ŞOFERII se plâng că-şi RUP MAŞINILE în două, în CONSTANŢA! Autorităţile spun că… se interesează?!
ŞOFERII se plâng că-şi RUP MAŞINILE în două, în CONSTANŢA! Autorităţile spun că… se interesează?!
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestIncredibil… de „normal”!?
Incredibil… de „normal”!?
Am putea începe cu: situaţie „incredibilă” în Constanţa, numai că nu prea mai este incredibilă. Cert este că ea există, iar mai mulţi şoferi au precizat că au fost la un pas de a-şi rupe maşinile în două. Reporterii „Replica” au fost la faţa locului, fiind vorba despre parcarea exterioară de la Vivo, după care au încercat să obţină un punct de vedere. Reprezentanţii centrului comercial au spus că angajaţii de la Tehnic sunt ocupaţi şi că vor analiza situaţia, la fel şi cei din cadrul Primăriei Constanţa.
Poate că nu mai reprezintă o situaţie ieşită din comun faptul că şoferii se plâng că-şi pot distruge maşinile în timpul călătoriei, ceea ce devine îngrijorător. Trecând peste cunoscutele probleme legate de asfaltul plombat ce brăzdează urbea de la malul mării sau de nemulţumirile conducătorilor auto cum că semafoarele nu sunt sincronizate dar au avut inimioare făcute din... soft pentru a marca sărbătorile dragostei, iar de Sărbătorile Pascale vom avea ouă în sensurile giratorii, iată că o altă problemă vine din Tomis Nord. Acolo, în parcarea exterioară a centrului comercial Vivo se pare că fost „plantată” o capcană pentru clienţi. Mai exact, pe sectorul de drum paralel cu Aurel Vlaicu (în parcare) cum vii dinspre Ştefăniţă Vodă către Baba Novac, la un moment dat răsare un fel de limitator de viteză, dar care are rolul de a masca un cablu. Nu pare prea fioros, însă când apuci să treci cu vehiculul peste el, îţi dai seama că nu prea e de joacă. „În partea de lângă şosea, când se vine din staţia de autobuz care opreşte la Vivo şi vrei să ajungi în cealaltă parte a parcării, motiv pentru care faci ocolul acela că să ajungi înspre intrarea cu cinema, când urci dealul, chiar sus este un opritor foarte mare, unde dacă ai o viteză chiar şi de 20 km pe oră tot îţi poţi strica maşina. Eu am păţit-o… Chiar vreau să vorbesc şi cu reprezentanţii centrului comercial pentru că nu e în regulă ce se întâmplă”, a declarat, pentru „Replica”, un şofer. Reporterii „Replica” au fost la faţa locului şi au observat că situaţia este reală. Taximetriştii din zonă deja ştiu despre ce e vorba şi deja au foarte mare grijă când traversează capcana. Însă, cei care nu sunt familiarizaţi cu locul riscă să îşi distrugă maşinile. „Din depărtare nu părea a fi o aşa mare problemă. Dar când am trecut, am simţit că-mi rup telescoapele”, ne-a spus şi un alt şofer. Contactaţi telefonic, reprezentanţii Vivo au ascultat datele problemei şi au precizat că vor vorbi cu cineva de la... Tehnic. Au revenit în scurt timp precizând că sunt ocupaţi, dar că vor analiza situaţia şi vor reveni cu un telefon. Până la închiderea ediţiei, aceştia nu au mai dat nici un semn. Şi reprezentanţii Primăriei Constanţa vor analiza situaţia. Precizăm că parcarea la care se face referire este domeniu privat dar cu utilitate, atenţie!, publică, pe care se aplică Codul Rutier şi este necesară aprobarea celor abilitaţi în cazul vreunei schimbări. Potrivit textelor de lege, fac parte integrantă din drum: podurile, viaductele, pasajele denivelate, tunelurile, construcţiile de apărare şi consolidare, trotuarele, pistele pentru ciclişti, locurile de parcare şi staţionare, plantaţiile rutiere, indicatoarele de semnalizare rutieră şi alte dotări pentru siguranţa circulaţiei, precum şi terenurile care fac parte din zona drumului, mai puţin zonele de protecţie. Din punct de vedere al destinaţiei drumurile se împart în: a) drumuri publice - obiective de utilitate publică destinate transportului rutier în scopul satisfacerii cerinţelor economiei naţionale, ale populaţiei şi de apărare a ţării; acestea aparţin proprietăţii publice; b) drumuri de utilitate privată, care servesc activităţilor economice, forestiere, petroliere, miniere, agricole, energetice, industriale şi altora asemenea, de acces în incinte, ca şi cele din interiorul acestora, precum şi cele pentru organizări de şantier. Ele sunt administrate de persoanele fizice sau juridice care le au în proprietate sau în administrare.
UPDATE Răspunsul reprezentanților Vivo
"În perioada noiembrie 2016 – februarie 2017, în incinta Vivo! Constanța, vizitatorii s-au putut bucura de existența unui patinoar ca opțiune suplimentară de petrecere a timpului liber. Pentru buna funcționare a acestei locații, a fost necesară implementarea unor măsuri tehnice temporare, inclusiv trasarea unei conexiuni electrice. Date fiind dimensiunile locației, conectarea la o sursă de electricitate a fost posibilă numai traversând o porțiune mică a zonei de rulare a mașinilor din parcarea centrului comercial. Au fost luate toate măsurile pentru a evita nemulțumirile clienților, precum și posibilele accidente, inclusiv prin acoperirea acestei zone de trecere cu o trecere specială metalică (pat cablu exterior). Nu ne-a fost semnalat niciun incident pe parcursul celor 4 luni de funcționare a locației. În cazul în care și în viitorul sezon de iarnă va exista un patinoar în incintă, cu siguranță sugestiile primite din partea vizitatorilor vor fi luate în considerare. În plus, întrucât perioada de funcționare a patinoarului s-a încheiat, operatorul locației face toate demersurile pentru a elibera zona, circulația fluentă în parcare revenind la normal", au precizat reprezentanții Vivo.
Liliana CHIRU
Video:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News