Mai aveţi încredere în Poşta Română? O femeie din Cernavodă reclamă că au fost furate tichete de masă dintr-o scrisoare!
Mai aveţi încredere în Poşta Română? O femeie din Cernavodă reclamă că au fost furate tichete de masă dintr-o scrisoare!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestO femeie din Cernavodă reclamă că a avut parte de o experiență neplăcută cu Poșta Română, fiindu-i sustrase bunuri dintr-o scrisoare cu valoare adăugată trimisă unei persoane din București. Femeia a povestit, pe un grup de pe Facebook, ceea ce s-a întâmplat, declarându-se dezamăgită de Poșta Română. De menționat că, așa cum a arătat și femeia, nu a trimis bunuri într-o scrisoare normală, ci a respectat în tocmai prevederile Poștei atunci când este vorba de bunuri cu valoare.
„Săptămâna trecută am pus un plic la poștă – cu confirmare de primire și scrisoare cu valoare adăugată – cu niște tichete de masă ale unui fost coleg, care a decedat la serviciu nu cu mult timp în urmă. Tichetele trebuiau să ajungă la București, la fiica dumnealui. Ieri (n.r. 14 noiembrie) mă sună fiica și îmi spune că a primit un plic de la noi, dar nu avea în el decât scrisoarea cu valoare, nu și tichetele.
Cei de la Oficiul Poștal Cernavodă mi-au spus că factorul poștal de la București trebuia să deschidă plicul în fața destinatarului și să confrunte conținutul plicului cu ce scrie în scrisoarea cu valoare, ceea ce nu s-a întâmplat. Fata s-a dus și a făcut reclamație la Oficiul poștal din București, iar cei de acolo i-au spus că plicul a venit de la Cernavodă fără nu știu ce sigiliu poștal, care trebuia pus de cei de aici. Deci tichetele s-au volatilizat pe drum. Prinde orbul, scoate-i ochii”, a povestit femeia pe rețeaua de socializare.
De menționat că femeia a sesizat situația reprezentanților Poșta Română, care au demarat o anchetă, urmând să dispună măsuri în consecință.
Zeci de mii de reclamații înregistrate la Poșta Română, în 2016
În altă ordine de idei, se impune menționat că nu este prima dată când cei care au utilizat serviciile Poștei Române reclamă astfel de „întâmplări”. Potrivit statisticii făcute publice de reprezentanții Poștei Române, numai pe parcursul anului 2016, au înregistrat peste 42.000 de reclamații, dintre care peste 17.700 au vizat serviciile prestate, iar 25.000 au fost în afara sferei serviciului universal. Din totalul reclamațiilor primite, spun reprezentanții Poștei Române, mai bine de 35.000 au fost neîntemeiate.
Cât privește reclamațiile întemeiate, acestea au fost în număr de 3.736, cu privire la serviciile poștale prestate, iar 3.342, în afara sferei serviciului universal. În cazul a aproape 2.500 de reclamații, în cadrul serviciului prestat la nivel internațional, au fost acordate despăgubiri totale de peste 500.000 de lei. În interiorul țării, au fost acordate despăgubiri totale de aproape 70.000 de lei, pentru peste 1.600 de reclamații.
Florentina BOZÎNTAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News