REPLICA ONLINE CONSTANTA

12.3° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
12.3° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

Grup Servicii Petroliere va ranflua nava Queen Hind: s-a trecut la etapa negocierii financiare

Grup Servicii Petroliere va ranflua nava Queen Hind: s-a trecut la etapa negocierii financiare

Replica API 31 decembrie 2019 | 00:06 1252

3 ianuarie, data estimată pentru semnarea contractului cu APMC

3 ianuarie, data estimată pentru semnarea contractului cu APMC

Situaţia navei Queen Hind, care s-a răsturnat în Portul Midia în data de 24 noiembrie, începe să se clarifice din punctul de vedere al firmei care o va ranflua, respectiv va scoate din apă şi ultimele oi moarte.

Administraţia Porturilor Maritime Constanţa SA a invitat la negocieri 8 firme, în etapa tehnică de discuţii fiind admise 2: consorţiul GSP Logistic & GSP Offshore, respectiv grecii de la Ignatios Spanopoulos Group SA. Ambelor firme le-au fost solicitate clarificări: aviz de la Autoritatea Navală Română în privinţa planului de ranfluare, iar în plus, grecilor le-a fost solicitată o traducere a unor documente, din limba greacă, în limba română. La data de 30 decembrie, Ignatios Spanopoulos Group SA a transmis că nu poate furniza documentele cerute, întrucât timpul ar fi fost prea scurt. De cealaltă parte, Grup Servicii Petroliere a depus actul solicitate, calificându-se în etapa de negociere financiară.

Conform caietului de sarcini, APMC are prevăzută ca alocaţie bugetară suma de 19.200.000 de lei pentru întreaga operaţiune de ranfluare, respectiv scoatere a cadavrelor oilor. Directorul general al APMC, Costel Stanca, a declarat, pentru „Replica” de Constanţa, că speră ca pe data de 3 ianuarie 2020 să fie semnat contractul, iar GSP Logistic & GSP Offshore să demareze operaţiunile în Portul Midia.

Alexandra CUCU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Acest trist episod care ne a aratat crasa incompetenta din partea institutiilor statului nu se putea termina decat cu participarea celei mai tzepare, frauduloase si incompetente firme din Ctza adica GSP pe care constantenii o cunoastem f bine, ba chiar unii si suferim din cauza ei. Cine crede ca aceasta firma va reusi sa ranflueze epava se inseala amarnic sau daca se va realiza atunci pretul va fi de zeci ori mai mare deoarece comanescu and co. nu cauta decat sa traga inca o tzeapa, de data insa statului roman. In orice tara normala firma GSP era demult executata si lichidata de creditori.
6
0
APC!!! Cand draqu va construiti si voi nave tehnice?? Ca ati ramas draq cu canara si pescarusuri!! Mai rau ca la Mombassa am ajuns ca paduchii aia rad indienii cand ne vad cu jegurile astea de nave tehnice!! Rusine!! Haide Stanca da i bataie ca esti iultima speranta!!
1
0
Numele meu este Gepeto si impreuna cu cumnatul meu Gabi Comanescu si cu Mihai Bratu mintim angajatii si nu ii platim cu lunile . ANR PSC ...somn usor
4
0
oile se umfla si.....hopa sus cu barcazu.
2
1
pula mea !!! Muie cu cacat hotilor !!!
4
0
Stanca e director? Nu se poate ridica de la conditia de sclav.
4
1
Ce are in comun GSP cu scosul navei ? Adica , profilul acestei firme , este total diferit de ranfularea navelor , zic eu .
5
2
Ai dreptate gogule in orice tara normala in cazul unui accident se intervine imediat se scoate nava mai intai dupa care vii cu pretul nu lasi sa treaca timpul pentru ca este o situatie de urgenta fiecare ora conteaza si costurile cresc la fel si gradul de poluare asta stie si un copil de clasa a patra,oare astia cu universitatate nu au stiut !!!?.
4
2
Aschia nu a sarit departe de trunchi. Daca nava s-a scufundat din pricina unor neglijente in spatele carora se aflau niste bisnitari romani sustinuti politic, cine altcineva putea sa scoata epava decat, o alta epava romaneasca tinuta in viata de contractele cu statul. In rest, tepe la furnizori, tepe la angajati, tepe la colaboratori. Eu nu inteleg cum mai exista prosti care sa lucreze cu sau pentru ei. Sunt romani, am uitat...
5
1
GSP o sa o faca si mai de oaie
6
1
Ba, voi stiti ce porecla avea Comanescu cand era elev la Institutul de marina? GABI PORCU...de mic asta e porcalete.
8
1
Dar Mezei nu are nici o vina? El cum plateste concret? Si seful de la Capu Midia? Nimic? Nu e drept
9
2
Cel mai mare combinator si mincinos din tot portul Constanta. Toti afaceristii din port stiu ca e cel mai mare tepar. Nu plateste firmele la timp, salariatii nu iau banii cu anii - doar prin judecata, are peste 400 procese pe rol la tribunal, verificati.
15
0
Se stie, fara numar, la GSP. Cadou de sarbatori
19
3
Se mai intreaba cineva de ce a ajuns Stanca director la APC ?
15
3
niste cretini,idioti stai tu atatea zile si te uiti la nava esuata Arsvom putea intervenii in prima clipa si nu se ajungea aici dar cine sa decida, niste laba de directori facuti la apelul bocancilor ?? urmeaz sa se anunte inainte de sezon ca apa este infestata si pa pu la revedere mamaia traiasca antalia si bulgaria
18
1
pina scot astia barcazul ala la anul o sa mincati midii si hamsii cu gust de miel
21
0
asta e cu dedicatie de la Stanca!
19
2
poate plateste si salariile restante datorate de 6 luni , la personal si echipaje mr comenescu acest bandit nesimtit jaf de om
38
2

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108