Cum te pot înșela "ofertele" de la magazinul Kaufland?!
Cum te pot înșela "ofertele" de la magazinul Kaufland?!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn timp ce constănțenii erau în plină febră a cumpărăturilor pentru masa festivă de Crăciun, marile magazine, sau unele dintre ele, și-au rotunjit profitul prin intermediul unor tertipuri. Scepticismul unora cu privire la reducerile fabuloase din perioada sărbătorilor pare bine întemeiat, dovadă fiind și situația unui cetățean ce a fost tentat de prețul redus afișat, care s-a dovedit a fi doar o strategie frauduloasă după consultarea bonului fiscal. Vineri, 23 decembrie a.c., un client a achiziționat din magazinul Kaufland din zona KM 4-5, 2 sticle de bere, încrezându-se în prețul de 13,95, afișat pe un banner greu de ratat deasupra produselor. Acesta a rămas surprins însă de suma regăsită pe bonul fiscal, la o inspecție mai atente, cele două sticle apărând cu valoare de 16,99 buc. .
Un constănțean a achiziționat joi, 23 decembrie, 2 baxuri a câte 6 bucăți de bere din magazinul Kaufland din zona KM 4-5, fiind convins de prețul redus afișat la raft. În final a observat însă că în loc de oferta de 13,95 lei, acesta a achitat valoarea de 16,99 lei pentru un produs, suma fiind înscrisă în bonul fiscal. Astfel de cazuri sunt des întâlnite în marile magazine, clienții fiind nevoiți să exercite atenție suplimentară cifrelor afișate în centrul comercial, în special în această perioadă când “reducerile” împânzesc centrele comerciale.
Legislația în vigoare prevede faptul că vânzătorul are obligația de a informa în mod prompt, sub o formă clară și accesibilă consumatorul cu privire la prețul produsului precum și durata promoției în cazul ofertelor promoționale.
Reamintim că în cazul în care observați o discordanță între prețul indicat la raft sau pe produs și ce solicitat la casă aveți dreptul de a solicita vânzătorului achiziționarea bunurilor contra valorii afișate în interiorul magazinului. În cazul în care vă loviți de refuzul angajatului de a soluționa problema într-un mod amiabil puteți depune o reclamație în registrul de reclamații sau/și înregistrarea unei reclamații la APCSP. Este important să aveți la dispoziție poze sau captură video care să fundamenteze circumstanțele reflectate de dvs.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News