VIORICA DĂNCILĂ, PE CONTRASENS!
VIORICA DĂNCILĂ, PE CONTRASENS!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestCampania electorală la Constanţa: afişele candidatului PSD, în cele mai nefericite zone
Campania electorală la Constanţa: afişele candidatului PSD, în cele mai nefericite zone
Alegerile prezidenţiale la Constanţa nu au o miză la fel de mare ca alegerile locale, prin urmare, nu observăm o prea mare atenţie din partea PSD în privinţa promovării candidatului său. Dovada: la Constanţa, întâlnim bannere imense cu Viorica Dăncilă, candidatul PSD la alegerile prezidenţiale, în cele mai neinspirate zone: în intersecţia cu drumul spre Ovidiu ori spre staţiunea Mamaia (bulevardul Aurel Vlaicu), la doar câţiva paşi de un bloc unde, de asemenea, tronează un banner imens cu acelaşi candidat. Care este rolul să fie două bannere imense unul după altul? Impactul vizual, repetiţia, se imprimă imaginea în mintea alegătorului – bla-bla-uri. În realitate, şoferii blocaţi în trafic se irită şi... cam atât.
În schimb, pe un bulevard unde afişajul era net mai bun pentru orice candidat, şi anume pe bulevardul 1 Mai, nici un banner cu Viorica Dăncilă! Ne putem delecta în schimb cu afişe ale celor de la Dedeman, ale unui dealer de automobile etc.
Însă, de departe, cea mai stupidă localizare a unui banner cu Viorica Dăncilă o sesizăm la doi paşi de Primăria Constanţa, pe o clădire. Am fost curioşi să aflăm şi cât plăteşte PSD pentru a avea imaginea cu Dăncilă pe contrases! – adică, să nu o vadă nici un şofer care tranzitează zona: 1.000 de euro /lună! Preţurile pentru bannere de dimensiunile celui amintit se negociază de la 700 de euro şi până la 2.000 de euro pe lună, în funcţie de zonă şi vizibilitate. De ce au ales PSD-iştii să dea 1.000 de euro pentru un banner pe care şoferii nu îl văd, pentru că strada este cu sens unic, iar afişul este pe partea fără vizibilitate pentru cei aflaţi în trafic? „E o zonă de confort pentru cei care lucrează în instituţii care momentan sunt conduse de social-democraţi – Primărie, Consiliul Judeţean”, ne-a explicat una din persoanele implicate în strategia de advertising a social-democraţilor. Perfect! Adică, PSD vrea să se asigure că angajaţii primăriei se duc cu zâmbetul pe buze la muncă, ştiind clar că în drumul lor se intersectează cu Viorica Dăncilă. Ghinion, însă! Angajaţii primăriei ajung la serviciu cu maşina, iar pe bulevardul Tomis nu prea vezi picior de pieton, întrucât nu este zonă de promenadă, iar activitatea magazinelor este în colaps.
Alexandra CUCU
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News