REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.9° Constanța Mie., 8 Mai 2024
Anul XX Nr. 6723
17.9° Constanța Miercuri, 8 Mai 2024 Anul XX Nr. 6723
 

Primăria Constanţa s-a încurcat în răspunsuri! Nu ştie câte panouri publicitare a pus la dispoziţia Neversea

Primăria Constanţa s-a încurcat în răspunsuri! Nu ştie câte panouri publicitare a pus la dispoziţia Neversea

Replica API 15 iulie 2019 | 11:49 763

Răspuns aiuritor din partea administraţiei locale

Răspuns aiuritor din partea administraţiei locale

Notă: imaginea este doar reprezentativă şi nu este un panou publicitar!

Festivalul care a strâns laolată zeci de mii de oameni pe plaja de la Modern, pe parcursul a patru zile (4-7 iulie) a bifat şi câteva incidente neplăcute: o persoană a decedat (din cauze medicale), traficul a fost blocat pe mai multe străzi, iar în zona Casa Căsătoriilor s-au anunţat restricţii de circulaţie pentru nuntaşi (număr redus de maşini care puteau să circule în zonă, în baza unor declaraţii cu numerele de înmatriculare transmise de miri - în realitate, o "abureală", pentru că nimeni nu a respectat nimic) şi... Minune! Da, da, la finalul festivalului Neversea 2019, DJ-ul Salvatore Ganacci a mixat o melodie cântată de Adrian Copilu Minune! De fapt, acest aspect va rămâne în memoria tuturor celor care au fost prezenţi la festival, dar şi a celor care nu au fost acolo. În ciuda criticilor, este evident că această controversă ar urma să asigure, pentru la anul (dacă festivalul se va mai ţine), o prezenţă bună din partea publicului iubitor de manele.

În fine, după această scurtă introducere a festivalului care a bucurat multă lume, dar în aceeaşi măsură a şi întristat constănţeanul locuitor la bloc (în blocurile din perimetrul Modern), amintim că evenimentul a avut loc în colaborare cu Primăria municipiului Constanţa. O realizare, după cum spun reprezentanţii administraţiei locale. O realizare care s-a bucurat, pe tot parcursul derulării, dar şi înainte de producerea efectivă, de promovare intensă prin toate mijloacele posibile. Inclusiv prin intermediul panourilor publicitare - panouri care sunt, în aceste zile, subiect de dezbatere intensă, în sensul că se va modifica regulamentul de amplasare şi urmează o licitaţie. Nu este exclus ca această licitaţie să pună punct "monopolului" firmei Seaview în domeniu, un monopol despre care se tot discută, fără însă a se vorbi despre faptul că există, în realitate, şi alţi "jucători" pe piaţă.

Am fost curioşi să aflăm, aşadar, de la cine a închiriat panouri organizatorul festivalului Neversea şi câte sau dacă Primăria Constanţa s-a achitat de îndatoriri, aşa cum se precizează într-o hotărâre de consiliu aprobată înainte de eveniment. Conform hotărârii, municipiul Constanţa se angaja să pună la dispoziţia organizatorului Neversea locaţii pentru publicitatea stradală. Cu o întârziere de mai bine de o săptămână, Primăria Constanţa a răspuns că "a pus cu titlu gratuit la dispoziţia SC Neversea SRL panourile informative pe care le deţine, conform hotărârii privind aprobarea protocolului de colaborare dintre municipiul Constanţa şi SC Neversea SRL".

În ceea ce priveşte numărul panourilor, reprezentanţii primăriei nu au fost în stare să le precizeze. De altfel, nici răspunsul primăriei nu este unul corect 100%, de vreme ce, din câte cunoaştem noi, primăria nu deţine panouri în adevăratul sens al cuvântului! Deţine în schimb locaţii, nu şi panouri efective! Iar pentru locaţii (care înseamnă domeniu public), suntem curioşi ce formulă legală magică a găsit primăria pentru eludarea taxelor aferente utilizării domeniului public. Legat de panourile (în adevăratul sens al cuvântului) pe care le deţine primăria - ele sunt: cele utilizate pentru afişaj cu ocazia alegerilor, în campaniile electorale, dar pe care în nici un caz nu am sesizat reclamă pentru Neversea, respectiv acele panouri cu led din oraş, pe care, de asemenea, nu am sesizat reclama pentru festival.

A.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Primaria Constanta te trimite pentru publicitate stradala la Seaview media. Primaria Constanta a avut sau are un spit in cladirea unuia din actionarii seaview media. Baaa ia mai stati asa f in gura
1
0
ne vedem tot aici la anul frumosilor, felicitari pentru organizare si celor care au participat la festival
3
2
hmm domnule primar nu ies calculele?
0
0
interesant cum la cluj exista 2 firme : sc neversea srl infiintata 2017, pierdere in 2017 - 4 mil lei la cifra de afaceri 17 mil lei si pierdere in 2018 - 4 mil. lei la cifra de afaceri 25 mil lei si sc neversea beach srl ... infiintata in 2018 cu 21 lei pierdere pe 2018 . sursa mfinante . gov . ro
0
0
In concluzie, bine ca s-a terminat acest festival. Parerea mea este ca ar trebui amplasat undeva pe camp si nu langa blocurile de locuinte.
12
4
Raspunsul corect il gasiti la MAREA LOJA NATIONALA. Se poate verifica chitantierul doar cu MASCATII de la DIICOT.
9
1
cautati spagile primite la primarie.Acolo sint banii!
14
1
Festivalul balamuc s-a desfasurat cu afaceri dubioase fara reguli si control financiar
12
2

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212