REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.5° Constanța Vin., 19 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6704
11.5° Constanța Vineri, 19 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6704
 

Seaview Media se ocupă de panourile publicitare şi la Mangalia, nu doar la Constanţa

Seaview Media se ocupă de panourile publicitare şi la Mangalia, nu doar la Constanţa

Replica API 11 decembrie 2019 | 16:32 915

Făgădău: Primăria încasează ‘la virgulă’ taxele din panotajul stradal

Făgădău: Primăria încasează ‘la virgulă’ taxele din panotajul stradal

foto: arhiva

Intrat în campanie electorală pentru Primăria Constanţa, deputatul USR Stelian Ion a atacat, zilele trecute, subiectul panotajului stradal şi a acuzat că firma Seaview Media deţine monopolul de 15 ani. Nu este un subiect nou, el fiind adus în atenţia constănţenilor, de mai bine de un an de zile, de preşedintele PMP Constanţa, Claudiu Palaz. Indiferent de “paternitatea” discuţiei, cert este că reprezentantul firmei de panotaj stradal (Seaview Media), Ionuţ Barbu, a reacţionat prin intermediul unui comunicat de presă, în care a atras atenţia că regulamentul în acest domeniu este, la Constanţa, în dezbatere.

Ieri, după şedinţa Consiliului Local Municipal Constanţa, primarul Decebal Făgădău a fost invitat să comenteze situaţia, acesta atrăgând atenţia că nu poate comenta ce îşi transmit Stelian Ion şi Ionuţ Barbu. “Nu toate panourile sunt proprietatea firmei cu care Primăria Constanţa a avut contract (Seaview Media – n.r.). Sunt multe firme la nivel naţional, unele locale care au în proprietate sistemele de panotaj. Autorizaţiile sunt obţinute de fiecare firmă în parte. Nu există o situaţie de monopol în ceea ce priveşte publicitatea în municipiul Constanţa”, a spus, însă, Făgădău.

Revenind la regulamentu referitor la panotajul stradal, primarul Decebal Făgădău a precizat că, până va fi gata noul document, “municipiul Constanţa încasează taxele din panotaj la virgulă, cu sau fără regulament”, conform taxelor aprobate de Consiliul Local Municipal. „Indiferent cum va ieşi acest regulament, pentru stabilitarea celei mai bune soluţii, în ceea ce priveşte apărarea interesul municipalităţii, vom angaja o companie de specialialitate care să ne spună care este cea mai bună soluţie atât din punct de vedere al veniturilor la buget, al aspectului urbanistic şi de asemenea, în conformitate cu realităţile economice ale industriei”, a mai spus Făgădău, referindu-se la regulamentul de publicitate stradală.

De precizat că, între timp, o parte din panouri au fost deja desfiinţate, iar pentru altele firma Seaview Media a solicitat autorizaţii de demolare.

Dar, de unde acest interes pentru panotajul stradal? Fără îndoială, reprezentantul firmei este interesant pentru legăturile sale din trecut cu Radu Mazăre şi cu Elan Schwartzenberg. Altminteri, frma a obţinut contracte pe acest segment în multe alte localităţi din ţară (inclusiv în vestul României). La nivelul judeţului Constanţa, Seaview Media se ocupă de panotajul stradal şi în municipiul Mangalia (unde a intrat pe piaţă în urmă cu 10 ani). În timp, afacerea la Mangalia s-a dovedit a fi nu tocmai rentabilă, aşa că, din zeci de panouri stradale montate iniţial, în prezent Seaview Media mai are doar 4.

R.C.

Mai multe detalii despre contractul pentru panotaj, aici:

https://www.replicaonline.ro/a-expirat-contractul-pentru-afisajul-stradal-din-constanta-seaview-media-incepe-demolarea-panourilor-402543/

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Daca nu are monopol in Cta atunci sa ne spuna Fagadau care sunt celelalte fime din domeniu cu care are primaria contract !!!!!!!!!
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614