Citibank România va da banii înapoi clienţilor nemulţumiţi
Citibank România va da banii înapoi clienţilor nemulţumiţi
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCitibank România marcheză 200 de ani de experienţă globală prin lansarea unui beneficiu unic pe piaţa bancară locală. Astfel, persoanele fizice, clienţi ai Citibank România, vor primi înapoi contravaloarea comisioanelor plătite în mod direct către bancă, dacă nu sunt mulţumiţi de produsele băncii. Beneficiul se aplică creditelor de nevoi personale, cardurilor de credit şi conturilor curente, oferind clienţilor posibilitatea de a evalua produsele bancii pe o perioadă de până la şase luni, în funcţie de tipul de produs. În cazul în care pe parcursul acestei perioade clientul nu este pe deplin mulţumit de produsul sau serviciul contractat, acesta poate încheia colaborarea, fiindu-i rambursată valoarea comisioanelor plătite băncii pentru furnizarea respectivului produs sau serviciu. Astfel, în cazul în care, în termen de 30 de zile, clientul este nemulţumit de creditul de nevoi personale şi decide că nu mai doreşte împrumutul, banca nu va încasa dobânda calculată şi comisionul de rambursare anticipată de 1%, condiţionat de rambursarea integrală a sumei contractate. "Ne dorim să consolidăm încrederea clienţilor noştri, asigurându-i de faptul că vor primi soluţii financiare responsabile şi transparente precum şi o calitate ireprosabilă a serviciilor de fiecare dată când aleg Citibank", a declarat Kumar Ramachandran, directorul departamentului de persoane fizice, Citibank România, conform capital.ro.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News