Logitech se rebranduieşte
Logitech se rebranduieşte
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestTransformare
Transformare
sursa foto bestbuy.ca
Logitech dezvăluie cea mai mare transformare de brand din istoria sa. Luând naştere ca o companie tech, Logitech poziţionează astăzi design-ul în centrul existenţei sale. Compania a reuşit să dezvolte un portofoliu de produse care reprezintă mai mult decât simple periferice pentru PC, cât şi dispozitive care îşi găsesc funcţionalitatea în viaţa de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Brandul reflectă noua viziune a companiei printr-o paletă de culori proaspete şi un logo reconceput. Un nou brand va fi creat pentru cele mai noi categorii de produse: Logi. Începând cu 2013, Logitech a lucrat la reinventarea companiei prin inovarea produselor sale. Cele mai noi dispozitive reprezintă o expresie ale acestor schimbări, Logitech aflându-se în proces de schimbare a identităţii de brand.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News