REPLICA ONLINE CONSTANTA

11.4° Constanța Joi, 28 Mar. 2024
Anul XX Nr. 6682
11.4° Constanța Joi, 28 Martie 2024 Anul XX Nr. 6682
 

Ce a pățit un client Flanco după ce a cumpărat de Black Friday un televizor!

Ce a pățit un client Flanco după ce a cumpărat de Black Friday un televizor!

Replica API 17 noiembrie 2018 | 09:30 1173

L-a returnat pentru că era defect, dar nu l-a mai văzut înapoi!

L-a returnat pentru că era defect, dar nu l-a mai văzut înapoi!

Black Friday (Vinerea Neagră) este organizată în mod tradiţional de retailerii americani în vinerea care urmează sărbătorii Zilei Recunoştinţei. În România, evenimentul se sărbătorește încă de la începutul lunii noiembrie. Dincolo de acest lucru, Vinerea Neagră reprezintă un excelent prilej pentru consumatori de a profita de așa zise reduceri ale comercianţilor, dar și un bun prilej pentru ca aceștia din urmă să-și vândă marfa, mai mult ca de obicei. Din păcate, mulți clienți nu verifică produsul la achiziționarea lui, constatând, mai târziu, anumite defecte. Din păcate, unele magazine au o politică așa de bine pusă la punct, încât tot clientul iese în pierdere. Acesta este și cazul unui constănțean care a cumpărat de Black Friday un televizor, de la Flanco București. Nu a fost verificat, și nici garanție nu a primit, iar câteva zile mai târziu a constat că produsul era de fapt defect. L-a returnat pentru reparat, dar nu l-a mai văzut înapoi! A mers la Protecția Consumatorului, unitatea fiind amendată cu 5000 lei.

Totul s-a întâmplat 21 noiembrie 2015, când constănțeanul a mers la Flanco București, de Black Friday, să cumpere un TV LED Samsung, fără a fi probat și fără emiterea unui certificat de garanție din cauza afluxului mare de cumpărători aflat la acel moment în magazin (Black Friday), vânzătorul precizându-i că este suficient bonul fiscal în caz de disfuncționalități ale produsului și că, într-o astfel de situație, pot duce produsul în orice magazin Flanco din țară, inclusiv in localitatea de domiciliu, pentru reparație. Trei zile mai târziu, atunci când a conectat TV-ul la o sursă de curent, clientul a reclamat magazinului Flanco Constanța faptul că produsul are defecte, respectiv ecranul spart și solicita înlocuirea, solicitare refuzată, inițial, întrucât ambalajul produsului este deteriorat. În cele din urmă, produsul TV a fost primit în magazin, pentru a fi trimis în service, fără însă, a fi întocmit un proces verbal de predare - primire, proces verbal semnat de ambele părți, în care ar fi trebuit să se regăsească menționată starea produsului la momentul predării. A fost primit în magazin...și acolo a rămas. În iunie 2016, bărbatul a sesizat Protecția Consumatorului Constanța menționând ca produsul nu a fost trimis în service și nici nu a fost reparat, deoarece nu a respectat condițiile de transport. Fapt pentru care Flamco a fost sancționat cu 5000 de lei. Numai că, procesul a fost contestat. Și, culmea, a câștigat, deși produsul se află încă în magazin, au spus reprezentanții instituției, judecătorilor, potrivit rolii.ro. S-a prescris fapta, spun judecătorii, având în vedere că procesul a fost semnat în iunie 2016, iar fapta s-a petrecut pe 24 noiembrie 2015. OPC a formulat recurs, la Tribuanlul Constanța. Termen în dosar a fost 15 noiembrie, când au fost administrate probe. Următorul termen a fost fixat pentru 17 ianuarie 2019.

Mirela PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Lasa ce e mai bine fara tv nu se mai uita la antena 3 sa il spele pe creier si romania tv a lui sebastian ghita inculpatu fugar jos psd
1
0
Ziua recunostiintei e tocmai in a 4-a zi de joi a lunii noiembrie...
2
0
Ca magazin esti obligat sa preiei pentru trimitere in service orice produs , indiferent de starea lui. Ca magazin nu ai nicio autoritate da dai tu verdictul ca produsul nu mai poate fii reparat, sau cel putin ca nu e convenabil. In PV de primire s-a mentionat ca e spart. Reclamatia se solutioneaza indiferent de cauza daca e facuta in 48 de ore. Amenda de la OPC nu s-a dat niciodata. Poate magazinului vanzator, cel din Bucuresti, de unde a fost cumparat, dar in niciun caz in Constanta. Cat despre incompetenta, ar trebui si tu sa te mai informezi inainte sa scrii !
3
1
Pai si tu cum l-ai preluat pentru service daca el prezenta soc mecanic - display spart ? Il refuzai pe loc, asta e jobul tau acolo. Sa ii faci primul check, pre-service. Daca, in cazul unui tv, displayul este spart, asa cum spui tu, il refuzi inca din magazin. L-ai acceptat, il aduci inapoi reparat. In service, pe banii tai, problema ta. Alta intrebare, din nou pentru a-ti dovedi incompetenta. Daca reclamatia se depune in maxim 48h, tu de ce ai acceptat reclamatia lui dupa o saptamana ? Si inca o intrebare, daca tu - Flanco are dreptate, amenda de 5000 de ron pentru ce s-a dat ?
3
1
Ba esti prost, ala nu are televizor nici acum ? Hahahaha
5
0
Ati cerut si punctul de vedere al magazinului? Produsul respectiv a ajuns spart in magazin , cutia era lovita fix in locul unde era spart display-ul. La preluare , s-a intocmit proces verbal semnat de ambele parti. Tv-ul A fost trimis in service dar s-a intors nereparat din cauza faptului ca prezenta soc mecanic. A se citi orice certificat de garantie. Reclamatiile se depun in maximum 48 de ore nu dupa o saptamana. Probabil tv-ul este inca in magazin pentru ca acel client refuza ridicarea. De unde stiu atatea? Eu l-am preluat in magazin. INFORMATI-VA INAINTE SA SCRIETI !
8
5
Ma ziaristii penisului, voi cititi ce scrieti ? -Nu a fost verificat, si nici garantie nu a primit, iar cateva zile mai tarziu a constat ca produsul era defapt.- ... Era de fapt ... ce ?
11
6
Judecatori sunt platiti cine are bani multi flanco deci flanco castiga cumpara toata judecatoria
7
0
Nici eu nu am incredere in cei de la Flanco.
14
3
Mai bine la a3 decat sa o vad pe Rifai
10
11
Bietul om! Pana in 17 ian 2019 la ce il vede pe mihaita gadea? Se va uita in fiecare seara la cuptorul cu rotisor cumparat de black friday in 2016 si reparat in garantie de black friday 2017 ?!!!! Acum vedeti de ce e atractiva promotia de tigai??
27
7

REPLICA

LOTO

6/49
28291833747
5/49
102511321216
joker
2832645102