INTERSAT ÎŞI BATE JOC DE CLIENŢI!
INTERSAT ÎŞI BATE JOC DE CLIENŢI!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestInternet şi televiziune „cu porţia”
Internet şi televiziune „cu porţia”
sursa foto Romania Insider
Statistica ultimilor ani de la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor din Constanţa arată că printre cele mai reclamate servicii sunt cele de televiziune, internet şi telefonie. Iar asta pentru că, într-adevăr, furnizorii acestor servicii se comportă lamentabil atunci când vine vorba despre intervenţii în cazul unor sesizări ale clienţilor.
Firmele din Satul de Vacanţă, care de regulă încheie contracte pe timpul primăverii şi verii pentru cablu - internet şi tv - au început „sezonul” cu stângul! Intersat SRL a fost sesizat, în urmă cu câteva zile, că nu funcţionează internetul într-o terasă şi un spaţiu de cazare din zonă, răspunsul către clienţi fiind... să mai facă o sesizare!
„E inadmisibil aşa ceva. Acelaşi lucru s-a petrecut şi sezonul trecut. Intervenea o problemă, îi anunam şi venea o echipă de la Intersat abia după 2 zile, şi niciodată nu rezolvau din prima zi problema, veneau şi a doua zi. Anul acesta văd că începem la fel. Îi sun şi îmi spun să mai fac o sesizare? Păi am făcut deja, cât trebuie să mă rog de ei să vină să remedieze problema, conform contractului?”, ne-a declarat, revoltată, administratora unei societăţi comerciale din Mamaia Sat.
Contactat de „Replica”, reprezentantul Intersat a declarat că se acţionează „conform procedurii”, că el este „un simplu angajat” şi că... este „în concediu”.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News