HAOS în parcarea de la City Park Mall, după introducerea taxării: ‘Aglomeraţie, nervi, stres... este un sistem defectuos!’
HAOS în parcarea de la City Park Mall, după introducerea taxării: ‘Aglomeraţie, nervi, stres... este un sistem defectuos!’
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPână se vor obişnui şoferii cu noile reguli, să vă ţineţi bine! COADĂ la subsol
Până se vor obişnui şoferii cu noile reguli, să vă ţineţi bine! COADĂ la subsol
Sistemul automatizat de intrare/ieşire cu bariere şi tichete implementat de City Park Mall este criticat de constănţeni. Mulţi dintre cei care au testat noua metodă implementată de reprezentanţii mall-ului sunt revoltaţi de modul de organizare. Aceştia susţin că este un proiect defectuos şi care, pentru o persoană ce nu cunoaşte şi nici nu primeşte informaţii despre modul de utilizare, devine un adevărat coşmar. Pe lângă persoanele care au trecut prin această situaţie, afectaţi sunt şi toţi ceilalţi şoferi care doresc să plece din parcare din cauza blocajului care se produce.
Sistemul parcării City Park Mall din Constanţa a creat bătăi de cap şoferilor! Mai exact, o parte dintre constănţenii care au “îndrăznit” să intre în parcarea subterană a mall-ului sunt indignaţi de modul în care a fost organizată... sau mai bine spus, dezorganizată circulaţia. După montarea barierelor şi implementarea tichetelor de parcare, tichete care la această dată (4 iulie a.c.) sunt gratuite, fiind în stare de “testare”, au găsit deficienţe.
În mod normal, cei care doresc să parcheze în parcarea subterană a mall-ului, după cumpărături, trebuie să scaneze tichetul în zona scărilor rulante, apoi să pornească maşina, iar la barierele aflate la ieşire să îl scaneze din nou pentru a putea continua drumul. Însă, în cazul în care un şofer se răzgândeşte şi doreşte să iasă după nici 5 minute din parcare, trebuie să coboare, să se ducă să scaneze tichetul la scările rulante şi mai apoi să iasă efectiv din parcare.
Zilele acestea s-a format un blocaj din cauza unei situaţii de acest gen. Şoferul unui autoturism nu a ştiut cum funcţionează acest sistem şi a fost nevoit să coboare din maşină, să se ducă până în celălalt capăt al parcării pentru a scana tichetul, iar mai apoi să revină la maşină pentru a scana din nou tichetul şi a ieşi. În timpul acesta a blocat circulaţia pentru câteva minute, formându-se o coloană mare de maşini.
“Sistemul de parcare cu bariere de la City Park este praf atât el cât şi managementul prost de care dă dovadă. Aglomeraţie, nervi, stres... este un sistem defectuos! Dacă uiţi să îţi scanezi tichetul, deşi nimeni nu te informează, trebuie să te intorci să scanezi tichetul la scările rulante în condiţiile în care în spatele tău sunt deja 4-5 autoturisme şi este un drum foarte Îngust, cât să circule o singură masină.”, a declarat pentru „Replica” unul dintre constănţenii aflaţi în coloana de maşini la acel moment.
Reamintim că în urma reacțiilor mai multor constănțeni, reprezentanții City Park Mall au transmis un punct de vedere în care explică de ce au luat decizia implementării unei taxe pentru parcare și cum anume va funcționa sistemul.
„Decizia de instalare a unui sistem automatizat de intrare/ieșire, cu bariere și tichete, a fost luată ca urmare a unui număr tot mai mare de posesori de automobile care alegeau să își parcheze mașinile în parcarea City Park Mall, fără a fi vizitatori ai centrului comercial. Practic, aceste vehicule erau lăsate pe termen lung în spațiile amenajate pentru clienții City Park Mall, iar aceștia din urmă se vedeau nevoiți să caute minute în șir locuri de parcare libere, ceea ce crea frustrare și neplăceri.
În plus și operațiunile de mentenanță și curățenie ale centrului erau îngreunate de către aceste automobile, unele dintre ele chiar abandonate de luni de zile.În acest moment, sistemul este în fază de testare, de aceea vizitatorii City Park Mall trebuie să știe că nu trebuie să achite nicio sumă de bani pentru perioada în care automobilele lor staționează în parcarea mall-ului.”, a transmis City Park Mall în luna iunie a anului curent.
Paula SOLOMON
Citeşte şi:
https://www.replicaonline.ro/city-park-mall-explica-de-ce-va-cere-taxa-pe-parcare-358776/
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News