BĂTAIE DE JOC marca TELEKOM: dau vina pe şobolani! Abonaţii din Tomis Nord nu au internet şi cablu TV de o săptămână
BĂTAIE DE JOC marca TELEKOM: dau vina pe şobolani! Abonaţii din Tomis Nord nu au internet şi cablu TV de o săptămână
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestAbonaţii Telekom care locuiesc în două blocuri din cartierul Tomis Nord din municipiul Constanţa acuză firma de telefonie şi internet de bătaie de joc! De o săptămânii, constănţenii abonaţi la respectiva firmă nu au nici internet, nici cablu TV. După zeci de telefoane, după zeci de sesizări, au primit o explicaţie aberantă şi promisiuni mincinoase, spun oamenii.
„Joi dimineaţă, 12 aprilie a.c., am făcut reclamaţia. A trecut o săptămână de atunci şi tot nu avem serviciile pentru care plătim! Explicaţia lor a fost că şobolanii au ros cablurile şi că au depus deja o solicitare la Poliţia Rutieră Constanţa, pentru a li se permite să desfăşoare lucrări pe Bulevardul Tomis, să intre pe o gură de canal, pentru a înlocui cablul. A trecut o săptămână de atunci şi nu s-a rezolvat. Am luat iniţiativa, am apelat personal la Poliţia Rutieră, dar şi la toate secţiile de poliţie din municipiul Constanţa, nu a fost depusă nicio solicitare la niciun sediu! Am verificat inclusiv la Poliţia Transporturi Constanţa, am zis că poate a ajuns la ei adresa, din greşeală. Într-adevăr, de la Poliţia Rutieră mi s-a comunicat că a venit cineva de la Telekom care a întrebat ce acte sunt necesare pentru obţinerea autorizaţiei pentru desfăşurarea lucrărilor, dar atât. Doar au întrebat, nu au depus nicio adresă. Am sunat la Telekom să ni se dea numărul de înregistrare al adresei respective. Nu s-a putut, iar ulterior nu a mai răspuns nimeni la telefon”, ne-a sesizat constănţeanca Anca Dragomir, unul dintre abonaţii aflaţi în această situaţie.
Între timp, şi comunicarea dintre reprezentanţii Telekom şi abonaţi se dovedeşte deficitară. Abonaţii reclamă că sunt plasaţi de la un operator call-center la altul, iar aceştia când aud despre ce reclamaţie este vorba, le închid telefonul. „În ultimele zile, de cum spunem despre ce este vorba, suntem plasaţi către alt operator, iar convorbirea se întrerupe. Conform contractului încheiat cu Telekom, firma îşi ia angajamentul să remedieze defecţiunea în 72 de ore. Intervalul respectiv a trecut demult!”, a adăugat constănţeanca.
Abonaţii au sesizat şi Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, care a demarat o investigaţie în vederea luării măsurilor care se impun.
Horia Constantinescu, comisar şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, a precizat pentru "Replica de Constanţa" că angajaţii Telekom au ţinut în permanenţă legătura cu reprezentanţii Protecţiei Consumatorilor. "Am depistat care a fost problema iniţială, un administrator de bloc nu le-a permis să intre în subsol, să lucreze, au depistat că erau cabluri roase de şobolani. În această dimineaţă (n.r. 18 aprilie a.c.) au obţinut avizul de la Poliţia Rutieră pentru desfăşurarea de lucrări pe un tronson circulat, pentru a înlocui o porţiune mai mare de cabluri. Cel mai probabil în cursul zilei de astăzi se va remedia defecţiunea. Noi vom analiza situaţia, să stabilim dacă a fost o lipsă de reacţie sau au întâmpinat piedici, pentru a stabili dacă vom aplica sancţiuni", a afirmat Horia Constantinescu.
La rândul nostru, am încercat să obţinem un punct de vedere de la reprezentanţii firmei Telekom cu privire la cele semnalate de abonaţii constănţeni. Reporterul „Replica de Constanţa” a discutat cu nu mai puţin de şapte operatori call-center, făcându-se legătura de la unul la celălalt, niciunul neştiind unde anume să direcţioneze apelul. Niciunul nu a putut oferi un număr de telefon de la departamentul de PR al firmei, de la o secretară măcar! Mai mult, formularul de contact publicat pe pagina web a firmei, pentru contactarea online, nu cuprinde informaţii corecte şi complete, neoferind posibilitatea adresării solicitării direct departamentului de PR al companiei, ceea ce poate face ca, foarte uşor, solicitările „incomode” să se piardă pe traseu...
Constănţenii care au reclamat situaţia au început deja demersurile pentru a se transfera la o altă firmă de internet şi telefonie. Dar, chiar şi aşa, sunt decişi să acţioneze în instanţă Telekom pentru modul cum îşi tratează abonaţii!
Florentina BOZÎNTAN
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News