Avocat din Constanța, UMILIT pentru că a stat câteva minute într-un magazin de electrocasnice! Angajata a apăsat BUTONUL de PANICĂ
Avocat din Constanța, UMILIT pentru că a stat câteva minute într-un magazin de electrocasnice! Angajata a apăsat BUTONUL de PANICĂ
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAnchetă internă
Anchetă internă
A apăsat butonul de panică și imediat și-au făcut apariția 5 – 6 agenți de pază. Este vorba de un consultant vânzări, căruia i s-a părut ciudat faptul că un client a stat în magazin circa 10 minute, uitându-se, insistent, la produse. ”Este inacceptabil să fii tratat în asemenea mod!”, a spus respectivul client, care este avocat. Acesta a făcut mai multe reclamații, iar reprezentanții firmei au precizat că vor lua măsurile ce se impun. Contactați de către reporterii cotidianului Replica, aceiași reprezentanți au spus că vor reveni cu un punct de vedere, ceea ce, până la închiderea ediției, nu s-a întâmplat.
Totul s-a petrecut în data de 6 aprilie, în jurul orei 11.00, când un constănțean s-a deplasat la reprezentanța Miele din municipiul Constanța, din zona centrului vechi, în vederea achiziționării unei mașini de spălat și a unui uscător de rufe. După ce s-a interesat despre ofertele care vizau produsele din vârful gamei, bărbatul i-a spus reprezentantului de vânzări că așteaptă să sosească și soția cu copilul, pentru a se consulta în privința achiziției. Zis și făcut, numai că, după câteva minute, în magazin au intrat circa 5 – 6 agenți de pază, care s-au îndreptat către client, cerându-i să se legitimeze. În acel moment, angajata ar fi arătat cu degetul spre el, spunând: "El este! E suspect pentru că stă de mai multe minute aici". În acel moment, în magazin au intrat soția și copilul celui ce era legitimat. Se pare că agenții de pază și-au dat seama că este vorba despre o eroare și și-au cerut scuze, menționând că ei îşi fac doar daoria. Tot în acel moment, clienții care se mai aflau acolo au plecat val-vârtej.
”Este inacceptabil ca un client să fie umilit într-un asemenea fel, prin acționarea butonului de panică și prezența în magazin a cca 5-6 bodyguarzi, pentru că mi-am permis să petrec în magazin circa 10 minute, timp în care am obținut informații (eronate se pare, întrucât promoția este în vigoare deja, iar colega dvs. de la Constanța a spus că abia de Paște) și mi-am așteptat soția și copilul să hotărâm împreună asupra tipurilor de produse pe care urmă să le achiziționăm. La apariția bodyguarzilor, vânzătoarea din magazin și-a schimbat brusc atitudinea și m-a arătat cu degetul agenților de pază (persoane cu înălțime de circa 1,90m și 120 kg), spunându-le că sunt suspect pentru că am stat circa 10 minute în magazin. Subliniez că la o asemenea umilință au asistat atât soția și copilul (care au intrat în magazin la circa 10 secunde după apariția bodyguarzilor), cât și alți doi clienți care se aflau în magazin și care au rămas, de asemenea, siderati (bineînțeles, părăsind magazinul și aceștia imediat, fără să îi mai intereseze să mai cumpere ceva, urmare a evenimentelor incredibile la care au fost martori)”, a relatat clientul în reclamația trimisă către reprezentanții Miele. Mai mult decât atât, acesta i-a cerut angajatei să se prezinte, răspunsul fiind: "Căutați-mă pe internet".
Reprezentanții Miele au reacționat imediat la reclamația depusă de respectivul client: ”Ne cerem scuze pentru situația neplăcută prin care ați trecut, este regretabil ceea ce s-a întâmplat la magazinul nostru din Constanța, vă asigurăm că vor fi luate măsurile ce se impun acestei situații. Urmare celor discutate telefonic și scopul vizitei dvs la magazinul nostru, permiteți-mi să vă trimit 2 variante pentru mașina de spălat rufe, ambele sunt într-o promoție până la finalul acestei luni..”. Contactați de către reporterii cotidianului Replica de Constanța, reprezentanții companiei au precizat că vor reveni cu un punct de vedere, ceea ce nu s-a întâmplat până la închiderea ediției.
Liliana CHIRU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News