba despre imaginea României, despre un brand de ţară lansat la mii de kilometri, în Shanghai, metropola Chinei. Iniţiativa a fost sublimă, păcat că promovarea României s-a împotmolit de o frunză care, conform spuselor unora, a fost plagiată de pe internet. Nu este exclus ca Elena Udrea să fi fost o simplă victimă, care a luat de bună munca unor diletanţi, care în loc să o aducă României o imagine bună, a ieşit exact pe dos, lăsând impresia unor români care fură şi logo-uri, nu doar din buzunarele oamenilor cinstiţi care circulă prin Europa. Şi uite aşa ne-am trezit într-un scandal de care nu aveam nevoie, aşa încât în loc să aducem străinii pe plaiuri mioritice noi de fapt îi punem pe fugă. În consecinţă, afacerea rămâne păguboasă, chiar dacă ministerul Turismului susţine că încă nu a plătit sutele de mii de euro pe controversatul logo. Nu rămâne decât să ne rugăm ca doamna ministru să găsească o soluţie salvatoare care să o scoată basma curată, aşa cum de altfel a făcut mereu. Să poată THR/TNS, firma care s-a ocupat de realizarea noului brand turistic al României, să găsească o explicaţie rezonabilă şi eventual să repare răul pe care l-a făcut. Chiar dacă rămânem cu banii în cont, imaginea şifonată a României va fi greu de îndreptat în ochii străinilor, pe care culmea, trebuia, printre altele, să îi convingem că în România se trăieşte bine!
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News