Încă un contract pentru cafengiul Primăriei Constanţa: 830.400 de cafele în cluburile pensionarilor
Încă un contract pentru cafengiul Primăriei Constanţa: 830.400 de cafele în cluburile pensionarilor
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPentru al treilea an consecutiv
Pentru al treilea an consecutiv
Gheorghe Cociu (sursa foto Facebook)
O firmă specializată în editarea revistelor va furniza pentru al treilea an consecutiv cafeaua şi ceaiul din cluburile pensionarilor din Constanţa. Primăria a reuşit să facă economii an de an, chiar dacă valoarea contractului şi cantităţile livrate au fost identice.
Chiar şi aşa, firma tot a încasat peste un milion de lei în trei ani, bani frumoşi, obţinuţi fără prea mare efort. Una peste alta, pensionarii Constanţei sunt mari amatori de cafele: 830.400 de licori aromate se beau într-un an în cluburile seniorilor.
Direcţia Generală de Asistenţă Socială (DGAS) Constanţa a atribuit pe 25 aprilie 2019 contractul pentru „serviciul de instalare de utilaje de prelucrare a băuturilor (cafea și alte băuturi calde)”.
Potrivit instituţiei, „obiectul acordului cadru: prestarea serviciului ce constă în instalarea, servirea şi alimentarea automatelor cu cafea ceai, pahar, paletină, zahăr, programate pentru pregătirea, după caz de cafea (solubilă şi boabe), cafea lungă, cafea cu lapte, ceai la fiecare din locaţiile stabilite de autoritatea contractantă”.
În procedura simplificată de achiziţie iniţiată de DGAS, instituţie din cadrul Primăriei Constanţa, pe 26 februarie 2019 au depus oferte Seara Company SRL din Constanţa (reprezentată de Gheorghe Cociu) şi Dallmayr Vending & Office SCS din Braşov (reprezentată de Monika Feleagă).
Ofertă cu 30% mai mică decât valoarea estimată
Câştigătoare a fost desemnată Seara Company SRL, care a venit cu cea mai bună ofertă de preţ, respectiv 298.944 lei, fără TVA, în condiţiile în care valoarea estimată iniţial a contractului era de 456.720 lei. Durata de derulare este mai 2019- aprilie 2020, în cele 14 cluburi ale pensionarilor, aflate la următoarele adrese: Str. Dezrobirii nr. 123, bl. IS 3; Cet – Str. Egretei nr. 2; Far – Str. Aurora nr. 2, bl. PF 1; Şoseaua Mangaliei nr. 86 A; B-dul Al. Lăpușneanu nr. 66, bl. LE 9; Duiliu Zamfirescu nr. 4; Tomis II – Bd. Tomis nr. 211, bl. TS6B; incinta City Park Mall; Str. Cişmelei nr. 16; complex Tomis III; str.Brizei, parter; str. Ştefan cel Mare nr.77-79; str. Soveja nr.77, bl.35 B, parter; str. Zorelelor nr.69 bis. Potrivit documentaţiei de atribuire, cantitatea maximă estimată a fi livrată pensionarilor este de 830.400 de cafele şi ceaiuri.
Un milion de la primărie din cafelele pensionarilor
Pentru Seara Company SRL este al treilea an consecutiv în care prinde contractul pentru cafelele din cluburile pensionarilor. În aprilie 2018, firma primea un contract cu o valoare estimată şi cantităţi identice cu cele de anul acesta în valoare finală de 357.072 lei, iar în 2017 încasa pentru aceleaşi servicii alţi 415.200 lei. În total, Seara Company SRL a încasat peste 1.000.000 de lei, fără TVA, în trei ani, pentru cafelele pensionarilor.
Seara Company SRL este deţinută de Gheorghe Cociu şi are ca domeniu de activitate editarea revistelor şi periodice. Firma a raportat pentru anul 2017 o cifră de afaceri de 2.371.252 lei şi un profit net de 15.732 lei, cu 9 angajaţi, precum şi datorii de 741.211 lei. Patronul Gheorghe Cociu mai apare în firma Seară de Seară SRL şi a fost, la un moment dat, unul din administratorii cafenelei Cohiba.
R.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News