REPLICA ONLINE CONSTANTA

16.1° Constanța Dum., 5 Mai 2024
Anul XX Nr. 6720
16.1° Constanța Duminică, 5 Mai 2024 Anul XX Nr. 6720
 

Dealerul care a vândut noul model Dacia Spring cu probleme spune că… șoferul este de vină

Dealerul care a vândut noul model Dacia Spring cu probleme spune că… șoferul este de vină

Replica API 18 iulie 2022 | 17:07 9221

Recent, Replica a publicat un articol prin intermediul căruia un șofer din Constanța avertizează posibilii clienți ai noului model Dacia Spring să se gândească de două ori înainte să-l cumpere, din pricina unor probleme pe care le-a întâmpinat, după doar o lună de la achiziție. În primă fază, a întâmpinat dificultăți la modulul de încărcare, încărcarea normală/lentă se oprea după câteva minute, apoi i-a pus probleme în trafic sistemul de frânare, iar ulterior au sărit bucăți din mașină, la primul jet de apă. Iată că dealerul autorizat Renault Constanța și Dacia Constanța, Autohaus Tudor Constanța, vine cu precizări și spune că de vină pentru problemele pe care le întâmpină noul model Dacia Spring este de vină… clientul.

C.T.S a reclamat trei incidente în decurs de o lună la noul model Dacia Spring: la modul de încărcare, la sistemul de frânare și… la spălătorie, acolo unde i-au sărit bucăți din tablă de pe autoturism, din pricina jetului de apă.

Mai multe, citiți în link-ul de mai jos:

Noul model Dacia Spring are mari probleme de fabricație: te lasă fără frână și la primul jet de apă sare vopseaua. Video

Autohaus Tudor Constanța, dealerul care a vândut autoturismul, a venit cu precizări, iar concluzia este că șoferul este de vină pentru defecțiunile semnalate.

Clientul a reclamat trei incidente care au survenit în exploatarea vehiculului Dacia Spring aflat în proprietatea sa. Primul dintre acestea, care privește întreruperea încărcării în modul de alimentare cu curent alternativ, a fost remediat prin actualizarea software-ului unității de control electronic. Precizăm că pe durata manifestării incidentului reclamat de către client, vehiculul a fost utilizat de către acesta”, ne-a declarat Elena Tudor, proprietara Autohaus Tudor.

Era să rămână fără frâne pentru că… ”adaptarea condițiilor de drum nu a fost respectată”

În cel de-al doilea caz, referitor la comportamentul vehiculului în condiții de frânare, filmarea realizată de către client arată foarte clar următoarele lucruri: Vehiculul rula în condiții de ploaie, cu o viteză de 40 km/h (conform chiar declarațiilor șoferului) într-o porțiune de drum aflată în zona de acțiune a indicatorului de limitare a vitezei de deplasare la 30 km/h. În aceste condiții, scăderea aderenței a dus, în momentul frânării, la intervenția sistemului ABS, ceea ce explică vibrațiile percepute în habitaclu. De altfel, manualul de utilizare al automobilului precizează următoarele: „Fiecare activare a funcției ABS poate fi resimțită prin intermediul unei vibrații în pedala de frână. ABS-ul nu permite în nici un caz ameliorarea performanțelor „fizice” legate de aderența pneurilor. Regulile de prudență trebuie deci să fie obligatoriu respectate (distanțe între vehicule…).” Din filmare reiese că o regulă de bază de prudență în conducere – adaptarea vitezei la condițiile de drum – nu a fost respectată”, a mai spus Tudor.

A sărit vopseaua de pe autoturism pentru că a folosit un jet de apă prea mare

În ceea ce privește cel de-al treilea caz semnalat: ”Degradarea cordonului de mastic respectiv s-a produs ca urmare a aplicării de către utilizator a unui jet de apă cu presiune foarte mare, de la o distanță foarte mică. Această procedură de curățire este interzisă de către producător, conform Manualului de utilizare.

Precizăm că aceleași recomandări sunt făcute de toți producătorii de autovehicule având în vedere riscul ridicat de deteriorare a unor componente (ex: garnituri flexibile, cordoane de etanșare...) la spălarea cu jet de apă sub presiune ridicată (până la 100 de atmosfere). În ceea ce privește soluția tehnică de remediere, aceasta poate fi aplicată în unitățile service autorizate de către Dacia, utilizând metode, dispozitive și produse recomandate de către fabricant, care garantează o reparație la standardele acestuia”, a mai spus Elena Tudor.

Mirela PASCAL

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
3. Problema spalatului cu jet de apa ... asta-i cea mai hilara ... nu ne mai spalam gainatul de pescarus, mai bine-l lasam pe elementele caroseriei fiindca exista elemente din spuma poliuretanica la caroserie care se dezmembreaza la primul jet de apa ... De toata jena!
0
0
2. Problema la sistemul de franare la intrarea in sensul giratoriu, cand normal ca trebuie sa pui frana clientul n-a precizat ca a intrat in sens cu 40 km la h, ci dimpotriva a franat sa intre in sens giratoriu in limita legii.
0
0
Punctual vorbind: 1. A avut probleme la modulul de incarcare din primul moment? Da, a avut, ati recunoscut ca a fost nevoie de un update la software pentru remediere, dar totodata reclamati ca pana la aceasta remediere clientul a circulat cu autovehiculul ... dar ce trebuia sa faca, sa se uite la el?
0
0
Da, ce argumente iresponsabile pentru viitorii clienti poate sa aduca dealerul Autohause Tudor, nu ca ati fi voi de vina, dar macar ciocu' mic, fiindca sunteti constienti despre problemele modelului Spring Dacia pe care-l vindeti, dar conteaza doar profitul, nu-i asa?
0
0
De cat sa iti ei Dacie noua mai bine iti ei Opel sau BMW secand din Germania. Sti ce zic?
1
0
Argument mai idiot decat ca saracul asta a depasit viteza cu 10 km si d-asta a inceput chinezaria sa vibreze, eu nu am mai auzit! 10 km, eleno?! Eu cred ca cei de la dacia au vrut sa faca misto de ea, iar doamna respectiva a luat-o in serios! Oricum, eu as fi scos aberatia aia din comunicat, ca sa elimin putin din p******.
0
0
Evitati sa faceti jocurile dealerilor cu standard indoielnic, nu mai cumparati Dacia, nu mai puneti botul la toate vrajelile autoritatilor, deocamdata masinile electrice nu se ridica la standardul necesar.
0
0
se poate circula cu ea in satul de vacanta pe pista de masinute ?
1
0
Sa mori tu prostane! Aici era diferenta de pret, la o amarata de vopsea?!
0
0
Pai Gogule , oare de de ce nu nu ai cumparat Tesla..? ..ai vrut electrica ieftina ..aici este diferenta de pret .
0
0
Deci, poate fi sablata masina foarte usor!
0
0
trebuie dati in judecata si cerute daune
1
0
Daca la 40km-h este o problema sa opresti masina pe carosabil umed atunci puteti sa va duceti dracului cu masina voastra cu tot! Oricum Autohaus Tudor C-ta este un service de tot cacatul plin de tepari si jegosi!
3
0
cum sa.ti sara ba vopseaua cind speli masina?de cuptor tratare vopsea ati auzitsau energia emprea scumpa si s.a sarit de etapa asta?polimerizarea vopselei la temperatura va spune ceva sau va injur de mama?
0
0
daca nu functioneaza aerul conditionat este tot din cauza soferului?
3
0
dar ca a zburat masticul de pe ea cand a pus furtunul, aci e dovada clara ca masina chinezeasca e facuta din rahat.
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212