Acuzaţii GRAVE şi PLÂNGERE pe numele firmei Romaris. Un client şi-a uitat bunurile în vehicul, dar nimeni NU ştie nimic
Acuzaţii GRAVE şi PLÂNGERE pe numele firmei Romaris. Un client şi-a uitat bunurile în vehicul, dar nimeni NU ştie nimic
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestUn constănţean a rămas fără acte şi telefoane, după ce ar fi circulat cu un taxi aparţinând companiei Romaris. Cătălin P. şi-a uitat, zilele trecute, bagajul în autoturism. A încercat în zadar să-l recupereze, mai ales pentru că în rucsac avea şi buletinul, taximetristul ridică din umeri şi spune că nu ştie nimic. Pe fir a intrat şi poliţia însă, potrivit legii, trebuie să aştepte 10 zile pentru ca şoferul să returneze bagajul. În caz contrar, va fi acuzat de însușirea bunului găsit.
Evenimentul s-a petrecut la finele săptămânii trecute când a solicitat un taxi în zona Interioară. I-a fost atribuit indicativul 464 însă, din grabă, s-a urcat în alt taxi care a oprit şi l-a întrebat dacă are comandă, susţine clientul. „Eram în timpul serviciului. Şeful meu a sunat şi a făcut comanda. A venit un taxi Romaris, a oprit, m-a întrebat dacă am comandă şi am răspuns ă da. Nu era acelaşi indicativ, era 164. M-am urcat, gândindu-mă că aşa mai procedează ei, îşi fură clienţii, dar şi pentru că mă grăbeam”, a relatat clientul. Rucsacul în care avea actele şi trei telefoane l-a pus pe bancheta din spate, la solicitarea şoferului însă, din grabă, a uitat să-l ia. „Am sunat la dispecerat, am relatat cele întâmplate, mi-au spus că indicativul 164 nu a ajuns în zona aceea. Iniţial, am pus ruscasul la picioarele mele, însă şoferul l-a luat şi l-a pus pe bancheta din spate, să nu mă deranjeze. Am uitat, pur şi simplu, fiind grăbit. Cei de la dispecerat mi-au spus să sun şi alte companii, că poate nu era Romaris. Am sunat şi la celelalte, niciuna nu are acest indicativ. Plus că, la coborâre, am cerut şoferului o carte de vizită. Nu avea una personală, mi-a dat cu Romaris şi numerele de contact. Atunci, cum aş fi putut să mă urc în alt taxi aparţinând altei companii. Mi-a dat bon, dar nu l-am păstrat”, a mai spus clientul.
Reprezentanţii Romaris ridică din umeri şi spun că nu au ce să facă, în contextul în care taximetristul spune că nu l-a avut de client. „Indicativul 164 spune că nu a ajuns în zona aceea. Poate s-a urcat în taxi-ul altei companii, este posibil, pentru că maşinile sunt asemănătoare”, a declarat, pentru Replica, reprezentanta de la Dispecerat.
Clientul a făcut sesizare la Secţia 2 Poliţie însă, momentan, oamenii legii nu pot face nimic. Şoferul are la dispoziţie 10 zile să predea bagajul, în caz contrar, după abia după această perioadă ar putea fi deschisă o anchetă.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News