Pepsi lansează Ginga, inspirat din cultura şi aromele exotice ale Braziliei
Pepsi lansează Ginga, inspirat din cultura şi aromele exotice ale Braziliei
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestPepsi lansează în ediţie limitată de vară Pepsi Ginga, noua bautură cu gust unic, surprinzător, şi aromă de citrice, inspirată din cultura şi aromele exotice ale Braziliei. Cu un design nou, în culori vibrante, Pepsi Ginga aduce în România atmosfera de carnaval, continuând seria experienţelor braziliene deschisă odată cu lansarea platformei globale Pepsi Footbal şi a videoclipului interactiv filmat pe străzile din Rio de Janeiro. "Pepsi are o adevarată tradiţie a campaniilor cu origini în cultura pop, aşa cum este şi această celebrare de inspiraţie braziliană a fotbalului şi artei urbane. Ne bucurăm că le putem oferi şi consumatorilor români noua aromă Ginga, prima ediţie limitată Pepsi lansată în România după anul 2007", a declarat Adriana Nestoriuc, associate marketing manager CSD & Juices, PepsiCo România. Ediţia limitată Pepsi Ginga este disponibilă în variantele 0.33l, 0.5l şi 1.25l şi se va găsi pe piaţă în această vară.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News