Piept de pui CU VIERMI, la KAUFLAND!
Piept de pui CU VIERMI, la KAUFLAND!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn constănțean reclamă faptul că a găsit viermi într-o caserolă de pui pe care a dorit să o achiziționeze de la supermarketul Kaufland 2, de pe Bulevardul Aurel Vlaicu din municipiul Constanța. Mai mult, bărbatul susține că nu a reușit să vorbească cu niciunul dintre șefii magazinului.
Unul dintre argumentele cu care supermarketurile vin în fața clienților, în încercarea de a-i convinge să cumpere de la ei, în detrimentul piețelor agroalimentare, este un mai bun control al calității. Evenimentele din ultima perioadă arată însă că supermarketurile mai au mult de lucrat la acest capitol! După scandalul somonului afumat infestat cu Listeria, scoase de pe rafturile din Kauland, Auchan și Carrefour de către medicii sanitari veterinari, o nouă reclamație vizează supermarketul Kaufland.
Un constănțean a postat pe rețeaua de socializare Facebook că a avut parte de o surpriză neplăcută, sâmbătă după-amiază, 16 februarie a.c., când a vrut să cumpere o caserolă cu carne de pui, din supermarketul Kaufland 2, aflat pe B-dul Aurel Vlaicu, din municipiul Constanța.
Sursă foto: Denis Dns, Facebook
„VIERMI. Ia să vedem ofertele de la Kaufland! În această după-amiază, la ora 17,00, am plecat împreună cu soția la Kaufland să facem câteva cumpărături, ajungând la raftul cu carne de pui am vrut să luăm niște piept de pui, însă spre dezamăgirea noastră am găsit viermișori în casoleta de piept de pui. Când ne-am dus să le spunem lucrătorilor acestui magazin au negat faptul că sunt viermi și ne-au luat casoleta cu piept de pui și viermi și nu ne-au mai dat-o înapoi! Am vrut să vorbim cu șefii magazinului, dar nimeni nu ne-a băgat în seamă!”, a reclamat constănțeanul.
Reprezentanții Oficiului Județean pentru Protecția Consumatorilor Constanța au precizat pentru cotidianul „Replica de Constanța” că nu au primit nicio sesizare cu privire la acest caz.
Contactați de „Replica de Constanța”, reprezentanții Kaufland România au precizat: „Imediat ce situația ne-a fost semnalată în magazinulo din Constanța, str. Aurel Vlaicu, acum două zile, am demarat verificări amănunțite și am retras preventiv lotul de la comercializare. Am sesizat situația furnizorului pentru explicații, iar acesta ne-a asigurat că nu există nicio sursă de infestare pe lanțul de producție. Produsul a fost păstrat la temperatura controlată de 0 – 4 grade Celsius permanent, era în termen de valabilitate, iar la livrarea în magazin a venit însoțit de declarație de conformitate din partea furnizorului, ce atestă că îndeplinea standardele de calitate. Am verificat toate produsele de la vitrina cu autoservire și vă confirmăm că sunt conforme.
Calitatea produselor este o prioritate pentru noi, de aceea echipa din magazin desfășoară verificări zilnice de prospețime și, pentru a preîntâmpina eventualele excepții, am sporit frecvența acestora la vitrina cu autoservire”.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News