REPLICA ONLINE CONSTANTA

18.6° Constanța Mie., 24 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6709
18.6° Constanța Miercuri, 24 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6709
 

O constănţeancă reclamă o VACANŢĂ DE COŞMAR în Croaţia: ‘Mi-au stricat ziua de naştere’

O constănţeancă reclamă o VACANŢĂ DE COŞMAR în Croaţia: ‘Mi-au stricat ziua de naştere’

Replica API 14 septembrie 2018 | 09:59 566

Femeia susţine că a fost păcălită să stea la bungalow, în loc de hotel Medena

Femeia susţine că a fost păcălită să stea la bungalow, în loc de hotel Medena

Vi s-a întâmplat ca realitatea de la faţa locului să fie diferită faţă de imaginile de promovare a unei destinaţii de vacanţă? Să găsiţi, spre exemplu, mucegai în camera de hotel, lenjerii rupte şi aşa mai departe – contrar aşteptărilor voastre ori a prezentărilor de pe site-urile care vând vacanţe în ţară ori străinătate? Cu siguranţă, răspunsul este „da”, iar dovadă stau recenziile postate de turişti după vacanţe mai mult sau mai puţin reuşite.

De cealaltă parte, există şi exemplul unor turişti care au încercat să arunce în cârca unui hotelier „vina” unei toxiinfecţii alimentare cauzată de alimente din afara unităţii cu pricina; motivul: turiştii au încercat să-şi ia banii chletuiţi pe cazare înapoi.

Aşadar, chestiunile de acest gen sunt delicate, în sensul că trebuie analizate cu atenţie, pentru a se demonstra clar cine are dreptate! În cazul care urmează, facem precizarea că reprezentanţii Ministerului Turismului au fost sesizaţi, existând chiar şi o verificare. Un pic cam „pe fugă”, însă agenţia de turism acuzată că şi-a bătut joc de clienţi susţine răspicat faptul că nu a greşit cu nimic!

Aşadar, în luna iulie, două constănţence au petrecut o vacanţă de 7 zile în Croaţia. Cele două reclamă că au găsit condiţii îngrozitoare de cazare, altele decât cele la care se aşteptau: „Altfel arăta în imagini şi altceva am găsit la faţa locului”.

„În luna decembrie 2017 am achiziţionat de la firma Icar Tour Constanţa o excursie pentru luna iulie 2018, la hotel Medena, apartament cu mic dejun şi transfer aeroport, contra sumei de 1416 euro, incluzând ghid turistic, acces gratuit la piscină şi la şezlonguri. În realitate, am fost cazate la un bungalow, fără ghid, fără gratuitate la piscină şi şezlonguri.

Nici bungalowul nu a fost cum ne aşteptam: faianţă murdară, camera nu arăta ca în poze, iar gunoiul l-am dus singure, iar prosoapele se schimbau o dată la trei zile! Nici plaja nu arăta aşa cum ni s-a spus de la agenţie, ci era pietriş, nu nisip”, a relatat constănţeanca M.A.

Aceasta a precizat că a luat legătura cu reprezentanţii agenţiei Icar Tour, pentru a solicita clarificări şi pentru a fi cazate la hotel, nu la bungalow-ul din incinta complexului, însă li s-a răspuns că, pentru cazare în hotelul Medena, trebuie să achite o diferenţă de preţ.

„Nu ni se comunicase aşa ceva. Am fost convinse că am cumpărat o vacanţă în hotelul Medena! am cumpărat special această vacanţă pentru a-mi sărbători ziua de naştere. A fost însă o zi de coşmar, fără ghid care să ne ducă în excursie, aşa cum am crezut că se va petrece atunci când am cumpărat acest sejur”, spune femeia, care îşi cere acum banii înapoi.

Tot ea a mai adăugat că dintr-o fericită întâmplare a verificat cu o zi înainte care este situaţia transportului către aeroport, altminteri... piredea avionul, pentru că reprezentanţii firmei care se ocupau de transfer uitaseră de ele! Pe scurt, femeile susţin că reclama a fost înşelătoare şi că au fost păcălite să meargă în Croaţia, crezând că vor fi cazate la hotel Medena, când, în realitate, au fost cazate într-un bungalow de lângă acest hotel.

Ce spune reprezentantul Icar Tour

În replică, reprezentantul Icar Tour, Cristian Bărhălescu a declarat: „Da, doamnelor nu le-a plăcut Croaţia. Ce să spun? Aşa este zona acolo, nu este nisipul cel mai fin. Ştiu că mi-au făcut reclamaţii peste tot, inclusiv la Ministerul Turismului. De altminteri, de la minister am avut şi un control în baza reclamaţiei, control soluţionat cu un avertisment – să precizăm mult mai clar condiţiile de cazare.

Ne conformăm, dar vă spun că toate condiţiile de cazare au fost menţionate clar. La fel şi că există o firmă care se ocupă de zbor şi de transferul la aeroport şi aşa mai departe. Toate sunt trecute în contractul semnat de dumnealor, au văzut toate documentele şi reprezentanţii de la minister. Vă daţi seama că dacă era o greşeală din partea noastră, eram sancţionaţi dur”, a precizat Bărhălescu.

„Am circa o sută de mesaje de la doamnele în cauză, din prima zi de când s-au cazat în Croaţia. Nu le-a plăcut nici mâncarea din avion, la care se adaugă tot restul de nemulţumiri.... Ori, ele ştiau clar că se duc la un apartament în bungalow. Acele apartamente erau disponibile prin rezervări early-booking, adică din decembrie. Rezervările pentru hotelul Medena au fost valabile mult mai târziu, după rezervarea făcute de ele pentru apartamentele din incinta complexului”, a susţinut Bărhălescu.

„Doamnele au insistat să fie cazate la hotel Medena, dar li s-a explicat clar că dacă vor asta, este o altă sumă, este mai mult. Nu au vrut să achite, iar acum vor banii înapoi pentru un produs pe care l-au consumat deja – cel de la apartament, aşa cum au rezervat. Consider că nu există nici un motiv să li se returneze banii. Se poate verifica, au consumat produsul, au fost cu avionul, au fost cazate în Croaţia”, conchis Bărhălescu.

În continuare, se aşteaptă „verdictul” controalelor, în cazul reclamaţiilor, şi de la alte instituţii ale statului.

Alexandra CUCU

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Jos Icar, sus Roxy Travel
4
0
ca sa-ti rezervi singur pe booking sau alt site trebuie sa ai timp,sa stii sa comunici scris si verbal in engleza,sa ai timp,etc.de multe ori apeleaza oamenii la agentii ca sa evite stresul si pentru ca nu au timp.ca la noi in tembelistan escrocii au ajuns etalon in societate e o realitate.sa pacalesti oamenii a devenit o virtute.cand te fura statul zilnic,de la altii ce pretentii sa mai ai.
3
0
Inca mai apeleaza lumea la agentii? De rezervari online la avion, inchiriat masina sau booking nu au auzit? Mari tzoaope sunt reclamantele...
1
4
Cu ani in urma am vrut sa cumpar o excursie in grecia prin aceasta agentie. Dupa jumatate de ora in care nimeni din agentie nu m a bagat in seama' am plecat si frumusel si am cumparat excursia de la alta agentie ...
3
0
monser, de 10 ani calatoresc pe cont propriu numai prin booking. nu mi s-a intamplat vreodata in toti acesti ani sa nu fie la fata locului cum era in oferta. acolo ai comentariile altor turisti ce nu pot fi aranjate de catre proprietar, fiind cele mai bune repere in alegerea locatiei. intr-adevar, booking percepe comision de la proprietari dar, in comparatie cu tepele date de catre agentii, tepele de pe booking sunt infinit mai putine.
12
1
cei care ziceti ca booking nu ia comision mai interesati va si veti vedea ca booking ia 20 % comision de la hotel sau privat depinde ce inchiriezi ,acel hotel sau privat va mari pretul camerei pt a plati comisionul,nu intodeauna pretul pe booking e cel mai bun . iar dezavantajul pe booking este ca daca inchiriezi de la privat nu stii ce te asteapta exact acolo deoarece nefiind unitate hoteliera nu il controleaza nimeni ce standard are ,in cazul unei cunostinte ale mele cu o zi inainte de vacanta proprietarul ap din Paris a anulat rezervarea .aici te certi cu agentia la booking nu ai cu cine
5
6
Alta data sa va faceti rezervarile la avion sau la hotel, de ex. booking, de pe net, faceti economie la bani, nu mai platiti comision la agentie. Si in loc de Croatia, daca mergeati in Turcia, aveati all inclusive la hotel de 5 stele. In plus, pentru 1 RON primesti aproximativ 1.5 YTL.
7
1
ICAR TOUR care comenteaza sa be suga PULAAA! CROATIA e oricum o tara de kakat iar croatii sunt niste slavi care vor sa devina italien! Inca odata MUIE ICAR TUR si domnului BAHALOSU!
7
1
Ce cautati in Croatia? Nu va mai place litoralul Romanesc? Unitatile de cazare de pe litoralul nostru s-au modernizat, plajele s-au modernizat ce cautati in alte tari? Mergeti fratilor la mare in Romania
6
9
Mai Silvia si Barhalescu nu va mai dati si singuri mesaje
8
0
barhalescu asta se da mare sef la turist is intrat in cap ca e sef lu TUI ,,,IN LOCU LU MARTIN
9
0
De asata nu mai putem noi , ca doua curve nu au fost satisfacute pt. banii platiti ! In foto , locatia arata chiar bine ! Pupezele or fi vrut si petreceri cu sampanie si strperi in pula goala !
7
9
Poate suma de 1416 nu sunt putini,dar nu sunt deloc multi pt o vacanta in Croatia.Daca nu cunoasteti preturile nu acuzati aiurea agentia.Icar Tours este o agentie serioasa,sunt convinsa ca doamnele ca sa nu se faca de ras unde au stat,acuza agentia.Trebuiau sa plateasca pt hostel si sa stea la hotel.Serios? Ce platesti aia ai.Nu cred varianta lor,atat timp cat stiu ca agentiile mai ales una ca Icar tours,prezinta mereu toate detaliile.Deci...sa mai pacaleasca niatr fraieri sa faca rost de mai multi bani inaintr de a pleca in vacanta.
5
13
Agentia sa fie amendata pentru reclama mincinoasa ca sa-si vanda biletele asta fac ,,MINT ''!Nu cred ca erau atat de naive si nu stiau ceea ce cumpara ca pe urma sa-si faca nervi pe banii lor 1416 euro nu sunt putini .Autoritatile si institutiile abilitate sa-si faca treaba cu simt de raspundere ,turistul are si el niste drepturi !
11
4
Turistele sigur erau lesbiene!
11
10
Icar tour,ha,ha!
9
1
daca citesti mai bine sunt 1416 euro
13
2
Pai cu 100 euro 7 nopti unde pula mea voiau sa stea, la 5 stele??
15
14
Urat din partea agentie ...
14
4
Daca sunt proaste si dau banii la agentii de turism..puteau sa isi ia biletele de avion de pe net, cazarea pe booking sau airbnb cu jumate din bani
27
6
De-aia nu mai ploua...
7
9

REPLICA

LOTO

6/49
471728292640
5/49
9192143025
joker
26141111218