REPLICA ONLINE CONSTANTA

21.9° Constanța Mar., 7 Mai 2024
Anul XX Nr. 6722
21.9° Constanța Marți, 7 Mai 2024 Anul XX Nr. 6722
 

Ce decizie au luat localurile care livrează mâncare la domiciliu, în plină pandemie de coronavirus!

Ce decizie au luat localurile care livrează mâncare la domiciliu, în plină pandemie de coronavirus!

Replica API 16 martie 2020 | 00:01 2605

Probabil vă întrebaţi ce măsuri de prevenţie iau împotriva COVID-19, restaurantele din Constanţa, privind livrările la domiciliu. Chiar dacă multe locaţii au închis uşile în această perioadă pentru consumatori, ei bine unele restaurante livrează bunătăţile direct acasă la pofticioşi. Însă cum procedează aceştia în momentul în care aduc mâncarea la uşa clientului? În timp ce unele restaurante accept plata doar cu cardul, altele cer ca plata să fie făcută cu suma exactă, pentru a limita contactul dintre şofer şi client.

Restaurantul San Marco anunţă public că va impune un set de reguli, pentru siguranţa livrărilor."Predarea comenzii se va face numai în spații deschise. Veți fi anunțat de sosirea acesteia și va trebui sa vă deplasați pentru ridicare în fața blocului/casei.Vă rugăm să faceți tot posibilul să aveți suma potrivită în cazul achitării cu numerar, pentru a limita contactul", au transmis reprezentanţii localului. Au fost luate măsuri de protecţie suplimentară şi în unitatea de produţie, iar dezinfectarea personalului la intrarea în unitate, cât şi a suprafeţelor, va fi prioritară.

Şi firmele care se ocupă cu ridicarea comenzilor de la restaurante, pentru a fi livrate la domiciliile clienţilor, îşi iau măsuri de precauţie. "Ca răspuns la ultimele evoluţii globale legate de Coronavirus, vom oferi livrări fără contact direct pentru comenzile plătite online. Dacă doriţi să utilizaţi acest serviciu, trebuie doar să alegeţi metoda de plata online. Curierul va suna la sonerie şi vă va lăsa comanda la usă. Ne străduim să vă oferim o experienţă cât mai plăcuta", anunţă reprezentanţii Takeaway, prin intermediul unui mesaj transmis clienţilor. "Ne dorim să fim în siguranță, atât clienții, cât și partenerii, curierii Glovo, toți cei care suntem implicați în procesul unei livrări și, pentru a minimiza contactul direct, am luat câteva măsuri de protecție pe care ne dorim să le împărtășim cu voi: Am dezactivat semnătura de livrare pentru a elimina contactul dintre curier și client. Încurajăm plata cu cardul, iar dacă va fi necesar, plata cu numerar va fi eliminată complet o perioadă. Au fost transmise către colaboratorii noștri recomandări de igienizare și dezinfectare a genților, care au în vedere curățarea înainte de fiecare livrare cu produse autorizate de Ministerul Sănătății. Din zonele de livrare au fost eliminate spitalele și zonele cu risc ridicat de transmitere a virusului și se monitorizează permanent schimbările.Au fost luate măsuri de informare și echipare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție. În sediile Glovo din România există mănuși, geluri dezinfectante și măști de protecție", transmit reprezentanţii Glovo.

G.M.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Ati cautat mult poza. e foarte instructiva. Omul nu are manusi, nu are masca .contrazicere intre text si poza. Daca nu mai aveti cap limpede!
0
0
Pai si tipsul? Cum incasam tipsul?
0
0

REPLICA

LOTO

6/49
16613441819
5/49
386416233
joker
41403415212