Banca Transilvania se joacă din nou cu nervii clienților
Banca Transilvania se joacă din nou cu nervii clienților
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestClienții Băncii Transilvania au întâmpinat din nou probleme în a-și accesa contul. După ce vineri și luni, 13 respectiv 16 decembrie sistemul de internet banking a picat, miercuri, 18 decembrie clienții băncii au rămas din nou fără acces online la banii lor, întrucât sistemul este picat de câteva ore bune.
Clienții băncii sunt întâmpinați la apelul efectuat către operatorii call center cu mesajul că 'momentan sistemul BT 24 funcționează cu dificultăți, este posibil să aveți dificultăți la logare' însă dificultățile nu sunt nici pe departe dificultăți întrucât logarea este imposibilă.
”Dragi clienți, BT24 Mobile Banking (pe Android) funcționează cu intermitențe, ne pare rău pentru veste și vă asigurăm că analizăm situația. În funcție de operațiunile dorite (verificare cont, plăți, schimb valutar etc.), alternativele sunt următoarele: BT24 Internet Banking, BT Pay, bancomatele și sediile noastre. Ne cerem scuze pentru disconfort. Pentru detalii și suport, suntem aici sau prin colegii de la call center, 0264308028, contact@btrl.ro”, transmit reprezentanții băncii pe pagina de Facebook. Nici viramentele nu se fac în parametri normali, mai mulți clienți ai companiei acuzau pe pagina de Facebook a băncii că nu pot intra în posesia banilor.
”Sunt probleme de câteva zile bune nu de ieri de azi, ar cam trebuie rezolvate cât mai repede că la comisioane când ne luați noi nu spunem că "ne pare rău", ”Și vineri a fost problemă, iar dacă suni la ei stai o oră, deja înveți melodia pe de rost, așa că și call center este tot nefuncțional”, ”Bine că ați desființat sedii de bănci, acum dacă nu merge nici banking-ul, stăm la coadă ca pe vremuri. Abonamentul bănuiesc că îl vom plăti integral...”, sunt doar câteva dintre comentariile clienților.
UPDATE:
Mesaj al Băncii Transilvania, ora 18 decembrie:
"Problema aparuta la BT24 mobile banking a fost rezolvata prin publicarea unei noi versiuni a aplicatiei in Play Store. Updateul rezolva problema. Intreg serviciul (inclusiv mobile banking) este functional. Ne pare rau pentru neplaceri, suntem aici pentru ajutor".
D.B.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News