Aplicație pentru gestionarea locurilor de parcare de 80.000 lei
Aplicație pentru gestionarea locurilor de parcare de 80.000 lei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPrimăria municipiului Constanța a încheiat achiziția directă a unei aplicații de tip soft pentru gestionarea spațiilor de parcare în municipiul Constanța. Această aplicație se va integra cu softul actual de gestiune al datelor deținut de Biroul Siguranță Circulație Urbană și Parcări din cadrul Direcției Gestionare Servicii Publice a Primăriei municipiului Constanța.
Obiectul contractului îl constituie implementarea unei aplicații software integrată pentru gestionarea online a spațiilor de parcare care să includă o hartă G.I.S proprie (care să nu depindă de formatele deja existente: Google Maps, OpenStreet Map, a locurilor de parcare, tipul si statutul acestora, în conformitate cu obligațiile asumate prin contract. Pe baza nomenclatorului stradal, a Ortofotoplanului și a schițelor spațiilor de parcare existente, în funcție de tipul parcării, furnizorul va genera o hartă GIS în format Stereo 70, care nu depinde de formatele deja existente (Google Maps, Open Street Maps, etc) și pe care se vor încărca toate locurile publice de parcare conform bazei de date precum şi parcajele administrate de Confort Urban. Rețeaua stradală a municipiului Constanța are o lungime de aproximativ 433 km, pe care sunt dispuse aproximativ 31.233 de locuri de parcare. Astfel, vor fi evidențiate următoarele informații: numele arterei sau a zonei; numele blocurilor arondate; numele sau numărul parcării, numărul locurilor și dispunerea acestora; numărul de înmatriculare al autovehiculului, numărul de autorizație sau contractul de rezervare, date ale proprietarului sau utilizatorului, tipul parcării, tipul taxării, intervalele orare de ocupare și locurile de parcare disponibile pentru care au fost depuse cereri și care vor fi evidențiate distinct.
Scopul aplicației: informaţii despre poziţionarea pe harta inteligentă a fiecărui loc de parcare
Această aplicație se va integra cu softul actual de gestiune al datelor deținut de Biroul Siguranță Circulație Urbană și Parcări din cadrul Direcției Gestionare Servicii Publice a Primăriei municipiului Constanța. Aplicaţia va conţine un motor de căutare după numărul de înmatriculare al autoturismului, bloc, numele parcării, ce va permite accesul rapid la informaţii privind poziţionarea pe harta inteligentă a fiecărui loc de parcare. Totodată pentru administrator va genera raportări specifice asupra parcajelor din localitate, rapoarte specifice asupra situaţiei curente a tuturor locurilor de parcare, situaţii privind încasările lunare sau anuale, amenzi, restanţe etc. Totodată, aplicația va genera rapoarte sintetice în funcție de datele introduse (număr de locuri libere, data atribuirii) punând la dispoziția beneficiarului criterii de căutare (numărul mașinii, nume prenume/denumire, număr parcare, bloc etc.) și conturi editabile.
Iată cine a câștigat contractul
Durata contractului este de un an de zile iar implementarea aplicației se va realiza în termen de doua luni de la semnarea contractului. Valoarea contractului este de 80.000 lei fără TVA și a fost câștigat de SC Nanoterra SRL din Craiova, județul Constanța administrate de Daniel-Costin Ebâncă.
Diana BERECHET
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News