REPLICA ONLINE CONSTANTA

17.1° Constanța Sâm., 4 Mai 2024
Anul XX Nr. 6719
17.1° Constanța Sâmbătă, 4 Mai 2024 Anul XX Nr. 6719
 

Clienţii nemulţumiţi de serviciile Canal S, luaţi la mişto pe banii lor

Clienţii nemulţumiţi de serviciile Canal S, luaţi la mişto pe banii lor

Replica API 13 februarie 2012 | 00:00 312

Unii prestatori de servicii din domeniul telecomunicaţiilor fac mişto de clienţi, pe banii acestora. Nu numai că nu se intervine la timp pentru remedierea unor defecţiuni, provocate de viscol şi îngheţ, dar operatorii nici nu îşi bat capul pentru soluţionarea problemelor, iar când este vorba de reducerea abonamentului pentru perioadele de timp în care oamenii nu au beneficiat de servicii, furnizorii nici nu vor să audă.

Mai mulţi abonaţi ai Canal S - Ovidiu nu au mai avut semnal pe reţeaua de internet de aproximativ 3 săptămâni, când a câzut prima ploaie, urmată de viscol şi îngheţ. E de înţeles că, în astfel de situaţii, se mai întâmplă să aibă loc întreruperi de curent sau de de semnal în cazul internetului şi televiziunii prin cablu. Clienţii nu au zis nimic o perioadă, pentru că, totuşi, trăim în România, iar situaţiile de întrerupere a semnalului sunt prevăzute şi în contractul de prestări servicii, însă până la a invoca motive gen "nu avem oameni destui" sau "aşteptaţi că o să vină cineva", după care nu a mai venit nimeni, este cale lungă, în condiţiile în care termenul prevăzut pentru remedierea unui deranjament este de 2 zile. "Am sunat zilnic, uneori chiar şi de 3-4 ori pe zi, la Canal S. Mi s-a spus de fiecare dată că echipa este plecată la Kogălniceanu şi că se lucrează, sau să aştept acasă că o să vină cineva să vadă despre ce este vorba, că ei primesc câteva zeci de sesizări zilnic, ca şi cum e vina noastră. De 3 săptămâni nu merge internetul. A mai venit semnalul, dar pentru perioade scurte de timp. Problema este de la ei. Nu ştiu ce provideri sunt cei de la Canal S, dacă nu au măcar 2 echipe care să se ocupe de deranjamente", susţine un abonat. Mai mult, acesta s-a declarat nemulţumit de faptul că aproape a fost luat la mişto, în momentul în care a venit vorba despre bani. "I-am întrebat dacă ni se va reduce din abonament pentru perioada de timp în care nu a mers internetul, m-au pus să fac o cerere adresată directorului general, iar dacă el o va aproba, atunci ne vor scădea din sumă. Mi se pare penibil. Dacă nu plăteşti abonamentul o perioadă, te poţi trezi cu citaţie, că te-au dat în judecată, dar dacă ei nu-şi respectă obligaţiile contractuale, găsesc ei ceva să invoce. Ne fac tot pe noi vinovaţi", mai susţine abonatul nemulţumit. De remarcat că, de cele mai multe cazuri, când abonaţii nemulţumiţi ameninţă că vor renunţa la serviciile proaste, prestatorii le "bagă pe gât" clauza privind plata unor despăgubiri, din cauza rezilierii contractului înainte de termen şi că se poate ajunge în instanţă.

D.A.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Nu au oamnei care sa repare deranjamentele si plus ca uni din ei sunt in stare de ebrietate si habar nu au sa repare reteaua .
0
0
Cel mai prost serviciu oferit vreodata este de la canal s.Am instiintat ca renunt la ei si acum vor plata .org inca 2 luni ca atunci a semnat directorul.Ce credeti despre asta?
1
0
Sunt o firma de cacat Astepti ca un prost sa vina sa remedieze defectiunea si te mai si minte cucoana de la telefon ca nu poate sa ia legatura cu cei din navodarisa le fie rusine!
0
0
o firma de cacat la capitolul servicii de internet
4
0
Cum pot lua legatura cu redactia,am si eu un caz de facut public cu renumita firma canal s
3
1

REPLICA

LOTO

6/49
12115193735
5/49
2433301091
joker
35372434272