Una dintre cele mai mari agenții de turism, în colaps financiar. DNA i-a blocat conturile
Una dintre cele mai mari agenții de turism, în colaps financiar. DNA i-a blocat conturile
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestVacanțele rezervate pentru Crăciun în pericol?
Vacanțele rezervate pentru Crăciun în pericol?
sursa foto viata-libera.ro
Perfect Tour, unul dintre cei mai importanți jucători din turismul românesc, trece prin situații dificile, după ce Direcția Națională Anticorupție (DNA) i-a blocat conturile. Situația este cu atât mai grea cu cât cei care au cumpărat deja vacanțe ar putea să-și piardă banii, notează capital.ro. Surse din piață spun că este vorba despre aproape 1.000 de persoane. În această situație, proprietarii companiei vor să găsească rapid o soluție salvatoare, una dintre variante fiind, conform acelorași surse, vânzarea brandului și a segmentului de vacanțe. În schemă ar putea să intre omul de afaceri Dragoș Anastasiu, proprietarul grupului Eurolines, despre care se spune că negociază deja preluarea Perfect Tour. ”Ce încerc să fac, de 28 de ore, cu o singură oră de repaus, este să găsesc o soluție pentru ca oamenii să nu aibă de suferit. În ce măsură se poate face cu implicarea Eurolines? Este și aceasta o variantă de lucru”, a declarat Dragoș Anastasiu, pentru Capital. DNA încearcă, astfel, să recupereze prejudiciile produse de Maricel Păcuraru, unul dintre patronii Realitatea TV și fostul soț al Corinei Păcuraru, care deține Perfect Tour. Maricel Păcuraru a fost condamnat, în toamna anului trecut, la patru ani de închisoare cu executare, pentru spălare de bani în Dosarul Poșta. Prejudiciul din dosar, în dauna Poștei Române, depășește 14 milioane de lei. Perfect Tour se află în TOP 5 agenții de turism, cu afaceri de 52 de milioane de euro, anul trecut. Pentru a limita impactul anchetei asupra clienților, compania a elaborat un plan de criză în trei pași. Perfect Tour a contestat impunerea sechestrului asigurator, exprimându-și deplina disponibilitate de a coopera cu autoritățile în vederea clarificării oricăror suspiciuni. Iar, ca prim rezultat, miercuri, 16 decembrie, au putut fi efectuate mai multe plăți. În ceea ce îi privește pe turiști, Perfect Tour depune eforturi pentru a nu afecta vacanțele acestora, indiferent de destinație. Call Centerul 24/7 a fost transformat în “Serviciul pentru Clienți” non-stop, specialiștii răspunzând la 021 9818 întrebărilor și încercând să găsească soluții.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News