Ce a pățit un client Flanco după ce a cumpărat de Black Friday un televizor!
Ce a pățit un client Flanco după ce a cumpărat de Black Friday un televizor!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestL-a returnat pentru că era defect, dar nu l-a mai văzut înapoi!
L-a returnat pentru că era defect, dar nu l-a mai văzut înapoi!
Black Friday (Vinerea Neagră) este organizată în mod tradiţional de retailerii americani în vinerea care urmează sărbătorii Zilei Recunoştinţei. În România, evenimentul se sărbătorește încă de la începutul lunii noiembrie. Dincolo de acest lucru, Vinerea Neagră reprezintă un excelent prilej pentru consumatori de a profita de așa zise reduceri ale comercianţilor, dar și un bun prilej pentru ca aceștia din urmă să-și vândă marfa, mai mult ca de obicei. Din păcate, mulți clienți nu verifică produsul la achiziționarea lui, constatând, mai târziu, anumite defecte. Din păcate, unele magazine au o politică așa de bine pusă la punct, încât tot clientul iese în pierdere. Acesta este și cazul unui constănțean care a cumpărat de Black Friday un televizor, de la Flanco București. Nu a fost verificat, și nici garanție nu a primit, iar câteva zile mai târziu a constat că produsul era de fapt defect. L-a returnat pentru reparat, dar nu l-a mai văzut înapoi! A mers la Protecția Consumatorului, unitatea fiind amendată cu 5000 lei.
Totul s-a întâmplat 21 noiembrie 2015, când constănțeanul a mers la Flanco București, de Black Friday, să cumpere un TV LED Samsung, fără a fi probat și fără emiterea unui certificat de garanție din cauza afluxului mare de cumpărători aflat la acel moment în magazin (Black Friday), vânzătorul precizându-i că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, pot duce produsul în orice magazin Flanco din țară, inclusiv in localitatea de domiciliu, pentru reparație. Trei zile mai târziu, atunci când a conectat TV-ul la o sursă de curent, clientul a reclamat magazinului Flanco Constanța faptul că produsul are defecte, respectiv ecranul spart și solicita înlocuirea, solicitare refuzată, inițial, întrucât ambalajul produsului este deteriorat. În cele din urmă, produsul TV a fost primit în magazin, pentru a fi trimis în service, fără însă, a fi întocmit un proces verbal de predare - primire, proces verbal semnat de ambele părți, în care ar fi trebuit să se regăsească menționată starea produsului la momentul predării. A fost primit în magazin...și acolo a rămas. În iunie 2016, bărbatul a sesizat Protecția Consumatorului Constanța menționând ca produsul nu a fost trimis în service și nici nu a fost reparat, deoarece nu a respectat condițiile de transport. Fapt pentru care Flamco a fost sancționat cu 5000 de lei. Numai că, procesul a fost contestat. Și, culmea, a câștigat, deși produsul se află încă în magazin, au spus reprezentanții instituției, judecătorilor, potrivit rolii.ro. S-a prescris fapta, spun judecătorii, având în vedere că procesul a fost semnat în iunie 2016, iar fapta s-a petrecut pe 24 noiembrie 2015. OPC a formulat recurs, la Tribuanlul Constanța. Termen în dosar a fost 15 noiembrie, când au fost administrate probe. Următorul termen a fost fixat pentru 17 ianuarie 2019.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News