Dealerul care a vândut noul model Dacia Spring cu probleme spune că… șoferul este de vină
Dealerul care a vândut noul model Dacia Spring cu probleme spune că… șoferul este de vină
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestRecent, Replica a publicat un articol prin intermediul căruia un șofer din Constanța avertizează posibilii clienți ai noului model Dacia Spring să se gândească de două ori înainte să-l cumpere, din pricina unor probleme pe care le-a întâmpinat, după doar o lună de la achiziție. În primă fază, a întâmpinat dificultăți la modulul de încărcare, încărcarea normală/lentă se oprea după câteva minute, apoi i-a pus probleme în trafic sistemul de frânare, iar ulterior au sărit bucăți din mașină, la primul jet de apă. Iată că dealerul autorizat Renault Constanța și Dacia Constanța, Autohaus Tudor Constanța, vine cu precizări și spune că de vină pentru problemele pe care le întâmpină noul model Dacia Spring este de vină… clientul.
C.T.S a reclamat trei incidente în decurs de o lună la noul model Dacia Spring: la modul de încărcare, la sistemul de frânare și… la spălătorie, acolo unde i-au sărit bucăți din tablă de pe autoturism, din pricina jetului de apă.
Mai multe, citiți în link-ul de mai jos:
Autohaus Tudor Constanța, dealerul care a vândut autoturismul, a venit cu precizări, iar concluzia este că șoferul este de vină pentru defecțiunile semnalate.
”Clientul a reclamat trei incidente care au survenit în exploatarea vehiculului Dacia Spring aflat în proprietatea sa. Primul dintre acestea, care privește întreruperea încărcării în modul de alimentare cu curent alternativ, a fost remediat prin actualizarea software-ului unității de control electronic. Precizăm că pe durata manifestării incidentului reclamat de către client, vehiculul a fost utilizat de către acesta”, ne-a declarat Elena Tudor, proprietara Autohaus Tudor.
Era să rămână fără frâne pentru că… ”adaptarea condițiilor de drum nu a fost respectată”
”În cel de-al doilea caz, referitor la comportamentul vehiculului în condiții de frânare, filmarea realizată de către client arată foarte clar următoarele lucruri: Vehiculul rula în condiții de ploaie, cu o viteză de 40 km/h (conform chiar declarațiilor șoferului) într-o porțiune de drum aflată în zona de acțiune a indicatorului de limitare a vitezei de deplasare la 30 km/h. În aceste condiții, scăderea aderenței a dus, în momentul frânării, la intervenția sistemului ABS, ceea ce explică vibrațiile percepute în habitaclu. De altfel, manualul de utilizare al automobilului precizează următoarele: „Fiecare activare a funcției ABS poate fi resimțită prin intermediul unei vibrații în pedala de frână. ABS-ul nu permite în nici un caz ameliorarea performanțelor „fizice” legate de aderența pneurilor. Regulile de prudență trebuie deci să fie obligatoriu respectate (distanțe între vehicule…).” Din filmare reiese că o regulă de bază de prudență în conducere – adaptarea vitezei la condițiile de drum – nu a fost respectată”, a mai spus Tudor.
A sărit vopseaua de pe autoturism pentru că a folosit un jet de apă prea mare
În ceea ce privește cel de-al treilea caz semnalat: ”Degradarea cordonului de mastic respectiv s-a produs ca urmare a aplicării de către utilizator a unui jet de apă cu presiune foarte mare, de la o distanță foarte mică. Această procedură de curățire este interzisă de către producător, conform Manualului de utilizare.
Precizăm că aceleași recomandări sunt făcute de toți producătorii de autovehicule având în vedere riscul ridicat de deteriorare a unor componente (ex: garnituri flexibile, cordoane de etanșare...) la spălarea cu jet de apă sub presiune ridicată (până la 100 de atmosfere). În ceea ce privește soluția tehnică de remediere, aceasta poate fi aplicată în unitățile service autorizate de către Dacia, utilizând metode, dispozitive și produse recomandate de către fabricant, care garantează o reparație la standardele acestuia”, a mai spus Elena Tudor.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News