Au făcut rezervare la hotel şi s-au trezit că n-au unde să doarmă!
Au făcut rezervare la hotel şi s-au trezit că n-au unde să doarmă!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNici nu a început bine nimivacanţa de 1 Mai, că deja reclamaţiile petrecăreţilor au început să curgă la Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consuamtorilor. Doi turişti, din câte se pare, din Bucureşti, au reclamat un hotel din Mangalia. Oamenii s-au plâns că, deşi au făcut rezervare, au constat că nu au unde să se cazare, întrucât unitatea hotelieră nu mai dispune de camere libere. „Ei nu plătiseră nici un avans, au făcut rezervarea telefonic, au ajuns la hotel şi au constat că nu sunt locuri de cazare. A ajuns acolo o echipă, e înregistrată reclamaţia pe ambele cazuri, şi le-a găsit oamenilor cazare la un hotel de lângă cel reclamat. De luni încolo o să vedem toată documentaţia, rezervarea de pe mail, că oamenii spun că pe mail au comunicat, să vedem cine e de vină“, a declarat Lucian Lungoci, inspectorul şef al OJPC Constanţa.
Mirela Sorina PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News