Pensia unei femei de 89 de ani, BLOCATĂ de două săptămâni pentru că angajaţii unei bănci nu ştiu să citească o hotărâre judecătorească!
Pensia unei femei de 89 de ani, BLOCATĂ de două săptămâni pentru că angajaţii unei bănci nu ştiu să citească o hotărâre judecătorească!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestNumai la mâna băncii să nu ajungi!
Numai la mâna băncii să nu ajungi!
sursa foto: Bancherul.ro
Orice posesor de card ştie că, atunci când a decis să aibă un astfel de instrument, reprezentanţii băncii la care a apelat au fost dornici să ajute, să explice şi să dea asigurări că relaţia client – bancă va decurge fără problem, în deplină armonie. Apar însă şi incidente, însă unul, petrecut la Constanţa de dată recentă frizează ridicolul! Este vorba despre un reînnoirea unui card gestionat de strănepoata unei femei care suferă de demenţă. Situaţia, simplu de gestionat dacă angajaţii băncii ar stăpâni chestiuni elementare sau dacă ar fi cu adevărat la dispoziţia clienţilor, s-a transformat într-un coşmar de două săptămâni! “Am fost pusă în situaţia de a explica eu o hotărâre judecătorească definitivă care atestă faptul că eu mă ocup de finanţele străbunicii, pentru că juriştii băncii aveau dubii! Este ceva de neimaginat, nu pot concepe cum de nu au habar, dar dincolo de faptul că le-a luat atâta timp să se lămurească, au apelat la avocaţi şi magistraţi, e de neiertat că m-am pus pe drumuri de mai multe ori. Mă tot chemau la bancă, spunând că vine noul card, iar când ajungeam acolo găseau tot soiul de pretexte că, de fapt, cardul nu a venit, şi să revenit a doua sau a treia zi…”, a relatat femeia, care, după întregul şir de umilinţe, a fost ieri şi la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, unde a depus o plângere împotriva ING, sucursala Tic Tac.
Click pe imagine! Fragment din discuţia dintre clienta băncii şi managerul sucursalei Tic Tsc
“Pe data de 13 iunie, când au fost livrate pensile, am constat că a expirat cardul străbunicii al cărei tutore sunt prin ordin judecătoresc, aceasta suferind de demenţă. Are 89 de ani. Pe data de 17 (luni) am fost la banca ING (sucursala de la Tic Tac ), să mi se elibereze un nou card. Am fost cu hotărârea judecătorească ce atestă boala şi faptul că se află sub tutela mea, cu buletinul personal, precum şi al străbunicii, precum şi cu cardul expirat. Angajatele băncii au scanat decizia judecatorească şi buletinele şi mi-au spus că au trimis actele mai departe, la departamentul juridic pentru cercetare şi că mă anunţă când primesc un răspuns”, relatează Camelia N. Aceasta spune că după două zile, pentru că nu primise încă nici un răspuns de la bancă, s-a deplasat din nou la sucursala Tic Tac, pentru a întreba de ce durează soluţionarea unei chestiuni atât de banale! “Atunci am fost preluată de managerul băncii, care m-a asigurat că rezolvă situaţia cât de repede se poate. A doua zi m-a sunat să îmi spună să revin cu hotărârea judecătorească, deoarece nu este cea definitivă. După ce am revenit şi a scanat-o din nou şi a trimis-o mai departe, m-a contactat pe watssup să mă întrebe dacă cunosc semnificaţia unei ştampile de la judecătorie pe care scrie ‘anulat’ . I-am spus că nu, iar după câteva ore mi-a spus că a consultat 2 avocaţi care i-au spus că este vorba despre anularea taxei de timbru. După ce semnificaţia "misterioasei" ştampile a fost elucidate, managerul m-a asigurat că cel târziu a doua zi se va aproba eliberarea unui nou card, lucru care însă nu s-a întâmplat. Vineri însă, mi s-a spus că pot să revin la bancă, să iau cardul. Pentru că eram în timpul programului de muncă, am anunţat că voi veni luni după amiază, ceea ce am şi făcut. Doar că… surpriză!, mi s-a spus că nu au primit nu ştiu ce semnături, că numele de pe cardul meu nu coincide cu cel actual. Au schimbat numele, dar cardul tot nu mi l-au dat, motivând că până se actualizează datele şi mi se emite cardul vor mai dura 2 zile şi să revin miercuri. Aşa am ajuns pe data de 26 iunie, când eram sigură că în sfârşit voi primi cardul . Am fost şi, după ce am stat o oră pe ceas, să aştept iar nu ştiu ce semnătură de l a Bucureşti, mi s-a spus să merg acasă, că într-o oră maxim se rezolvă şi mă sună să iau cardul. După o oră m-au sunat şi mi-au spus că au sistemul blocat şi incearca sa rezolve cât de curând. Până în momentul acesta nu am primit nici o veste de la ei”, a declarat, ieri după-amiaza, protagonist incredibilei situaţii.
De precizat că femeia a depus, tot ieri, şi o reclamaţie la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa: „Mă gândesc serios să acţionez şi în instanţă. Străbunica mea urmează un tratament destul de costisitor, pe care l-am plătit eu, dar în continuare aveam nevoie şi de acei bani”, a conchis Camelia N.
A.C.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News