REPLICA ONLINE CONSTANTA

14.4° Constanța Vin., 26 Apr. 2024
Anul XX Nr. 6711
14.4° Constanța Vineri, 26 Aprilie 2024 Anul XX Nr. 6711
 

RATC se transformă în CT BUS S.A.: iată ce prevede proiectul propus de Făgădău

RATC se transformă în CT BUS S.A.: iată ce prevede proiectul propus de Făgădău

Replica API 11 octombrie 2019 | 00:00 697

Consilierii, convocaţi în şedinţă extraordinară pe 14 octombrie

Consilierii, convocaţi în şedinţă extraordinară pe 14 octombrie

Consilierii locali municipali sunt convocaţi în şedinţă extraordinară, pe data de 14 octombrie. Pe ordinea de zi figurează şi proiectul prin care primarul Decebal Făgădău doreşte să transforme Regia Autonomă de Transport în Comun Constanţa în societatea CT BUS S.A.

Proiectul care va ajunge în dezbaterea CLM are următorul cuprins:

„Art. 1 Se aprobă Studiul de oportunitate pentru delegarea gestiunii serviciului public de transport local de persoane prin curse regulate în municipiul Constanţa, prevăzut n exa nr. 1 la prezenta hotărâre.

Art. 2 Se aprobă delegarea gestiunii serviciului public de transport local de persoane către CT BUS S.A., rezultată în urma reorganizării Regiei Autonome Transport în Comun Constanţa, şi atribuirea directă a contractului de delegare a gestiunii prin concesiune, al cărui conţinut este prevăzut în anexa nr. 2 la prezenta hotărâre.

Art. 3 Se aprobă predarea de către municipiul Constanţa către societatea CT BUS S.A. a bunurilor aflate în patrimoniul public şi privat al municipiului Constanţa care fac obiectul gestiunii delegate, prevăzute în anexa nr. 4.1.1 la contractul de delegare a gestiunii public de transport local de persoane prin curse regulate.

Art. 4 (1) Predarea-primirea bunurilor prevăzute la art. 3 se realizează pe bază de procese-verbale de predare-primire încheiate între municipiul Constanţa şi CT BUS S.A.; (2) Comisiile de predare şi de primire a bunurilor se stabilesc prin dispoziţie a primarului pentru municipiul Constanţa, respectiv prin decizie a directorului general pentru CT BUS S.A.

Art. 5 Se aprobă modificarea art. 4 din HCL nr. 384/2018 în sensul că se aprobă preluarea de către societatea CT BUS S.A. a patrimoniului fostei regii, astfel cum rezultă din situaţiile: financiare întocmite la data înregistrării societăţii la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului, urmând a fi încheiat un proces-verbal de predare-primire.

Art. 6 Se mandatează primarul municipiului Constanţa să semneze, în numele şi pe seama municipiului Constanţa, contractul de delegare a gestiunii serviciului public de transport local de persoane către societatea CT BUS S.A., precum şi actele adiţionale la acesta.

Art. 7 Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 8 Prezenta hotărâre intră în vigoare şi produce efecte la data înregistrării societăţi CT BUS S.A. la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului.

Art. 9 Compartimentul relatii consiliul local şi administraţie locală va comunica prezenta hotărâre Direcţiei gestionare servicii publice, Direcţiei financiare, Direcţiei patrimoniu cadastru, Autorităţii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilităţi Publice, Regiei Autonome de Transport în Comun, societăţii CT BUS S.A. şi ştiinţă, Instituţiei prefectului - judeţul Constanţa”.

Proiectul propus de conducerea Primăriei Constanţa are la bază un referat în care se precizează, printre altele:

„Faptul că serviciul public de transport local de persoane este un serviciu de utilltate publică, influenţând direct calitatea vieţii unei colectivităţi locale, prin asigurarea dreptului fundamental de mobilitate al oricărui cetăţean. Pentru aceste motive, serviciul public de transport local de persoane din Municipiul Co•stanţa se încadrează în categoria serviciilor de interes economic general;

Faptul că pentru eficientizarea serviciilor publice locale de orice natură este necesară crearea posibilităţii gestionării acestora într-o manieră cât mai accesibilă din punct de vedere legislativ;

Obligaţia României, în calitate de stat membru al Uniunii Europene, de a ridica nivelul calitativ al serviciilor publice astfel încât cerinţele şi standardele impuse de Regulamentul (CE) nr. 1370/2007 al Parlamentului European şi Consiliului privind serviciile publice de transport feroviar şi rutier de călători să fie atinse;

Faptul că prin încheierea Contractului de Delegare a serviciului public de transport local de persoane prin curse regulate în municipiul Constanţa se vor asigura condiţiile pentru o funcţionare eficientă şi mai economică a serviciului de transport public local de persoane din Constanţa;

Încheierea de către Municipiul Constanţa şi Banca Europeană Reconstrucţie şi Dezvoltare („BERD") a contractului de finanţare nr. 174937/30.12.2016 („Contractul”), aprobat prin Hotărârea Consiliului Local al municipiului Constanţa nr. 358/28.12.2016, parte a Framework for Sustainable Mobility and Access to Road Transport („SMART”), program în cadrul căruia BERD finanţează municipalităţile din România în vederea îmbunătăţirii serviciilor de transport public local (...)”

A.C.

Precizări:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

Google New Urmareste-ne pe Google News

Ti-a placut articolul?


COMENTARII

Puteti adauga un comentariu de maxim 1000 caractere
Lasa dracu panarama cu transportul in comun. Pune stalpisori pe carosabil ca sa se mearga doar pe jos. Poti s-o faci, ca doar esti Stalpes-Voda.
5
0
Cacau v am promis - Ca cau aveti !
4
0
Opaa...primaria makidoneasca vrea sa dea la makidoni transportul in comun
8
1
de rute cu localitatile din zona metropolitana .. pe cand
11
0
luati autobuze electrice ,ca va fura soferii vostrii ca-n codru !
23
5
O noua mangla pusa la cale cu PNL. Privatizarea mascata a transportului in comun. mai intai transforma regia in societate comerciala.Apoi numeste manager privat,apoi se vand niste actiuni.Apoi se mai vand si restul si totul se privatizeaza cu o firma din Cipru.Fagadau si Consiliul Local sunt in concurs de infractiuni.Adica oricat mai fura tot aceiasi pedeapsa primesc asa ca fura mai mult, cat mai mult pana vor fi arestati si condamnati.PNL Constanta este frate cu PSD la furat.
16
4
Fagadaule nu ne mai convingi cu nimic mincinosule cat ai platit din banii nostri pe STALPII LACOMIEI?
21
2
nu trebuie sa vanda soferul, sunt automate mici care emit cartele. dar validarea trebuie facuta pe la sofer
14
1
Cand ai de hand sa faci taxarea pe la sofer,sa nu mai umble picior de tigan moca?ptr pensionari gratuitate dupa ora 9 si dupa ora 17, cum e in Bucuresti, sa nu te mai impiedici de ei dimineata. Camere pe sofer si cine ia leul de la calatori, dat afara urgent. Camere in tot bautobuzul.Fura soferii aia motorina la greu, ma mir ca nu ati dat faliment pana acum la ratc. Platiti zeci de controlori aiurea cand puteti s afaceti taxarea oe la sofer si tot el sa vanda bilete. Dar na, unde nu se doreste civilizatie si se vrea tiganie sau mai bine zis tiganie ptr mocangii
24
2
Racolat care a fost!
6
3
Si cand te gandesti ca primarul si consilieri spun ca ei muncesc,adica schimba numele RATC Constanta in CT.BUS-S.A.si pentru asta fac sedinte extraordinare,pe de alta parte da FAGADAU contracte de milioane la prieteni sau a facut sa dispara aproape tot ce era verde in Constanta asa pe sest fara sa stie nimeni decat cand s-au vazut locuitori orasului pusi in fata faptului inplinit.
22
3
Din pacate orice propunere de la faga, nu mai e credibil. E doar o marioneta pe ulyima suta de metri.
21
2
De cand puii mei mananci cacat cu proiectul asta. Hai mars la cotet unde ti e locul.
20
3

REPLICA

LOTO

6/49
182182191
5/49
251721402310
joker
8442812108