Acuzații la adresa unui medic de la Clinica Heka: m-a îmbrâncit, m-a dat afară! Ce spun reprezentanţii spitalului
Acuzații la adresa unui medic de la Clinica Heka: m-a îmbrâncit, m-a dat afară! Ce spun reprezentanţii spitalului
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestLa mai bine de un an de când a fost deschisă clinica privată din Constanța, Heka, au apărut și reclamațiile la adresa colectivului. Joi, 25 septembrie, a avut loc un incident destul de neplăcut în care a fost implicat un pacient în vârstă de 70 de ani. Acesta acuză că fost luat de braț și dat afară din incinta spitalului, după ce a reproșat că a așteptat mai bine de jumătate de oră pentru a i se administra o injecție. În replică, reprezentanții spitalului au relatat că pacientul a devenit recalcitrant pentru că nu se ocupa nimeni de el, în contextul în care nu avea programare, iar medicii erau ocupați cu ceilalți pacienți programați, printre care și un bebeluș.
Un constănțean s-a prezentat, joi dimineață, la Unitatea de primiri urgențe a spitalului Heka, pentru a i se administra un tratament injectabil cu cerebrelosyn și vitamine. După jumătate de oră, spune el, timp în care a fost ignorat, a solicitat medicamentele, hotărât să meargă la altă clinică,însă nu înainte de a cere să vorbească cu cineva din conducere pentru a-i aduce la cunoștință modul în care a fost tratat. Pacientul acuză că a fost îmbrâncit de către un medic și dat afară din spital, fiind chemată și paza. ”Am fost la Heka să fac un tratament. Am așteptat, a venit o fată, m-a dus într un salon, am așteptat iar, a venit altă fată, m-a lăsat și aceea, la un moment dat, după vreo 40 de minute, m-am supărat, le-am spus să-mi restituie medicamentele că vreau să plec. A venit o doctoriță, apoi a venit un alt medic, iar când am reproșat modul în care am fost tratat, a pus mâna pe mine, m-a îmbrâncit și m-a dat afară, a chemat și paza. Le-am spus că am venit să mă trateze, nu să mă dea afară. Sunt în vârstă, am 70 de ani, sunt bolnav, nu pot sări la mine în felul acesta. Nu m-am dus la cerșit”, s-a plâns pacientul.
Directorul medical al spitalului: ”Am calitatea să-mi prioritizez cazul. Nu am făcut nimic rău”
Contactați pentru un punct de vedere, reprezentanții spitalului și-au exprimat poziția cu privire la acest incident. ”Pacientul a spus doar partea care-i convine. S-a prezentat la noi pentru un tratament cred recomandat de altcineva. A stat în recepție câteva minute, personalul era ocupat cu pacienții programați. A început să țipe la asistentul șef al spitalului că are un tratament și că stă de 40 de minute. Pe camere, se poate observa că nu a stat 40 de minute. În momentul în care am intervenit, dânsul țipa în recepție. A vrut un tratament, dar nu avea o rețetă. Eu nu pot să administrez un tratament cu care vine în buzunar, trebuie să văd o recomandare. L-am întrebat de unde are medicamentele, mi-a spus că de pe stradă. A plecat și a revenit în 5 minute pus pe scandal”, a spus directorul medical Cireșica Ungureanu. ”I-am spus că avem pacienți programați, să aștepte să-i vină rândul, dacă nu, să meargă unde este mulțumit. A devenit recalcitrant, le țipa celorlalți pacienți, le psunea că ne batem joc de ei. Îmi băteam joc dacă îi lăsam pe cei programați să aștepte ca să-l preiau pe dânsul cu prioritate, nefiind o prioritate. Am martoră o pacientă de la radiologie. Aveam bebeluș de 3 luni la ecografie. Nu puteam să-l las pe el pentru un pacient din ambulatoriu, cu un tratament, care-mi bate cu pumnul în masă. Am calitatea să-mi prioritizez cazul. Nu am făcut nimic rău, l-am invitat să-și găsească spitalul care-l mulțumește”, a conchis medicul.
Mirela PASCAL
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News