DISENSIUNI la Atrium by the Blaxy din Olimp, între hotel și proprietarii time-sharing
DISENSIUNI la Atrium by the Blaxy din Olimp, între hotel și proprietarii time-sharing
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestÎn ultima perioadă, acuzații privind lipsa curățeniei, calitatea slabă a preparatelor culinare, prețurile piperate comparativ cu serviciile oferite au vizat hotelul de tip „all inclusive” Atrium by the Blaxy din stațiunea Olimp. Autoritățile, în speță inspectorii de la Protecția Consumatorului au fost în control în repetate rânduri. Într-un comunicat de presă transmis duminică, 28 iulie a.c., reprezentanții hotelului Atrium by the Blaxy susțin că sunt ținta unei campanii duse de reprezentanți ai Asociației proprietarilor în regim – time sharing din același complex, care „inventează plângeri pentru a îndepărta clienții hotelului Atrium by the Blaxy”.
În primăvara acestui an, lanțul hotelier Titanium a închiriat partea hotelieră a complexului Blaxy din stațiunea Olimp, iar la începutul sezonului estival au deschis unitatea, sub un nou management. În locația respectivă, o parte dintre camere sunt vândute în regim de proprietate periodică și, după cum au arătat reprezentanții hotelului Atribum by Blaxy în comunicatul de presă transmis duminică, 28 iulie a.c., sunt neînțelegeri cu Asociația proprietarilor în regim time-sharing de la Blaxy, care ar inventa nemulțumiri.
Redăm conținutul comunicatului de presă în rândurile de mai jos: „În ultima vreme, hotelul Atrium by the Blaxy este mediatizat în mod negativ și cu rea credință, pe câteva canale mass-media, de un anumit grup de oameni care își doresc ca Atrium by the Blaxy să nu mai activeze în această locație. În această locație activează, la ora aceasta, mai multe structuri juridice și anume: proprietarii clădirii și proprietarii de fracții (regim time-sharing). Atrium a închiriat partea de hotel, deschisă turiștilor, în această primăvară, de la principalul proprietar (firma Blaxy Premium, aflată în stadiul de insolvență).
Atrium nu deține tot complexul și nu toate camerele și încăperile sunt în gestiunea noastră. Conform codului civil, lucrările de mari mentenanță cad în sarcina proprietarilor. Se pare că asociația proprietarilor dorește să fie exonerată de aceste costuri ori își urmează alte motive pentru ca Atrium să nu activeze în această locație și, din acest motiv, organizează fel de fel de plângeri și campanii de promovare negative. Acest lucru se exprimă în mod liber în grupul lor de socializare în care postează planurile lor și cum doresc să distrugă numele bun al hotelului. Unele dintre încăperile hotelului nu sunt închiriate de Atrium și, de asemenea, nu sunt operate de Atrium. Ca atare, clienții Atrium nu au acces în aceste încăperi.
Mai multe plângeri sunt organizate de asociația de proprietari pentru a dăuna numelui Atrium și putem demonstra acest lucru cu înscrisuri atașate.
Prin urmare, publicitatea negativă este făcută pe nedrept, deoarece este organizată ca o amenințare iar acest lucru se face zilnic, indiferent dacă noi activăm sau nu în spațiul în care se face referirea.
Proprietarii de fracții fac plângeri abuzive deoarece au calitatea de proprietari și nu cea de turiști Atrium și, bineînțeles, nu beneficiază de serviciile noastre. Se tot încearcă o intimidare la adresa noastră prin folosirea abuzivă a presei și a mai multor chei de presiune.
Când dumneavoastră, ca representant mass-media, primiți acele informații, nu aveți idee dacă ele sunt furnizate de un proprietar, de un turist care a stat la un proprietar sau chiar de turiștii Blaxy Premium. Iar mediatizarea făcută este la adresa Atrium, care are în vârf de sezon mult mai puține camere închiriate decât clădirea în sine.
De asemenea există probleme juridice care se referă la încălcarea dreptului de posesie și de folosință iar pe rolul instanței Bucuresti sunt deschise mai multe dosare.
Ceea ce dorim să menționăm este faptul că turiștii noștri beneficiază de toate serviciile promise, program de divertisment seara, mâncare diversificată și se bucură de un concediu plăcut alături de noi, drept dovadă fiind faptul că avem săptămânal mai multe grupuri de turiști străini, foarte mulțumiți de serviciile oferite, la fel și turiștii români care își prelungesc concediile la noi.
Din acest motiv am rugat-o și pe doamna Rocsana Marcu să intervieveze turiștii din complex, deoarece mass-media nu are cum să știe cine este turistul nostru care beneficiază de serviciile noastre din cadrul complexului și cine este proprietar de fracție sau turist al unui proprietar de fracție.
Credem că atunci când mass-media face o afirmație are și obligația să știe realitatea. De exemplu ni s-a comunicat că unele persoane care au făcut reclamație afirmau că doar proprietarii de fracție au condiții bune, iar turiștii nu. Aceasta este dovada clară că persoana reclamantă nu este turist Atrium, deoarece turiștii Atrium nici nu știu de existența acestor proprietari. Spațiul este împărțit prin contractul de închiriere, dar nu și prin spațiul fizic.
Încă o mențiune importantă o reprezintă reclamațiile făcute, legate de plajă. Acestea trebuie să fie făcute la operatorul plajei, care nu suntem noi. Deținem doar acordul de folosință pentru turiștii noștri.
Rugăm mass-media să publice informații corecte și verificate din mai multe surse și să nu ia de drept orice filmare sau reclamație făcută din partea grupului organizat de asociația de proprietari sau de persoane trimise de ei, așa cum demonstrează și înscrisurile atașate. În momentul de față complexul este printre cele mai noi clădiri de pe litoralul românesc, iar serviciile Atrium sunt de înaltă calitate iar programul artistic este cel mai diversificat.
Vă atașăm înscrisuri de pe grupul de proprietari care atestă cele scrise (unii cu afirmații grave la care, în momentul de față, avocații noștri lucrează pentru a trage la răspundere persoanele responsabile) și vă asigurăm că stăm la dispoziția oricui își dorește să afle adevărul despre activitatea noastră!”.
F.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News