ŢEAPĂ! Salopeta de pe Facebook a lăsat-o fără bani
ŢEAPĂ! Salopeta de pe Facebook a lăsat-o fără bani
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestComanzi haine de pe Internet? Iată ce a păţit o constănţeancă!
Comanzi haine de pe Internet? Iată ce a păţit o constănţeancă!
Nu este prima dată când în centrul atenției se află cumpărăturile on-line de la firme care nu există, dar se promovează prin intermediul rețelelor de socialziare. Vin cu imagini la produse care te captivează, prețurile sunt rezonabile, însă când produsul este livrat, nu mai este pe gustul cumpărătorului. De data aceasta, o femeie din Constanța a comandat o salopetă care nu îi venea și a dorit să o returneze. De aici a început haosul. Cei de pe Facebook nu puteau fi contactați pentru că numărul nu era bun, iar când a făcut rost de un contact, au pus-o să trimită înapoi salopeta, iar banii nu i-a văzut de luni de zile.
Femeia din Constanțaa dorit să meargă la munte la ski cu o salopetă nouă, însă se pare că nu a fost o decizie inspirată să o comande direct de pe o pagină de Facebook. Aceasta se chinuie din luna octombrie 2017 să își recupereze banii pentru produsul achiziționat de la „firma” care a livrat-o, dar fără succes. A depus reclamații atât la Protecția Consumatorului, cât și la ANAF, însă nu a primit niciun răspund până acum. Aceasta a mai menționat că singura dovadă a plății este chitanță, cei care au livrat nu i-au dat bon sau factură fiscală. Astfel, din această cauză femeia este descurajată că nu o să își mai vadă banii deoarece nu are dovezi destule pentru a încrimina firma respectivă că a fost înșelată.
„Nu știu de unde să încep, este vorba despre shoppingul online, de țeapa pe care am luat-o. Am comandat în luna octombrie anul trecut o salopetă pentru ski, de pe o pagină de Facebook. Salopeta nu mi-a venit, era mică, a costat 400 lei. Când am dorit să o returnez nu a vrut să mi-o primească, dar nici banii să mi mai dea. Nu au niciun număr de telefon pentru contact, cel trecut pe Facebook nu funcționează, nu au nici adresă.
Cu chiu cu vai am reușit prin firma de curierat să fac rost de numele real al firmei pe care își desfășoară activitatea și așa am dat și de un număr de telefon valabil. În momentul când am contactat persoana respectivă, mi s-a spus să trimit coletul că îmi vor returna banii, zis și facut. Doar că de atunci mă tot mint că trimit banii, ba nu e contul bun, ba nu au timp. Au trecut 3 luni de zile.
Între timp am făcut reclamație și la ANAF și la OPC, dar niciun răspuns. Nu mă bagă nimeni în seamă. Sunt foarte multe persoane care sunt țepuite pe Facebook de firme din astea fantomă care trimit haine de 2 lei și persoanele în cauză nu își mai pot recupera banii dacă trimit retur. Nu sunt singura, cei care încearcă să ia legătura cu ei îi blochează imediat, nu apucă să zică mare lucru.
În caz că va interesează subiectul este vorba de Mera Store, iar firma pe care își desfășoară activitatea se numește „Ma unique concept”. Aș vrea să atrag atenția cumva pentru că sunt multe firme neserioase care vând pe Facebook și dau țepe și absolut nimeni nu le face nimic. Nu pot să cred că nu există nimeni care să îi controleze cum se întâmplă cu firmele cu punct de lucru”, a spus femeia păgubită.
Claudia CORBU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News