REPLICA ONLINE CONSTANTA

9.9° Constanța Sâm., 20 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6705
9.9° Constanța Sâmbătă, 20 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6705
 

DETALII din DOSARUL tinerilor SPULBERAŢI pe trecerea de pietoni, în Mamaia! Ce au stabilit magistrații, a cui a fost vina?

DETALII din DOSARUL tinerilor SPULBERAŢI pe trecerea de pietoni, în Mamaia! Ce au stabilit magistrații, a cui a fost vina?

Replica API 22 februarie 2019 | 00:00 304

Șoferul fugar: 'Mașinile mi-au obturat vizibilitatea'

Șoferul fugar: 'Mașinile mi-au obturat vizibilitatea'

Ionuț Marian Dobre a fost condamnat, la finele lunii ianuarie, la 2 ani și 8 luni de închisoare, cu suspendare, pentru vătămare corporală din culpă și părăsirea locului accidentului. Însă, decizia nu este definitivă și urmează a se judeca apelul.

Un conducător auto, la data de 26 august 2018, în jurul orei 00:20, a surprins și accidentat doi pietoni, care s-au angajat în traversarea străzii, pe marcajul pietonal, din dreptul restaurantului Astoria, din stațiunea Mamaia. Șoferul se deplasa dinspre municipiul Constanța către orașul Năvodari, iar după producerea accidentului acesta a părăsit locul faptei fără încuviințarea organelor de poliție. În urma accidentului rutier, a rezultat vătămarea corporală gravă a pietonilor, o fată, de 15 ani, respectiv un băiat, de 17 ani, ambii din județul Vaslui, veniți pe litoral pentru a munci. Aceștia au fost transportați la spital, iar starea lor de sănătate s-a îmbunătățit. Pe 14.09.2018, dosarul a ajuns în instanță, iar la finele lunii ianuarie șoferul a fost condamnat. În timpul declarațiilor, inculpatul a recunoscut infracțiunile comise, susținând că el este autorul accidentului rutier din stațiunea Mamaia, fiind conducătorul autoturismului marca Volkswagen Passat, proprietatea unui prieten. Inculpatul a afirmat că că se deplasa către Năvodari, iar în stațiunea Mamaia, circulând pe banda a treia cu viteza de aproximativ 50 de km/h a lovit două persoane care traversau din partea dreaptă, persoane care se aflau în traversare în fugă. Inculpatul a declarat că pe primele două benzi erai alte două autoturisme care i-au obturat vizibilitatea, iar pe contrasens circulau autoturisme cu farurile aprinse, ceea ce i-a scăzut și mai mult câmpul vizual. După impact, a susținut inculpatul că s-a speriat și nu a oprit, motivând că s-a panicat. La sediul serviciului rutier, inculpatul a fost testat ci aparatul alcool test, rezultatul fiind 0,00 mg/l alcool în aerul respirat.

Ce s-a stabilit în raportul de expertiză, cu ce viteză rula?

Din concluziile raportului de expertiză tehnică judiciară auto efectuat de expertul tehnic O.P. (fila 59 d.u.p) ,potrivit rolii.ro, rezultă că accidentul de circulație s-a produs în timp ce inculpatul circula pe bulevardul Mamaia din stațiunea Mamaia dinspre Constanța către Năvodari, pe banda nr. 3, iar atunci când a ajuns în dreptul hotelului Astoria, a lovit cu partea dreaptă și lateral dreapta pe cei doi pietoni care erau angajați în traversarea carosabilului din partea dreaptă pe marcajul pietonal. Locul impactului a fost situat pe banda nr. 3 de deplasare a autoturismului în zona mediană a marcajului pietonal. Viteza de deplasare a autoturismului în premomentul impactului a fost de 74- 77 km/h. Starea de pericol acesteia a fost generată de inculpat și momentul apariției ei a avut loc în momentul în care pietonii s-au angajat în traversarea părții carosabile. Cauza determinantă a producerii accidentului rutier au constituit-o condițiile de deplasare a autoturismului în zona unui marcaj pietonal. Posibilitățile de evitare a accidentului au aparținut inculpatului care nu a circulat cu o viteză corespunzătoare pentru a acorda prioritate de trecere pietonilor angajați în traversare pe marcajul pietonal. Fiind audiat în calitate de suspect/inculpat, el a recunoscut săvârșirea faptei, asumându-și culpa în producerea accidentului, iar în fața de judecată a solicitat judecarea cauzei în procedura simplificată.

Liliana CHIRU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Cam mult nu vi se pare
0
0
Eu cred ca era altcineva la volan, drogat sau beat. Masina nu este a lui, ci a unui prieten. Posibil sa-l acopere pe acel prieten, poate e recidivist si lua cu executare, asa a scapat el cu suspendare.
1
1
Loviti pe trecerea de pietoni, viteza si mai ales fuga de locul faptei pentru ca probabil era rupt in gura de beat sau drogat si ia cu suspendare? Mai aveti incredere in justitia romana? Pai tunerii accidentati mai sunt buni de munca? Or sa mai fie ei in stare sa munceasca la capacitate maxima? Nu e posibil asa ceva! CORUPTIA UCIDE ! Daca era copilul unui magistrat, tot atat lua ?
19
1
pietonii nu erau dotati cu GIROFAR ! este numai vina lor
9
0
Sigur era el la volan?Eu cred ca acopera pe cineva,baut,fara permis ,etc.
12
1
Bai analistilor nu vedeti ca va ia golani de prosti pai daca el a accidentat pe trecere vroiati sa zica am mers cu 75 la ora si altceva A lovit oameni pe trecere daca nu era baut si a avut sub 50 la ora e nevinovat.Ma voi ori sunteti prosti ori spagari eu nu cred ca sunteti prosti.
4
0
abuzurile unora la volan! Viteza, neatentie,bautura, droguri, fuga de la locul faptei, la revedere carnet de sofer!
17
0
Deci 74 kmh, cand in codul rutier scrie clar ca e 30 kmh limita la trecerile de pietoni din localitati. Dupa aia o baga pe aia cu n a avut vizibilitate, a sarit pietonul, etc. Adevarul e ca nu i a pasat de altii crede ca daca e intr o cutie de fier nu poate pati nimic si trebuie sa il fereasca altii. Un gunoi al societatii ca multi alti soferi.
27
1
Era el la volan,era trecre de pietonii ,deci vinovat este soferul.
24
2

REPLICA

LOTO

6/49
271241102118
5/49
123724351130
joker
42644172614