Staţiunea Mamaia, promovată la Londra
Staţiunea Mamaia, promovată la Londra
Facebook Instagram X Whatsapp Linkedin PinterestTârg
Târg
Asociaţia Litoral-Delta Dunării va participa la târgul internaţional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra, organizat în perioada 3-6 noiembrie a.c.. Târgul sărbătoreşte anul acesta 35 de ani de la înfiinţare, fiind un târg de tradiţie în industria turismului internaţional, reunind în fiecare an peste 5.000 de expozanţi, din peste 180 de ţări şi regiuni şi care adună împreună peste 50.000 de participanţi şi vizitatori pe întreaga perioadă de desfăşurare a târgului. Astfel, World Travel Market este unul din cele mai importante şi renumite târguri de turism din lume, facilitând crearea unei reţele între companii din întreaga lume, întâlniri de afaceri şi stabilirea de parteneriate.
Participarea Asociaţiei Litoral - Delta Dunării la acest târg este o premieră; până în prezent, litoralul şi Delta Dunării au mai fost promovate pe plan extern în acest an prin participarea la târgurile de turism de la Berlin şi Bruxelles, precum şi în conferinţa de presă la Chişinău. Printr-un proiect realizat de către Primăria Constanţa, Asociaţia Litoral-Delta Dunării va prezenta, în cadrul acestei ediţii a târgului WTM, două spectacole dedicate special promovării staţiunii Mamaia. Astfel, miercuri, 5 noiembrie, în cadrul WTM Festivals - o secţiune a târgului care încurajează participanţii să îşi promoveze cât mai informal şi inedit destinaţiile turistice pe care le reprezintă, şi joi, 6 noiembrie, se vor prezenta două Show-uri ce au ca scop prezentarea staţiunii Mamaia ca destinaţie europeană de distracţie.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News