ATENȚIE, constănţeni! Se prelungeşte valabilitatea documentelor de identitate
ATENȚIE, constănţeni! Se prelungeşte valabilitatea documentelor de identitate
Facebook Twitter Whatsapp Linkedin PinterestActele de identitate sunt valabile, chiar dacă au termenul de valabilitate expirat. Ca atare, nu trebuie să vă prezentați la Serviciul Evidență Persoane pentru preschimbare.
Legea 55/2020 privind unele masuri pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 art.4 alin.(5) precizează clar că documentele eliberate de autoritățile publice care expiră în perioada stării de urgență și a stării de alertă își păstrează valabilitatea 90 zile de la încetarea stării de urgență/alertă.
,,Așadar, facem apel la toate instituțiile să țină cont de legea care prevede menținerea valabilității actelor și să accepte documentele care au termenul de valabilitate expirat.
Dacă aveți o urgență și trebuie totuși să vă preschimbați în această perioadă cartea de identitate, nu uitați să vă faceți programare online pe site-ul Direcției Locale de Evidență Persoane - https://programaridlepct.primaria-constanta.ro/ pentru a evita aglomerația de la ghișeu. De pe același site puteți afla și care sunt actele necesare pentru obținerea cărților de identitate și a vizelor de reședință, pe care vă rugăm să le aveți la dumneavoastră, pentru a nu fi nevoiți să vă reprogramați.
De asemenea, rugăm constănțenii care renunță la o programare să anunțe acest lucru pe adresa de mail evidentapopulatiei@primaria-constanta.ro, pentru ca în locul lor să poată fi reprogramate alte persoane.” transmit reprezentanții Primăriei Constanța.
A.V.
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Urmareste-ne pe Google News