BĂTAIE DE JOC! A cumpărat un Ford Transit nou şi s-a stricat deja de cel puţin 4 ori. Dealerul îi transmite că... şi Range Rover-urile se defectează?!
BĂTAIE DE JOC! A cumpărat un Ford Transit nou şi s-a stricat deja de cel puţin 4 ori. Dealerul îi transmite că... şi Range Rover-urile se defectează?!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestReparaţii la motor, cutie de viteze şi climă, NU din vina utilizatorului
Reparaţii la motor, cutie de viteze şi climă, NU din vina utilizatorului
Un client al reprezentanţei Ford din Constanţa a ajuns la capătul răbdării! Achiziţia unui autoturism nou, în urmă cu un an şi jumătate, i-a provocat deja pierderi de circa 10.000 de euro, după cum susţine constănţeanul, precum şi neplăceri în relaţia cu partenerii de afaceri. De la momentul cumpărării maşinii şi până în prezent, a avut nevoie de mai multe intervenţii în service, lucru admis şi de dealerul Ford, care, de cealaltă parte, îl contrazice pe client şi susţine că este vorba despre defecţiuni minore. Clientul, de cealaltă parte, spune că nu este deloc „minor” să se strice de 4 ori motorul, cutia de viteze - o dată şi clima de 2 ori! Un lucru foarte interesant: dealerul de maşini recunoaşte că nici una dintre defecţiuni nu a fost cauzată de proasta utilizare a maşinii!
„Maşina este în garanţie. Reparaţiile au fost făcute pe garanţie, nimic de spus din acest punct de vedere. Dar este inadmisibil să se strice motorul de 4 ori, cutia de viteze, clima! Este un Ford Transit cumpărat pentru firmă, utilizat pentru transporturi şi în afara ţării. Cu acest Ford nou, am avut surpriza ca în Lituania să se defecteze. Vă daţi seama ce a însemnat asta? A însemnat ca eu să plătesc 2.500 de euro cazare şi diurnă pentru şoferi, până când a fost reparată maşina”, declară reprezentantul firmei Step Proiect SRL, cel care are de tras de pe urma maşinii. Dacă ar fi fost vorba doar despre acest incident, reprezentantul Step Proiect nu ar fi reacţionat, însă maşina s-a defectat din nou, cu ocazia unei alte curse, spre Franţa! „Serveam un client, Metaxa, când a survenit o defecţiune. Apoi, maşina s-a stricat din nou, în Elveţia, când aveam client Lufthansa. Adică nişte clienţi buni pentru firma pe care o reprezint, deci nu îmi permiteam să mă fac de râs. În total, am cheltuit peste 10 mii de euro cu înlocuirea transportului, cu cazarea oamenilor... Asta în condiţiile în care pe acest Ford Transit am dat 30 de mii de euro”, mai spune reprezentantul Step Proiect, care adaugă că o altă defecţiune a avut loc şi pe parcursul unei curse în România. „Sunt prea multe defecţiuni. Nu spun că am dat bani pentru reparaţii, nu. Cei de la Ford şi-au asumat cheltuielile, maşina e în garanţie. Dar tot acest disconfort, faptul că am apelat la un moment dat la un alt transport, pentru a ajunge la clientul firmei noastre, e inadmisibil. Ceva este în neregulă cu maşina şi, după toată paguba înregistrată de mine, am solicitat o altă maşină la schimb! E bătaie de joc ce fac ei, cred că habar nu au să repare, că nu ştiu ce altceva să mai concluzionez!”.
Reacţia reprezentantului Ford: Se strică şi Range Rover-uri!
Contactat de „Replica” de Constanţa, pentru a elucida „misterul” maşinii care se strică de fiecare dată când pleacă într-o cursă mai lungă, reprezentantul Ford Constanţa, Toni Samara, a precizat din start că nimeni nu îi impută clientului defecţiunile. „De fiecare dată, reparaţiile au fost făcute pe garanţie, domnul nu a plătit nimic. Ştiţi la câte Range Rover s-au calat motoarele pentru că nu au fost utilizate corespunzător maşinile de către proprietari?! Dar nu este cazul la acest Ford Transit, de aceea a şi fost reparat pe cheltuiala noastră”, a spus Toni Samara. Acesta a contrazis clientul, susţinând că maşina a fost cumpărată în urmă cu 2 ani şi 6 luni, nu 1 an şi 6 luni, şi că defecţiunile au fost „minore”, nicidecum la motor! „Maşina are o garanţie de 2 ani, plus alţi 2. Ştiţi de fapt ce doreşte cel care a cumpărat-o? O maşină nouă în schimb! Ori asta nu se poate. Cine îi dă o maşină nouă în schimbul uneia care are deja 2 ani şi jumătate şi are şi reparaţii făcute pe garanţie?!”, a continuat Samara, care a adăugat că nu mai oferă alte detalii şi aşteaptă să aibă discuţii şi cu cei de la Ford România pentru a clarifica situaţia.
În replică, proprietarul Fordului „buclucaş” spune că este o minciună versiunea oferită de Toni Samara: „Maşina nu are 2 ani şi jumătate! Maşina a avut reparaţii la motor – asta e defecţiune minoră?!”.
UPDATE:
Reprezentantul Ford Constanţa, Toni Samara, a revenit în cursul zilei de 4 iunie, precizând că Ford România va transmite un punct de vedere redacţiei noastre. De asemenea, acesta a insistat că cel care a achiziţionat maşina nu are dreptate cu privire la anul de achiziţie! Într-adevăr, clientul a admis că a greşit, însă acest aspect este prea puţin relevant: "Da, am verificat actele mai bine, de altfel aşa le-am scris şi în sesizarea mea oficială, are peste 2 ani, însă relevant este că maşina are sub 100 de mii de kilometri si de 1 an, 1 an şi jumătate chiar, are numai probleme. Şi în clipa de faţă nu mă pot folosi de ea, este în service! Vi se pare normal?!", a spus reprezentantul Step Proiect SRL.
În continuare, aşteptăm punct de vedere de la Ford, aşa cum solicitat încă de luni, 3 iunie!
Între timp, vă furnizăm şi o imagine cu defecţiunile maşinii, aşa cum ne-a pus la dispoziţie proprietarul (click pe imagine!!!):
De asemenea, facem precizarea că, ulterior publicării acestui articol, un alt client ne-a sesizat că are probleme cu maşina, iar cei de la service nu reuşesc să remedieze defecţiunea apărută. Însă, ne-a declarat acest client, momentan nu doreşte să facă publică speţa. Da, a menţionat - o va face, dacă situaţia nu se remediază: "Deja am ajuns de vreo 20 de ori cu maşina la ei".
Vom reveni.
A.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News