REPLICA ONLINE CONSTANTA

13.4° Constanța Mar., 30 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6715
13.4° Constanța Marți, 30 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6715
 

Un magazin din Constanța și Glovo asigură livrare cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități

Un magazin din Constanța și Glovo asigură livrare cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități

Replica API 31 martie 2020 | 00:00 2586

Pentru a veni în sprijinul persoanelor în vârstă sau cu dizabilități, care nu pot ieși din casă în perioada aceasta, Kaufland România lansează alături de Glovo și de Fundația Regală Margareta a României o linie telefonică specială de preluare a comenzilor.

Kaufland România va asigura livrarea gratuită, cu plata la domiciliu, a produselor.

Din grijă pentru cei care au nevoie de sprijin în această perioadă, Kaufland România introduce noi facilități în serviciul de livrare la domiciliu din cadrul parteneriatului cu Glovo.

Cu sprijinul Fundației Regale Margareta a României, Kaufland România și Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani și celor cu dizabilități posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată.

Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă. Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland implicate în acest program. Achitarea produselor se va face în numerar, la livrare, pentru a veni în sprijinul vârstnicilor care nu folosesc instrumente digitale de plată.

Linia telefonică creată este momentan disponibilă în toate cele 14 orașe din rețeaua Glovo - București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu, Arad, Ploiești, Oradea, Brăila, Galați și Pitești.

Echipele de voluntari ale Fundației Regale Margareta a României vor lucra intens împreună cu cele din magazinele Kaufland și curierii Glovo pentru a pregăti comenzile și pentru a onora toate livrările în aceeași zi și a-i ajuta astfel pe cei care nu se pot deplasa la cumpărături și nu folosesc internetul.

Prin serviciul Hotline va fi disponibil un sortiment de 250 de produse alimentare de bază, hrană pentru animale, articole de igienă și de curățenie.

Totodată, Kaufland România rămâne alături de clienți în această perioadă dificilă și îi asigură că magazinele vor rămâne deschise și vor fi în continuare bine aprovizionate, datorită implicării deosebite a întregii echipe și a partenerilor săi.

Magazinele Kaufland oferă măsuri de siguranță și protecție sporite, fiind dotate cu dezinfectant de mâini gratuit pentru clienți și angajați, geamuri de protecție la casele de marcat, benzi de semnalare a distanței de siguranță și signalistică ce promovează mesajele de prevenție.

A.F.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Cati bani ati luat pt aceasta reclama infecta??? Ia sa dam noi un report la cna sa vedem cat de im regula este acest articol. Plus de asta o sa sunam si la OPC ca prea este ostentativa aceasta reclama. P.S. CARREFOUR LIVREAZA PRIN BRINGO SI BLACKCAB CORA LA FEL SCRIETI FUTU VA N GURA TOATE OPTIUNILE GUNOAIELOR
1
0
Sa va ia dracu de hoti, ati scumpit totul profitand de prostimea care si-a rupt fasurile pt un plic de drojdie. Si aia sunt la fel de vinovati dar in loc sa limitati nr de produse per persoana ati scumpit porceste. Nu mai calc pe la voi in veci
1
1

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272